Noeki schreef:Wat een gelul
En als ie geruind word , word ie nog sterker .
.
Waarom zou hij per definitie sterker worden als hij geruind word?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noeki schreef:Wat een gelul
En als ie geruind word , word ie nog sterker .
.
madje schreef:Snoevie schreef:mooie hengst,leuk kleurtje
enne misschien een handige tip,als je op dit soort foto's geen commentaar wil,moet je ze niet plaatsen.
want dat gaat er nog komen,gegarandeerd.
ikzelf hou mijn mond maar
Waar slaat dat nou weer op? Mensen met kleine pony's mogen geen foto's posten van hun pony die bereden wordt? Er is toch echt niks mis mee...
Ik vind t er wel leuk uitzien en een superleuk shetje
Samy schreef:Hierbij ga ik ook zeuren over de lengte van de ruiter. Het ziet er niet uit, ik zou als ik jou was voor een kleiner iemand gaan kijken een meisje van een jaar of 8/9 die niet zo groot is. Daarbij komt ook nog eens een keer dat de ruiter heel erg op der tenen moet letten want deze steken helemaal naar buiten toe *Eenden voeten*. De lengte van een ruiter (zoals hier boven is aan gegeven) is niet noodzakelijk, maar de lengte van de benen dest te meer! Zelf ben ik ook niet al te groot, maar heb kleinere benen, vandaar dat ik ook sneller op kleinere ponys wordt gezet als het niet lukt met de kinderen die er op zitten!

Noeki schreef:Waarvoor snijden ze een stier ? (dan is 'ie os) en dan is ie .. STERKER![]()
Hengsten zouden eerder zijn van : oeh merrie merrie
en een ruin met zijn koel hoofd : rennen

Nimmedor schreef:Noeki schreef:Waarvoor snijden ze een stier ? (dan is 'ie os) en dan is ie .. STERKER![]()
wat een onzin!!!!
een os is een heel ander dier
stieren castreren ze niet, zijn of voor het vlees of voor het dekken.
Hengsten zijn sterker als ruinen, ze hebben meer spiermassa in de breedte
wat kan jij een onzin uitkramen
Noeki schreef:Waarvoor snijden ze een stier ? (dan is 'ie os) en dan is ie .. STERKER![]()

Jus_dOrange schreef:Wat zijn jullie een zeikerds zeg... Bah...
Tuurlijk zet maar een kleuterkindje op een jonge net ingereden hengst, goed ideeee!![]()
Mooi paardje heb je hoor! Het rijden ziet er heel netjes uit.
:D