Dressuur haflinger(in choco bruin)@work. En fotoshoot boris.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:32

Nikitaatje schreef:
Nou goede lessen heb ik al genoeg hoor.. En zoals ik al meerdere keren heb gezegd doe ik carlo afentoe voor die mensen. En kijk ik weet zelf ook wel dat het er niet super goed uitziet.. En ik was ook hellemaal niet bezig met de uitgestrekte draf ofsow, maar het was namelijk zo dat op het moment dat Danielle(bailykarlos op bokt) foto´s was aan het maken. Dat we een beetje lollig waren aan het doen. En dat hij dus ineens zo begon te lopen (want voor een haflinger is dat heel wat) en dat zijn we hellemaal niet gewend van hem.. Dus vandaar dat ik het een beetje een tikkeltje overdreven hier op bokt heb gezet.

Groetjes Nikita

Oooow kijk dan wordt de zaak al heel anders haha Ik dacht dat je serieus aan het trainen was Sorry dan!

Lina

Re: Dressuur haflinger(in choco bruin)@work. En fotoshoot bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:31

mooi pony's

En je moet niet op hun gezeur letten.
Als je wilt paardrijden hoeft het paard niet persee perfect te lopen en aan de teugel etc. ontspanning is natuurlijk wel heel belangrijk. En trouwens die middendraf is niks mis mee. Kijk eens naar die buiging in zijn achterbeen.

xjes

SophievdV

Re: Dressuur haflinger(in choco bruin)@work. En fotoshoot bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:33

Lina schreef:
mooi pony's

En je moet niet op hun gezeur letten.
Als je wilt paardrijden hoeft het paard niet persee perfect te lopen en aan de teugel etc. ontspanning is natuurlijk wel heel belangrijk. En trouwens die middendraf is niks mis mee. Kijk eens naar die buiging in zijn achterbeen.

xjes

Alleen de buiging in het achterbeen bepaald nog niet of het een goede middendraf is hoor....

Forcalquier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:38

Hey nikiet (ff offtopic) nee we hebben kjelt nog niet opgehaald simpel weg omdat ik elke keer moet werken als marc vrij is en andersom,we zijn ook nog steeds aan het rond kijken voor een pensionstal, ik heb er nu 2 gevonden de 1 is dicht bij maar vrij duur, de ander is verder weg maar wel goedkoper.
We gaan over anderhalve week op vakantie(weekje) en ik denk dat we 'm daarna ophalen.
Hey maar Angelo is verkocht aan die vrouw waar je het vorige keer over had?En heb je al wat anders gevonden? ik zag hier laatst een advertentie van een 4 jarige nrps 1.53m voor 1500 euri een bruin ruintje met zwarte manen.Ik wil desnoods wel voor het tel.nummer kijken.
Groetjes en laat het maar weten.

Forcalquier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:40

Oh ja en met hier bedoel ik niet op bokt maar bij ranzijn in zaandam.