Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bonitobol schreef:@navidad: dit paard kropt zichzelf op in de hals en heeft moeite om vanachter de loodlijn te komen, vandaar voorwaarts neerwaarts rijden..

issaschar schreef:Erg he blokje, hoe sommige bokkers reageren, ik vind het super dat jullie alle 2 (jij en die bijrijdster) gewoon je toch inzetten om toch te kunnen rijden, ik zeg het eerlijk, soms word ik moedeloos van sommige bokkers! Kunnen jullie nooit NORMAAL antwoord geven? (tegen diegene dan die fout bezig zijn!) en eens niet altijd afkraken? er worden duidelijk punten bijvermeld waar jullie dan niet nog eens commentaar op hoeven te geven..
Fuego schreef:issaschar schreef:Erg he blokje, hoe sommige bokkers reageren, ik vind het super dat jullie alle 2 (jij en die bijrijdster) gewoon je toch inzetten om toch te kunnen rijden, ik zeg het eerlijk, soms word ik moedeloos van sommige bokkers! Kunnen jullie nooit NORMAAL antwoord geven? (tegen diegene dan die fout bezig zijn!) en eens niet altijd afkraken? er worden duidelijk punten bijvermeld waar jullie dan niet nog eens commentaar op hoeven te geven..
er word toch gevraagd om een mening is het niet?? en anders dan moet je nix op bokt zetten want je weet dat je afgezeken kan worden!!
bonitobol schreef:HOHO rustig maar, waaw bokt is weer bezig
Zoveel verwijten maar uiteindelijk ... Ok even van alles rechtzetten :
@royaltjuh: ja idd stoer paardje en over dat "braaf" zijn kan je niet oordelen van enkel inrijdfotos ..
@whispertje: dit is slechts een momentopname... Er zitten ook mooie momenten tussen, de les was echt goed.
@ramiro: dankje voor je reactie, ze rijdt al heel haar leven paard en ze kan het niet missen... Ze rijdt de pony echt wel goed hoor, in de les liep ie schitterend, maar ik zei het al in het begin van het topic ( hoop dat je dat gelezen hebt ) dat ie tijdens het inrijden inderdaad nog superopgekropt en zo liep... Daar is ze al lang aan aan het werken en in de lessen moet ze hem zo veel mogelijk voorwaarts neerwaarts rijden en dan gaat het echt goedDe volgende keer plaats ik die foto's zodat jullie het zien
@xluciennex: beetje veel pretentie in je reactie ... Zadeldoek zit goed vast en glijd dus niet :)
Commentaar gaf je zelf al
Leuke bandages staan het paardje goed!! 

Siebjelover schreef:Ten eerste: je hebt een heel mooi paardje!! Commentaar gaf je zelf al Leuke bandages staan het paardje goed!!
Meiden..kennen jullie die dressuurruiter een man die maar een arm en een been heeft...?? Die rijd toch ook paard..kun je ook zeggen: ja dat is zielig voor het paard want hij belast het paard heel erg op de linkerhand... .
Juist heel goed paardrijden voor je rug..en ik zie niet zo goed dat het paard er last van heeft hoor...en ik denk ook dat dat meisje echt wel weet wat ze wel en niet kan doen op het paard...als zij last heeft van dr rug dan gaat ze ook echt geen uur intensief rijden!!!

Siebjelover schreef:Meiden..kennen jullie die dressuurruiter een man die maar een arm en een been heeft...?? Die rijd toch ook paard..kun je ook zeggen: ja dat is zielig voor het paard want hij belast het paard heel erg op de linkerhand... .
Juist heel goed paardrijden voor je rug..en ik zie niet zo goed dat het paard er last van heeft hoor...en ik denk ook dat dat meisje echt wel weet wat ze wel en niet kan doen op het paard...als zij last heeft van dr rug dan gaat ze ook echt geen uur intensief rijden!!!