merrie Taiga en hengst Sammy@work met Jorinde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:41

BlazingBoots schreef:
Door karoliena
Citaat:

Last van lange tenen ? Ik geef gewoon een keer mijn mening, als je daar al niet tegen kan. Ik zeg nergens dat ik de beste ben, want dat ben ik namelijk ook niet en ik vind dat een beetje kinderachtig om te zeggen. Voor jou is dat lol met je knol maar voor mij niet. Ieder zijn eigen mening, prima is dat maar dan hoef je niet zo raar te reageren.

Je vind mijn reactie raar terwijl je zelf nogal een botte opmerking plaatst...
je vind het zielig en je zou je kapot schamen
.
Jij hebt commentaar op (op een uitzondering na) iedereen die iets met een shet doet...
Dan mag ik toch aannemen dat je het zelf allemaal beter doet..of niet? .
Je geeft inderdaad je mening, mag je bij mij gerust doen en volgens mij trekt JorindeBento er zich ook weinig van aan, maar sommige mensen tillen er nogal zwaar aan.
Ik ben allang blij dat deze shet niet gedoemd is tot een leven grasmaaien...
Mijn shet van 83cm ...kan (ja tis ongelovelijk) mij met mijn 69kg met gemak tillen.
Niet dat ik er op rij hoor maar dat ondervond ik laatst toen ik over hem heen stond en meneer er vandoor ging toen hij 2 merries zag passeren ...hij had er totaal geen moeite mee....ik wel ..

Goed dat was wel weer genoeg...wil alleen even zeggen dat je niet bij iedereen de slechte punten moet opzoeken want ze bedoelen het heus goed en een shet kan enorm veel hebben...

amen _/-o_

Groetjes Angela

[/quote]

Sorry maar jou mini blijft niet gezond als jij er met ruim 60 kilo op gaat zitten, vraag maar aan je dierenarts. Minimaat kan ongeveer 30 kilo houden als ze niet al te rank gebouwd zijn. Maar goed is alleen een tip het is natuurlijk je eigen pony. Ik heb nergens gezegd dat ik beter ben en dat vind ik ook zeker niet. Mijn kleintjes zijn ook geen grasmaaiers maar wij houden wel rekening met hun gezondheid.

Davinia_

Re: merrie Taiga en hengst Sammy@work met Jorinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:09

Jorinde, veel respect voor jou meis! Ik mest op zaterdag wel eens 9 stallen uit, strooit ze op, rijd brood enzo aan en rijd er eentje en dan ben ik moe en we doen het met z'n 3en (en wij zijn 17, 18 en 19)...
Jij doet dit op jonge leeftijd al helemaal alleen en nog meer dan wij zonder dat je commentaar heb en je hebt er nog plezier in ook! Dat respeceer ik echt hoor!

jorindebento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:34

dank je wel
xxx

IvoIce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:33

Petje af Jorinde! Je hebt flink wat werk verrricht!

Wat een megaschattig shetje zeg! De mijne is ook 75cm, zullen we 2span??

En voor die paar keer dat ze erop zit boeit het inderdaad weinig, zou alleen wel de beugels ietsje korter doen.

Succes met je voet, hoop dat je snel weer zelf aan het werk kunt

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:02

De TS heeft naar mijn mening aardig uitgelegd hoe er met de shet wordt omgegaan, en dat dit niet de dagelijkse gang van zaken is. Ik zou het fijn vinden als mensen dat ook willen lezen, en daar rekening mee houden. Het is niet nodig hier nog meer pagina's mee te vullen.