Primeur Tavares SK Z1 op concours

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Primeur Tavares SK Z1 op concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 22:21

ziet er heel leuk uit, mooi paardje!
de mijne is ook van G. ramiro Z. ..
groetjes

Liesjuhh_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 22:34

amyke schreef:
wete wel dat het geen nut hefet maar mss kun je het tegen de ruiter zeggen: ze kijkt soms naar beneden

Klopt! maar ik vind het helemaal nie storend! Ze kijkt nie te overdreven naar beneden!
Wat een super mooi paardje! Echt een lekker ding!
loopt ook erg lekker!

Godie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 11:37

Ja, hij staat ook op meulendijks en zelf rijd ik hem vanaf december niet meer omdat ik plots pfeiffer kreeg, erg lastig dus, daarvoor heb ik al mijn andere paarden ook moeten verkopen helaas. Over 2 weken wil ik hem zelf ook weer gaan rijden en misschien als het weer goed gaat in de zomer ook af en toe een keer starten.

De mensen die er over zeuren dat hij nog niet in het Z zou moeten lopen daar ga ik maar niet al te diep op in. Wij houden HEEL goed in de gaten wat het paard aankan, in welke mate en wanneer. En het is gewoon zo gelopen we hebben helemaal geen doelen die we willen bereiken dus al zat ie nu in het L dan was ik net zo trots op hem.
Hij word absoluut niet overbelast want tijdens trainingen wordt ie zonder S&T hoofdstel gereden en die trainingen zijn echt niet elke dag zwaar. Helemaal niet zelfs, het is een jong paard waar rustig aan mee gedaan wordt en ook weleens wat vrije dagen heeft, en genoeg ontspanning.

Ook is de amazone zich heel goed bewust van wat ze doet, het is niet zomaar de eerste de beste persoon. Ze is wel een hele met paarden begaande, verstandige maar vooral professionele ruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 11:43

Fijn dier om zo te zien lopen!
Mooie uitstraling als combinatie!

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 12:05

Daar hebben we die knappe Tavares!!
Hij doet het zooooooo goed en hij is zo ontsettend braaf!

Voor de mensen die het niet eens zijn met 5 jaar en Z1. Ik hou er persoonlijk niet van als het echt gedwongen word, maar dat is hier echt niet het geval!

Ik heb zelf ook afgelopen zomer op tavares een aantal keer mogen rijden en dat paard wil gewoon. Die vind er niets aan om een beetje te wijken en wat schouderbinnenwaarts dan verveeld hij zich.

Hij denkt voor je, loop zacht op de hand, en loopt bijna uitzichzelf nageeflijk! Je doet hem een oefening 3x voor en hij 'kent' hem. Niet bevestigd maar hij begrijpt je!

Het is een prachtschimmel, waar rustig aan mee word gedaan, een allermans vriendje die zichzelf ook erg knap vind en de harten van menig hoefsmid en veearts op hol brengt!

P.s Godie ik heb mezelf ook maar lid gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 12:46

Lijkt ook op D-Day zeg!
Schitterend paard!

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 15:18

Overigens, godie hoe is het met zijn hoeven na afgelopen zomer?

Godie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 17:59

super hij is eergister weer beslagen en hij heeft, ik citeer : "prachtige voeten!"