isabell [shet] @ work , in HV polo setje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:17

heyhey,leuke foto's hoor supper stoer shetje hoor vind m echt cool
Citaat:
um okay
even paar vragen
**ben je niet veels te groot??
**2 je benen moetten verder dus nog langere buigels
**ik vind je te groot..
en sneu voor het kleine beesie hij kan je niet meer houden hoor

ehum waarom moeten mensen ALTIJD zeuren als ze iemand op een shet zien rijden ik heb altijd zo iets van "zijk niet wand er is geen pervecte maat voor een shet, ze kunnen giga veel aan en zeker deze heeft er geen last van " hap!

MissDonna

Re: isabell [shet] @ work , in HV polo setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:39

ik vind dat je gewoon ken hobbelen hoor * kijk mar even in mijn profiel ik was toen ong. 1.68 en mn shet 92cm.*
wat Glossi zegt ben ik mee eens.

Altijd dat gezeur over shetters en mensen er op. ..

Ik vind je een coole combi

-xXx- madiek

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 21:29

dankje wel voor jullie berichtjes ...

lotte_11 schreef:
um okay
even paar vragen
**ben je niet veels te groot??
**2 je benen moetten verder dus nog langere buigels
**ik vind je te groot..
en sneu voor het kleine beesie hij kan je niet meer houden hoor
verder mooie foto's

sorry maar op dit bericht ga ik echt niet in .. hij kan je niet meer houden nou sorry hoor maar dat kan die dus echt wel !!

gr. janise

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:01

hij kan je nog best houden, en als je er inderdaad af en toe op rijdt is het ook echt geen ramp. maar te groot ben je wel, dus eigenlijk kan het niet meer.
wat ik wel een pré vind is dat je de pony goed traint. hij wordt dressuurmatig gereden en dat verbetert zijn houding en spiergebruik, waardoor hij meer aan zal kunnen dan als er iemand van jouw gewicht maar domweg op zit te hobbelen.

wat ik wel jammer vind is dat mensen er meteen etegenin moeten. iedereen kan zien dat de amazone in dit geval te groot is, en dat weet ze zelf ook. er wordt wel met beleid mee omgegaan, maar ze blijft te groot.

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:01

Idd, je bent misschien te lang, en wat te groot, maar volgens mij echt niet te zwaar hoor!
Ik vind; als jij EN je pony er plezier in hebben kan het, en als je niet iedere dag rijd, zowat? Okee, als je nou 60 kg weegt vind ik het te veel, maar zo kan het toch wel?
Ik (1.50) rijd ook soms op een shet van 0,90 cm. Okee, word wel wat te groot, maar rijd nu ook niet meer. Maar reed er eerst vaak op hoor Hij had er lol in, en ik net zoveel We deden niet veel, reden een half uurtje ong.

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:37

voor redenen ten opzichte van het argument 'de pony heeft er plezier in' raad ik je aan om het topic: PP: het 'je ben te groot voor die shet' probleem. er zijn namelijk redenen genoeg waarom je pony 'er plezier in heeft'.