Flame [Shet]@ Dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re: Flame [Shet]@ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:43

Yank schreef:
Leuke pony zeg. Weet je ook waarom ze zo bokt? Misschien zit ze vast in haar rug of was ze stijf..

ik ben een paar keer afgestapt omdat het mijn eerste gedachte was heb haar een paar keer gecontroleerd maar er was niks..
dag erna was ze overigens weer redelijk normaal..
wel wat frisser dan dat ze normaal is maar niet meer rare sprongen maken oid

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:25

Cloverdale schreef:
nee als ze zo raar doet ga je de teugels laten vallen want stel je voor dat je in zn mond rukt
ik ben echt niet hard met de mond mocht je dat beweren..
bovendien is flame ook totaal niet hard in de mond.
mocht je het niet geloven kom je maar een keertje langs

uhmm waar slaat dit dit op??? je teugels hoef je niet los te gooien maar probeer iig je handen laag te houden.

en nee ik trek niet zo als mn paard zulke sprongen maakt, gewoon handen laag en zitten dan komt die van mij iig vanzelf weer terug..

flame houd zn hele mond open, komt vast niet omdat je zo zacht met je handen bent

maar goed verder geen gezeur meer over dit, ik vind het iig een hartstikke leuke shet! ook leuk dat jullie al L2 rijden!

Amber_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:35

snoeske schreef:
Cloverdale schreef:
nee als ze zo raar doet ga je de teugels laten vallen want stel je voor dat je in zn mond rukt

uhmm waar slaat dit dit op??? je teugels hoef je niet los te gooien maar probeer iig je handen laag te houden.

en nee ik trek niet zo als mn paard zulke sprongen maakt, gewoon handen laag en zitten dan komt die van mij iig vanzelf weer terug..

flame houd zn hele mond open, komt vast niet omdat je zo zacht met je handen bent

maar goed verder geen gezeur meer over dit, ik vind het iig een hartstikke leuke shet! ook leuk dat jullie al L2 rijden!

Misschien als je haar Profiel bekijkt, zie je dat ze heel goed op de shet kan rijden en niet in de mond rukt. Iedereen heeft wel is zijn slechte dag

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 22:41

snoeske schreef:
Cloverdale schreef:

nee kijk daar heb je het al ik hoef maar heel zacht aan flame's mond te komen en woppa haar mond gaat open.
jij kan vanaf een foto niet zien of ik hard in de hand ben..
bovendien rijd ik haar op mn zit terug omdat juist als ik met mn handen ga pielen haar mond opengaat..
kijk maar eens in mn profiel staan wel fotos tussen waar ze gewoon ontspannen loopt met haar mond open..

en je kan wel mooie zeggen dat het bij jou automatische is maar daar kan ik niet over oordelen heb nog nooit fotos gezien van jou op paard.

en dit is niet aanvallend bedoeld allemaal het is maar hoe je het opvat.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:47

dat je dit durft te plaatsen

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:54

wat en leukerd op jou profiel staan ook leuke foto's maar hoe groot is die shet en hoe groot ben jij dan ? echt en ontzettend leuk stel

Afineeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:22

Wat een super leuk beestje!
Heb even op je profiel gekeken,,,,, echt hele mooie foto's zeg!

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 04:25

Sorry ik ben heel eerlijk en vind dit er totaal niet vriendelijk uitzien. ik heb niet in je profiel gekeken, dat doe ik van de week wel (tis al laat nu)

vind wel dat je er goed op past.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:24

aaah daar is flame
fruppeltje haha

_Mel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:31

@ Ts: Je ziet wel op foto's waarbij Flame een beetje raar doet dat je nogal in zijn mond trekt. Probeer dat te voorkomen. De andere reactie zijn ook gegeven als tip.

