ja hoor gaan we weer! mevrouw aanval is weer in de bocht! ten eerste het ik gezegt dat er volgens mij alleen nette foto's op bokt moeten staan?? nee dat heb ik nooit gezegt. ten tweede vind ik het zielig wat er op die foto's staat JA! vind ik zielig ja. ik geef commantaar op wat ik zie, en er staan zo'n beetje alleen maar ruk foto's op dus geef ik daar mn commantaar op ja. kan ik erover oordelen of het altijd zo gaat? nee! dan kan ik niet want dat zie ik niet.
wie blijft nou over het aanvallen doorhameren dan
nee je hebt het niet letterlijk gezegt dat je nette fotos wil maar ik trek mijn conclusie uit wat jij zegt en dat is dat jij nette fotos wil. en zoals ik al zei als je het zielig vind kijk je maar niet mijn pony is echt alles behalve zielig >;) . en er staan niet alleen 'ruk' fotos.. kijk eens in mijn profiel dan zie je dat ik toch echt dat Flame ontspannen loopt en dat er geen sprake is van 'rukken'. en ik blijf het herhalen ik hoef flame maar tegen te houden en dr mond gaat open..
en nogstyeeds als je het niet geloofd see for yourself..ik zeg gewoon wat ik ervan vind en ik baseer dat op de foto's, jij plaatst die foto's ik niet! wou je aardiger commantaar ja dan had je andere foto's moeten plaatsen, en NEE daar bedoel ik niet mee dat het altijd nette foto's moeten zijn, maar deze foto's zijn het andere uiterste. je kan het ook oplossen op een andere manier, dan meteen handen hoog en rukken. en ja dat deed ik ook als mijn paard ervandoor gaat, maar al een lange tijd niet meer want het is voor het beestje zielig!
Ik plaats die fotos ja.. om te laten zien dat het dus niet altijd super gaat met Flame.. en ja ik durf dat want iedereen op bokt weet dat er mensen zoals jou tussen zitten
maar zoals ik al zei ik weet hoe ik rijd en ik weet waar ik mee bezig ben Flame is niet zielig en word niet mishandeld (nee dat zeg je niet weet ik, maar ik zeg het
) en ja zoals in het topic staat dit is serieus de eerste keer dat ze zo doet dus wat betreft handen laag.. daar heb ik nooit aan kunnen werken 
en nee ik rijd ook niet perfect, ik kan dr soms ook wat van, maar ik ben blij dat ik dat trekken heb afgeleerd! en begin nou niet erover dat ik dan maar is foto's moet plaatsen want dat doe ik niet! niet omdat ik bang ben voor commantaar maar gewoon omdat ze allemaal wat anders zeggen, en je er eigenlijk niks wijzer van word..
het gaat hier niet om jou dus waarom zou ik fotos willen zien. ik weet echt wel dat iedereen wel eens fouten maakt bovendien zijn fotos allemaal moment opnames.. je weet pas hoe een pony loopt als je het een keer irl hebt gezien. Dat je er niks wijzer van word is onzin want ik heb toch heel wat goeie tips van bokt gekregen.zo dat is eruit, en is totaal niet aanvallend bedoeld, maar jij komt de hele tijd weer terug met die onzin antwoorden. als je hierop weer wat zegt, zeg ik niks meer terug, want het gaat toch nergens meer over!
mijn antwoorden zijn geen onzin want ze hebben inhoud. maargoed ik vind het best
tjuus, succes met je shet..