Welke handelsstal hebben je ouders?want jullie fokken ook heb ik kunnen zien in je profiel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
!
wil ze van alle paarden die je hier op heb gezet wel weten!!! Heb zelf ook een hele tijd springpaarden gereden en aangezien vooral bij de mensen waar ik trainde voor ik de overstap maakte naar dressuur veel gefokt werd ben ik ook behoorlijk betrokken geraken bij het fokken van springpaarden, vandaar dat ik razend benieuwd ben naar de bloedlijnen van deze beauties! Dus maak me blij en vertel 't eens even
en dan zetten we men paard ergens in dat land op een manege of bij vrienden daar evelintje schreef:je zegt eerder dat je maar drie keer per jaar op internationaal gaatWel ja, iedereen lijkt wel op iedereen met een cap , ik zal nog wel een foto scannen als ik er een goede vind. Ik ben belgisch , maar ben wel veel weg als ik dan op wedstrijd ga. Meestal nemen we dan onze vakantie er ook nog eens bijen dan zetten we men paard ergens in dat land op een manege of bij vrienden daar
en nu ben je weer veel van huis
. Rijdt je seniors of nog Young riders ? Welke wedstrijden heb je onlangs gereden ?

evelintje schreef:Wel , ik denk dat je deze vraag stelt omdat je zelf het antwoord niet weet , maar dit is niet zomaar een pleister hoor
het is een pleister zodat de paarden meer zuurstof kunnen opnemen.

libke schreef:Leuk hoor maar je valt al door de mand
dat paard op de 4 de foto is Esprit d'amour en staat in Canada![]()
http://www.charlotfarm.com/esprit.htm
zijn amazone is Erryn ballard !! dus geen Belgische Evelyn Helaas