Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha joh, als je maar lol hebt toch? Tis altijd ff wennen op een ander paard, beiderzijds. 

BuleroFrank schreef:jmmr dan!!!!!!!!!!!!!!

Dimple schreef:2e hands zadel van Divoza? Wel gepast op het paard? Laten bekijken door een kenner, iemand met verstand van zadels?
Is ze fris van zichzelf of wellicht door het voer wat je haar geeft? Wat voer je haar als ik vragen mag?
En euh.........hoe oud is Frank?? 3? Laat jezelf niet zo op de kast jagen joh!

BuleroFrank schreef:kword egt gek van sommige mensen!!!

Chantalll schreef:Die Kigali-merrie die te koop staat, daar heb ik zondag nog mee gesprongen. Die is hetzelfde Ontzettend heet maar dan nog geef ik haar ruimte en dan word ze vanzelf rustiger.
Rieta: Vind het verder een pracht beest !
maar meestal laat ik hem eerst los voordat ik erop stap heeft ie zijn meeste energie deruit. Longeer hem ook vrij veel met bijzet en daar loopt ie wel veel beter mee. Maar we trainen derop
Rieta schreef:Chantalll schreef:Die Kigali-merrie die te koop staat, daar heb ik zondag nog mee gesprongen. Die is hetzelfde Ontzettend heet maar dan nog geef ik haar ruimte en dan word ze vanzelf rustiger.
Rieta: Vind het verder een pracht beest !
ja idd dat werkt normaal ook bij die van mij maar gister nietmaar meestal laat ik hem eerst los voordat ik erop stap heeft ie zijn meeste energie deruit. Longeer hem ook vrij veel met bijzet en daar loopt ie wel veel beter mee. Maar we trainen derop

) maar bij het springen zijn de teugels echt véélste kort, hij moet heel zijn hals kunnen strekken.., jammer wnat hij heeft er zo te zien wel zin in..
BuleroFrank schreef:ik zeg niks meer