Citaat:ja, had je inderdaad gezien![]()
toen zat ik ook op hem ahah![]()
ik hoop je snel te zien in maart!!
ja ik heb er al zin in
maar jammer genoeg is het maar een weekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:ja, had je inderdaad gezien![]()
maar jammer genoeg is het maar een weekje
Ik weet dat je ze goed kan rijden! Dat zie ik wel terug in Ivy! _KiMbErLeY_ schreef:maar, bedankt voor alle reacties (goed of slecht) ik kan er wel tegen![]()
en inderdaad van het zadel wat ik hierboven al zei ik had het niet gemerktslecht van mij?
slecht van degene die het wél heeft gezien die in de bak reden, en het niet hebben gezegd!!
|(
WildWings schreef:Goed dat je zo doorzet.. NEE. Zie het nou eens in dat het niet normaal is een 4-jarige pony 2,5 uur lang te rijden omdat hij perse moet ontspannen- wat hij uiteindelijk nog niet gedaan heeft aan deze foto's te zien, dus waarom ben je dan niet meteen GOED doorgereden tot ontspanning, als dat jouw enige argument is? En zeg nou niet 'jaaa deze foto's zijn van daarvoor': Laat dan gewoon foto's op het goede moment maken.
Verder schuif je steeds alles op een ander af. Of dat nou op de pony is of op anderen:_KiMbErLeY_ schreef:maar, bedankt voor alle reacties (goed of slecht) ik kan er wel tegen![]()
en inderdaad van het zadel wat ik hierboven al zei ik had het niet gemerktslecht van mij?
slecht van degene die het wél heeft gezien die in de bak reden, en het niet hebben gezegd!!
Ik neem aan dat jij toch zelf bent opgestapt, dat je toch zelf op de pony zit, dat je zelf hebt opgezadeld? Dat je het niet merkt is slecht van jou, en NIET van anderen! Lekker makkelijk om alles op anderen af te schuiven!
Widner schreef:Ziet er goed uit hoor KimberleyIk weet dat je ze goed kan rijden! Dat zie ik wel terug in Ivy!
pAardenMeiid schreef:Citaat:ja, had je inderdaad gezien![]()
ja ik heb er al zin inmaar jammer genoeg is het maar een weekje
}>
_KiMbErLeY_ schreef:maar, het is toch zo dat ze dat hadden kunnen zeggen, en toen ik hem opzadelde lag het zadel te ver naar voren, toen heb ik het er weer afgehaald en een stuk verder naar achter gelegd, maar daar was jij niet bij!!
- ik bedoel, jouw is het tenslotte bij zowel opzadelen als opstijgen als rijden niet opgevallen, dus je hebt niet het recht een ander zoiets te verwijten! [edit] Overigens, de andere mensen die ik de bak reden hadden het misschien te druk met hen eigen paard? Meestal als ik rijd let ik goed op m'n eigen paard en bemoei ik me niet met andermans rijkunsten (of opzadelkunsten, in dit geval.)_KiMbErLeY_ schreef:
nou, misschien was het ook een beetje mijn fout, maar omdat hij geschoren was ging hij steeds lopen als ik hem aanspoorde, omdat hij nog moest wennen, en ik oko dat ik niet té veel been moest geven!!![]()
_KiMbErLeY_ schreef:ja, hij liep wel als ik hem aanspoorde, maar reageerde te heftig!
misschien ook omdat ik iets anders bij hem gewend was dat ik te hard dreef!!
leonci schreef:Het is een leuke pony hoop dat er snel een leuk en lief baasje voor hem komt
En verder vind ik het jammer dat er steeds meer gezeikt wordt op bokt, oke kritiek ala maar soms gaat het wel ver.
En over de bak dat het zwaar is voor de pony omdat de bak er zo slecht uitziet, deze pony is niet anders gewend om in zo een bak te lopen dus daar wordt het niet zwaarder door voor hem.
_KiMbErLeY_ schreef:_KiMbErLeY_ schreef:
nou, misschien was het ook een beetje mijn fout, maar omdat hij geschoren was ging hij steeds lopen als ik hem aanspoorde, omdat hij nog moest wennen, en ik oko dat ik niet té veel been moest geven!!![]()

Prissiej schreef:ik vind 2 1/2 uur doorvragen
wel erg veel hoor
_KiMbErLeY_ schreef:

Als je een beetje op de punten gaat letten waar de mensen het in dit topic over hebben gehad, zal het vast helemaal goed komen! Verder ziet het er vrij goed uit
vivigirl schreef:[color=#FF80FF]heyhey kimberley !!
ik heb nog even alles over hem gelezen...
ik ga het er vanavond met mn ouders over hebben !!![]()
zowieso kan kijken geen kwaad toch ??![]()
ik spreek je snel weer !!
kus linsey[/color]