Noby@ Clinic Tyrza van Iperen, groep 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:31

benangelique schreef:
had net mijn instructrice aan de telefoon; zij vond dat ik nu extreem ver mijn armen uit mijn zij stak. Ook viel het haar op dat ik op links langs Noby kijk en op rechts gewoon netjes voor me. hier gaan we de komende tijd dus aan werken.
en wat die ellebogen betreft; volgens mijn instructrice was het pure spanning!
Ik ben eigenlijk op zoek naar jarco dunn, dat is toch een fysiotherapeut die mensen instructie geeft in houding en zit te paard? of weet iemand anders misschien een ander?

Weet je wat echt ontzettend helpt? Zonder beugels rijden! Dat heb ik 3 jaar geleden een halve zomer gedaan om mijn zit te verbeteren. Ik had ontzettend last van kapstokken (tenen naar buiten) en ook scheef zitten..

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 21:28

dat mag ik dus juist niet; er komt dan te veel druk te staan op de ruggenwervels van Noob en dit doet pijn. Ik doe het soms wel hoor, maar pas echt als hij volledig los is. Doorzitten moet tenslotte ook gewoon!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:30

Ik heb de voicemail van Jarco Dun ingesproken. Ik ben benieuwd!
puur toevallig moet ik ook morgen naar de podoloog voor steunzolen (bekken staat iets scheef en ik krijg zo langzamerhand platvoeten). Ook ga ik donderdag voor de eerste keer naar Mensendieck (vanuit de steunzolen moet ik een hele nieuwe houding aannemen).

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:31

Misschien moeten we collectief zo'n rodeostier huren, daar een zadel opleggen en m gewoon alleen maar rechtuit laten galopperen zeg maar en daarmee oefenen om recht in het zadel te zitten... hihi...

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:34

goed idee Sansje! ik teken in voor de aanschaf van zo'n dier!

ff of-topic; jij bent ook de hele dag online!

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:36

haha nee hoor, zo nu en dan even tussendoor. Als ik even geen school heb ofzo, dan kan ik het altijd even niet laten om toe te geven aan mijn bokt verslaving...

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:44

haha, ja dat ken ik. Zit op mijn werk ieder vrij momentje even op Bokt. Is wel moeilijk met al die kinderen in de klas, maar zo af en toe wil het wel eens lukken!

Naomi_Star

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:47

Mooi paard!!! Naomi heeft ook een rugblessure gehad ( spieren klem tussen de ruggenwervels) gelukkig is ze er nu vanaf en hoef ik er geen rekening mee te houden zoals jij dat moet!! en dan vind ik het super knap dat die zo mooi loopt en je wedstrijd gaat rijden!!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:51

Oei, dat is ook geen fijne blessure nee! gaat het nu helemaal goed?
Met Noob zal het nooit goedkomen, maar we kunnen het ver gaan schoppen. Kissing spines hoeven geen belemmering te zijn, kijk maar naar Tolstoi van Tyrza zelf.
Bedankt voor de complimenten! ga er gewoon van blozen...

Naomi_Star

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:58

Naoom doet het super... alleen is de kans dat ze het terugkrijgt als ze een flinke verstapping maakt wel groot... maar ook dit zou dan gelukkig weer zo verholpen zijn met fysiotherapie
En dat is gewoon de waarheid haha! succes met de wedstrijden in april gaat denk ik zeker goed komen!