BlazingBoots schreef:Door karolienaCitaat:
Last van lange tenen ? Ik geef gewoon een keer mijn mening, als je daar al niet tegen kan. Ik zeg nergens dat ik de beste ben, want dat ben ik namelijk ook niet en ik vind dat een beetje kinderachtig om te zeggen. Voor jou is dat lol met je knol maar voor mij niet. Ieder zijn eigen mening, prima is dat maar dan hoef je niet zo raar te reageren.
Je vind mijn reactie raar terwijl je zelf nogal een botte opmerking plaatst...
je vind het zielig en je zou je kapot schamen.
Jij hebt commentaar op (op een uitzondering na) iedereen die iets met een shet doet...
Dan mag ik toch aannemen dat je het zelf allemaal beter doet..of niet?.
Je geeft inderdaad je mening, mag je bij mij gerust doen en volgens mij trekt JorindeBento er zich ook weinig van aan, maar sommige mensen tillen er nogal zwaar aan.
Ik ben allang blij dat deze shet niet gedoemd is tot een leven grasmaaien...
Mijn shet van 83cm ...kan (ja tis ongelovelijk) mij met mijn 69kg met gemak tillen.
Niet dat ik er op rij hoor maar dat ondervond ik laatst toen ik over hem heen stond en meneer er vandoor ging toen hij 2 merries zag passeren...hij had er totaal geen moeite mee....ik wel
..
Goed dat was wel weer genoeg...wil alleen even zeggen dat je niet bij iedereen de slechte punten moet opzoeken want ze bedoelen het heus goed en een shet kan enorm veel hebben...
amen _/-o_
Groetjes Angela
[/quote]
Sorry maar jou mini blijft niet gezond als jij er met ruim 60 kilo op gaat zitten, vraag maar aan je dierenarts. Minimaat kan ongeveer 30 kilo houden als ze niet al te rank gebouwd zijn. Maar goed is alleen een tip het is natuurlijk je eigen pony. Ik heb nergens gezegd dat ik beter ben en dat vind ik ook zeker niet. Mijn kleintjes zijn ook geen grasmaaiers maar wij houden wel rekening met hun gezondheid.
.
...hij had er totaal geen moeite mee....ik wel
..