Don Juan @ Clinic bij Tyrza van Iperen. Groep 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:33

Leuke foto's zeg, kan me voorstellen dat jullie moe zijn.

Golden; Jouw paard was toch die Gribaldi met dat blauwe oogje hè?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:37

Dat was hem wel ja

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:24

Dank jullie voor de leuke reacties. Ik kom net weer bij Don vandaan en volgens mij had ie goed geslapen vannacht. Hij was echt heel erg wakker en druk en liep maar te dribbelen enzo. Ik heb een uur gestapt en 2 rondjes gedraafd voor de spieren, maar of het nodig was geweest? Volgens mij had hij nergens last van, hij liep in ieder geval lekker vlot en tactmatig. (Alleen ik maar van mijn arm, mijn paard ging even steigeren aan het halster toen Golden en Valerie werden opgeladen en daarbij verdraaide ik net ff mijn arm.)

@ ShannaY: ja die jas valt lekker op, kunnen ze je in ieder geval niet kwijtraken .

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:29

o Sansje, dat is nou weer jammer na zo'n leuke dag.
Ook Noob was lastiger dan normaal bij het afdoen van zijn zadel om hem weer 'trailerklaar' te krijgen. Kwam door alle drukte om hem heen en wat dacht je van dat grind!

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 22:34

Tsjah niks aan te doen. Neemt niks weg van de leuke dag en de mooie ervaring. Ben nu alleen een beetje stijf in mijn rechterarm.

Dat grind vond Don niet erg, wij hebben thuis zelf ook een stuk grind. Don ging door het lint, omdat een van de andere paarden een schop gaf in de trailer en ging hinniken. Don is pas een klein jaar gecastreerd en voelt zich als een ander paard hinnikt ineens weer heel stoer en gaat dan altijd maf doen. Raar beest.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:52

Sansje schreef:
@ Tyrza: hoe gaat het met je benen? Een warm bad doet wonderen.

Die zijn afgezien van de blaren op mijn grote tenen helemaal in orde

Heb vandaag alleen maar in de banken gezeten in Deurne (we hadden oa een interessante lezing van Tineke Bartels), dus ik kon lekker bijkomen van gisteren

inkiepinkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:12

Golden schreef:
Leentje538 schreef:
12 en 20 DAT NEUSJEEE!!!! Cooll.. ik wil ook zo'n paardje met zo'n neusje.. ik geloof dat ik verliefd ben..

Thanks, ik ben ook echt op zijn koppie gevallen.
Ik was in 1 opslag verliefd toen ik hem zag, hahaha

heej
ik ben toen ook na golden eye wezen kijke .. echt een schat van een paard he.... haha veel succes ermee...