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 13:06

ik snap best dat het tips zijn. en ik vat uit jullie op dat jullie denken dat ik jullie aanval ofzo ik verdedig alleen mijn eigen argument zoals ik al zei..
kom langs en test dan piepen jullie wel anders.. Flame is erg gevoelig in de mond en je hoeft maar iets te strakke teugels te hebben en dr mondje gaat al open.
Als jullie het vervelend vinden om naar te kijken
Rechtsboven in is een rood gevalletje met een wit kruisje Et voila.

sharrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:29

flame is mooi.
nog veel succes met hem

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:45

@ TS. Ik vind dat je een beetje rare antwoorden geeft, jij opent hier een topic over dus dan kan je deze reactie's verwachten. Het kunnen moment opnamens zijn, ( dat zal het ook wel zijn ) maar bij sommige komt het over dat je alleen maar zit te rukken omdat dat op bijna alle foto's te zien is.. Zet dan meer foto's erop dat ze niet zulke rare sprongen maakt en jij ook je handen lager heb. Dan zal het commantaar van sommige ook beter zijn.

En kom nou niet meteen in de aanval met dat leuke rode kruisje rechtsbovenin...........

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 15:13

ik ga niet in de aanval..
kijk daar ga je de fout al weer in..
ik blijf redelijk

en het kan me niks schelen hoe anderen over de fotos denken
ik weet wel beter
waarom moeten er altijd perfecte nette fotos op bokt staan?
dat is wat jij verwacht...!
bij jou gaat het ook niet altijd super.. niemand is perfect en ook Flame niet.. die maakt ook wel eens een sprongetje..
en als jij dat zielig vind of wat dan ook moet je gewoon niet reageren denk ik het staat duidelijk genoeg uitgelegt en als jij het niet geloven wil is dat JOU probleem zeker niet de mijne..

ik ben niet bang voor comentaar want als je denkt dat ik daar niet tegen kan en er voor weg loop heb je het fout.
ik kan er best tegen als iemand me met de neus op de feiten wijst. maar in dit geval trek jij aan het kortste eind en heb je ongelijk

en dit is niet aanvallend bedoeld voor het geval het wèèr aanvallend opgevat word.

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:30

ja hoor gaan we weer! mevrouw aanval is weer in de bocht! ten eerste het ik gezegt dat er volgens mij alleen nette foto's op bokt moeten staan?? nee dat heb ik nooit gezegt. ten tweede vind ik het zielig wat er op die foto's staat JA! vind ik zielig ja. ik geef commantaar op wat ik zie, en er staan zo'n beetje alleen maar ruk foto's op dus geef ik daar mn commantaar op ja. kan ik erover oordelen of het altijd zo gaat? nee! dan kan ik niet want dat zie ik niet.

ik zeg gewoon wat ik ervan vind en ik baseer dat op de foto's, jij plaatst die foto's ik niet! wou je aardiger commantaar ja dan had je andere foto's moeten plaatsen, en NEE daar bedoel ik niet mee dat het altijd nette foto's moeten zijn, maar deze foto's zijn het andere uiterste. je kan het ook oplossen op een andere manier, dan meteen handen hoog en rukken. en ja dat deed ik ook als mijn paard ervandoor gaat, maar al een lange tijd niet meer want het is voor het beestje zielig!

en nee ik rijd ook niet perfect, ik kan dr soms ook wat van, maar ik ben blij dat ik dat trekken heb afgeleerd! en begin nou niet erover dat ik dan maar is foto's moet plaatsen want dat doe ik niet! niet omdat ik bang ben voor commantaar maar gewoon omdat ze allemaal wat anders zeggen, en je er eigenlijk niks wijzer van word..

zo dat is eruit, en is totaal niet aanvallend bedoeld, maar jij komt de hele tijd weer terug met die onzin antwoorden. als je hierop weer wat zegt, zeg ik niks meer terug, want het gaat toch nergens meer over!

tjuus, succes met je shet..

