Ziet er erg stoer uit!je paard springt ruim en erg mooi dier!in april kom ik je in het echt bewonderen hoor bij de SGW in etten-leur!
ik zie de laatste reacties nu pas.Andrea, ik heb wel plannen voor het M, maar dan moet ik eerst mijn punten halen (heb er nu 9) en wsl wordt het dan ergens in de zomer.
mooie foto's weer. En zaten er soms kabouters in die paddestoelensprong? Hij springt er zo mooi ruim overheen.
CarpeDiem schreef:Ik kon het niet laten om ff te oefenen Hij leende zich er zo mooi voor :Ik ga ff naar de optocht kijken!!Doei!!Natascha, klopt Kijk maar Mary, welkom op bokt. Als je daar hebt getraind is dit forum viewforum.php?f=96 ook iets voor jou.
hoe laat moet je starten? ik woon er nu vlakbij dus misschien zie ik je nog wel (als het niet te erg pokkeweer is tenminste )
Ik start om 16.18 in de cross, springen om 15.58 Ik cross in het knalrood zoals je kunt zien, en dus op dit paard.
Grappig om te horen dat ze zo fel is Lielle, het erste wat in mij opkwam toen ik de foto's bekeek, was dat het er zo mooi beheerst uit zag (behalve het heuveltje dan) --> hoe foto's kunnen bedriegen!