Vision @ dressuurtraining

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:19

kimS: B1.. dat is denk ik vergelijk baar met de B bij ons, alleen bij ons hebben we B, L1/L2, M1/M2, Z1/Z2 en dan nog zzlicht zwaar lichte tour zware tour en dan nog het internationale gedoe maar heb nog steeds geen idee wat de e5/e8 a5 a6 is maar goed wel raar eigenlijk zoo kort bij elkaar en t zit zo anders in elkaar allemaal njaah.. Succes!

Groetjes
Anne

Coberlina

Re: Vision @ dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:22

hey
ja die proeven die hier in federatie gereden worden, zijn Duitse proeven. Die van het lrv daarentegen zijn dan weer hetzelfde als in Nederland.
De A6 daar zit in: middendraf, middengalop, paardenlengte achterwaarts, eenvoudige wissel (over stap)
xxx

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:25

KimS schreef:
hey
bedankt voor alle leuke reacties!
Spijtig genoeg heb ik geen foto's van de wedstrijd vandaag, heb mijn teugels kort genomen, en hij liep er nu wel door
Alleen de punten vielen echt tegen, maar ja. Ik had ook niet zo goed gereden om veel meer te krijgen.
Ik had 57.5 id e8 en 55.5 in de a6. Ben niet gebleven voor de prijsuitreiking, zater verre van. Maar ja, in de a6 reden zeker 12 mensen mee die nationaal starten, maar in de winter maar effe een rustig proefje komen meerijden
Het dekje is idd van kerckhaert!

@ JoAnn, ik heb je wel gezien denk ik! Een vos met een rood dekje in de B2 toch he? En jij hebt kort bruin haar? Ik heb je ook nog zien uitstappen op de buitenpiste, je was een beetje boos en daarom dierf ik niet hallo zeggen (als ik de juiste voor heb toch )
xxx

Je hebt het op de juiste, alleen, ik blaf maar bijt niet hoor. Ik was gewoon erg teleurgesteld het ging de hele week erg goed maar toen ik dan vrijdag op les ging konden we ons beiden niet vinden in de manier van lesgeven van onze lesgeefster ad interim en ging Rex en mijn zelfvertrouwen een beetje in staking. Volgende keer doe ik terug zondag mee, boktmeeting?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 21:57

is dat dan in het weekend van 18 / 19 maart?? Dan is het op heikant
Is goed hoor boktmeeting!!!

Ik heb je proef zo half en half gezien (was aan het babbelen ) zag ook dat er enkele haperingen in zaten, maar toch ook mooie stukken

Ik wil graag mijn overwinning volgende keer opnieuw doen hehe. Maar dat hangt ervan af in welke reeks ik moet starten hoor.. Hopelijk mag ik ook rijden op de finale!
xxx