paard wil wel snel springen maar niet actief meewerken aan de techniek
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adil18 schreef:@ TS
Leuke afstamming! Ben gek op Goodtimes!!!!!
)
luwaniej1 schreef:Adil18 schreef:@ TS
Leuke afstamming! Ben gek op Goodtimes!!!!!
thank you, vind het jammer dat het nooit over neckar word gezegt, ben ook nog nooit iemand tegen gekomen met een nakomeling van hem.
ciao ciao
Adil18 schreef:Dan hebben we het over verschillende paarden. De Neckar die ik bedoel is zoon van Ticino xx.
Jij bedoelt denk ik deze Neckar (die ik bij nader inzien toch wel ken)

luv_lady schreef:heeey,
nou ik vind super voor zo'n jong paard
maar even offtopic :
heb jij ( leonie ) op de einstein gezeten ?
er stond overal I love tamar HaHa
dus het is niet erg

Adil18 schreef:Ik ken maar een Neckar, een volbloed, hebben we het over dezelfde? Is volgens mij ook een renpaard geweest en is vader van Vollkorn XX....is dat hem? Zo ja, dat wordt de afstamming alleen nog maar interessanter!!!!
zullen we wel eens zien of hij dan ver kan komen
griebels schreef:Adil18 schreef:Ik ken maar een Neckar, een volbloed, hebben we het over dezelfde? Is volgens mij ook een renpaard geweest en is vader van Vollkorn XX....is dat hem? Zo ja, dat wordt de afstamming alleen nog maar interessanter!!!!
Ik weet alleen niet of dit jonge paard een nakomeling van deze Neckar kan zijn. Deze Neckar is al behoorlijk oud, als hij nog leeft...

Luusjee schreef:spring zo maar eens een parcourszullen we wel eens zien of hij dan ver kan komen
wrm zou het niet lukken? enne mensen die het beter weten mogen best komen om t voor te doen