sjimmeltjuh schreef:het is geen meisje laurie het is een jonge vrouw![]()
![]()
sorry sorry!!! Maar ik voel me eigen ook nog een meisje hoor!!
(en ik ben ouder dan Linda!!!
)Tessa_frida: je hebt echt helemaal gelijk!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjimmeltjuh schreef:het is geen meisje laurie het is een jonge vrouw![]()
![]()
)Libertylove schreef:Denk niet dat je van IJslanders leert door in boeken te lezen. Het gevoel van bijvoorbeeld de tolt is apart, dat kan je niet leren door boeken te lezen, maar moet je leren door de praktijk ....
achja..niet erg!! ikheb kei veel voor mijn spookje over!! sjimmeltjuh schreef:correctie 22 want ze is 2 x zo oud als mij hahaha
(althans dat probeer ik
) 

Qimm schreef:sjimmeltjuh schreef:correctie 22 want ze is 2 x zo oud als mij hahaha
22 is nog hartstikke jong hoor, ben je ook nog een kind(althans dat probeer ik
)

!
( ziet een stokje voor zicht)
Tessa_frida schreef:graag gedaan
Je kan via starpagina wel een ijslander stal bij jou inde buurt vinden. Het is echt heel gaaf om te kunnen ook als je uiteindelijk dressuur met eva wilt gaan rijden. Zo zal je haar ook beter gaan begrijpen! succes enne.. foto's maken heh!
tolten moet je natuurlijk wel zelf goed kunnen

kvika schreef:maar alle gek heid op een stokje!
( ziet een stokje voor zicht)
![]()
maar kun je het nu even goed vertellen?
hoe zit het nou ze is 11 maar nog niet lang onder het zadel?
ben eigelijk wel benieuwd waar je haar dan vandaan hebt dat ze een 11 jarige onbeleerd hadden staan.
verder moet je het echt zelf weten wat en hoe je het doet,maar zoals je al gemerkt hebt krijg je vrij veel reactie's die niet zo lekker zijn.
als je echt dressuur wilt rijden zou ik persoonlijk een ander paard/pony kopen.
eentje die daar meer in uitblinkt!
gr.
okee mooi om te lezen dat je wat wijzer bent geworden!
de redder in nood, maar het was niet echt een succes met haar sliding stops he Kelly?
horselover21 schreef:Ik denk altijd wel zo: ALLES KAN!! dus kimmy als jij echt iets in je hoofd hebt met eva moet je dat zeker proberen waar te maken!
Ik ben ook echt voor de lol met een haflinger tussen de paarden gestart terwijl ik Kwpn-ers gewent ben!! Toch is het gaaf om "anders" te zijn!!![]()
sjimmeltjuh schreef:haha ja is waar..bok bok bok bok haha ik voel het nog bij mijn bips