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:35

gaaf
heb je topics gevolgd, vind dat je het heel knap doet op je shet
Lijkt me nl niet absoluut niet makkelijk, shetjes hebben nogal een eigen willetje
stoer dat je al zo ver met haar bent

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:00

Aaahh! stoerr Leuke shett!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 16:54

snoeske schreef:
ja hoor gaan we weer! mevrouw aanval is weer in de bocht! ten eerste het ik gezegt dat er volgens mij alleen nette foto's op bokt moeten staan?? nee dat heb ik nooit gezegt. ten tweede vind ik het zielig wat er op die foto's staat JA! vind ik zielig ja. ik geef commantaar op wat ik zie, en er staan zo'n beetje alleen maar ruk foto's op dus geef ik daar mn commantaar op ja. kan ik erover oordelen of het altijd zo gaat? nee! dan kan ik niet want dat zie ik niet.
wie blijft nou over het aanvallen doorhameren dan nee je hebt het niet letterlijk gezegt dat je nette fotos wil maar ik trek mijn conclusie uit wat jij zegt en dat is dat jij nette fotos wil. en zoals ik al zei als je het zielig vind kijk je maar niet mijn pony is echt alles behalve zielig >;) . en er staan niet alleen 'ruk' fotos.. kijk eens in mijn profiel dan zie je dat ik toch echt dat Flame ontspannen loopt en dat er geen sprake is van 'rukken'. en ik blijf het herhalen ik hoef flame maar tegen te houden en dr mond gaat open..
en nogstyeeds als je het niet geloofd see for yourself..

ik zeg gewoon wat ik ervan vind en ik baseer dat op de foto's, jij plaatst die foto's ik niet! wou je aardiger commantaar ja dan had je andere foto's moeten plaatsen, en NEE daar bedoel ik niet mee dat het altijd nette foto's moeten zijn, maar deze foto's zijn het andere uiterste. je kan het ook oplossen op een andere manier, dan meteen handen hoog en rukken. en ja dat deed ik ook als mijn paard ervandoor gaat, maar al een lange tijd niet meer want het is voor het beestje zielig!

Ik plaats die fotos ja.. om te laten zien dat het dus niet altijd super gaat met Flame.. en ja ik durf dat want iedereen op bokt weet dat er mensen zoals jou tussen zitten maar zoals ik al zei ik weet hoe ik rijd en ik weet waar ik mee bezig ben Flame is niet zielig en word niet mishandeld (nee dat zeg je niet weet ik, maar ik zeg het ) en ja zoals in het topic staat dit is serieus de eerste keer dat ze zo doet dus wat betreft handen laag.. daar heb ik nooit aan kunnen werken

en nee ik rijd ook niet perfect, ik kan dr soms ook wat van, maar ik ben blij dat ik dat trekken heb afgeleerd! en begin nou niet erover dat ik dan maar is foto's moet plaatsen want dat doe ik niet! niet omdat ik bang ben voor commantaar maar gewoon omdat ze allemaal wat anders zeggen, en je er eigenlijk niks wijzer van word..

het gaat hier niet om jou dus waarom zou ik fotos willen zien. ik weet echt wel dat iedereen wel eens fouten maakt bovendien zijn fotos allemaal moment opnames.. je weet pas hoe een pony loopt als je het een keer irl hebt gezien. Dat je er niks wijzer van word is onzin want ik heb toch heel wat goeie tips van bokt gekregen.

zo dat is eruit, en is totaal niet aanvallend bedoeld, maar jij komt de hele tijd weer terug met die onzin antwoorden. als je hierop weer wat zegt, zeg ik niks meer terug, want het gaat toch nergens meer over!
mijn antwoorden zijn geen onzin want ze hebben inhoud. maargoed ik vind het best

tjuus, succes met je shet..

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:59

Goed, ik denk dat de TS nu wel heeft begrepen hoe sommige mensen over De Teugels denken. Het onderwerp is hiermee wat mij betreft afgedaan, verdere reacties hierover zullen worden verwijderd.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:27

En hou het nu graag gezellig

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:53

waauw, wat heeft die shet een leuke gangen!! alleen soms een tikkie eigenwijs... zo te zien?

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:04

Was Flame een beetje dwars?!

Ik vind het echt een super shet!!

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:33

wat ze ook zeggen.. intereseert jou niet gelukkig!! Want jij en flame zijn echt een top-team samen

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:30

haha nog bedankt voor de reakties

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:51

Daar hebben we Flame weer.
Blijf der geweldig vinden!

En iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar dat maakt jullie niet minder goed samen.