Mexx en ik @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jolien_

Re: Mexx en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:26

Elena schreef:
hey

@ jaduh: dat heb ik nooit gezegd. ik heb alleen gezegd dat mexx waarschijnlijk word gedekt door Jarouska. Maar daar is jan toch weer van afgezien en daarom heeft hij mij verast (ik was natuurlijk teleurgesteld dat er geen veulentje meerkwam) door mexx bij hengsten neer te zetten.

Maar ik weet niet zeker of ze nou wel drachtig is of niet, ik ga vandaag weer naar mexx toe en ik hoop jan even te kunnen spreken.

Bedankt trouwens voor de rest van de berichtjes!

En wat zei jan? aangezien je er gister naar toe zou gaan.
hoe lang is ze dan al drachtig en wanneer uitgerekend??

ALS ze drachtig is, dan zou dat wel leuk zijn, maar ik heb nog nooit gehoord dat jan een pony bij hengsten zet...

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 15:51

xxjollyxx schreef:
Elena schreef:
hey

@ jaduh: dat heb ik nooit gezegd. ik heb alleen gezegd dat mexx waarschijnlijk word gedekt door Jarouska. Maar daar is jan toch weer van afgezien en daarom heeft hij mij verast (ik was natuurlijk teleurgesteld dat er geen veulentje meerkwam) door mexx bij hengsten neer te zetten.

Maar ik weet niet zeker of ze nou wel drachtig is of niet, ik ga vandaag weer naar mexx toe en ik hoop jan even te kunnen spreken.

Bedankt trouwens voor de rest van de berichtjes!

En wat zei jan? aangezien je er gister naar toe zou gaan.
hoe lang is ze dan al drachtig en wanneer uitgerekend??

ALS ze drachtig is, dan zou dat wel leuk zijn, maar ik heb nog nooit gehoord dat jan een pony bij hengsten zet...

nou, dan is dit dan de eerste keer dat je het hoor
nou, ik ben gister niet meer naar de manege gegaan, mocht in 1 x niet meer
maargoed, ik ga er vandaag om half 5 heen en ik probeer dus met hem te praten.
Mexx is indderdaad te dik en ze is nog maar net drachtig. ALS het zo is, is nog niet zeker. Maar deze buik heeft ze niet van haar drachtigheid in ieder geval

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:16

Je leased de pony zeker van Jan?Dan kun je zeker niet naar een andere stalling verhuizen waar ze wel rekening houden met de klant en niet je pony vetmesten.

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 16:17

monsera schreef:
Je leased de pony zeker van Jan?Dan kun je zeker niet naar een andere stalling verhuizen waar ze wel rekening houden met de klant en niet je pony vetmesten.

indderdaad.
maar hou nu ff please op over haar dikheid!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:36

Ik denk dat een hoop mensen zich zorgen maken om je pony . Ze vallen jou niet aan, jij kan er blijkbaar niets aan doen. Maar ik zie bijvoorbeeld een leuke pony die nóg leuker zou zijn als ze wat dunner was. Snap je ?

Ik vraag mij hardop af wat voor iemand de manegehouder is. Jij kan er niets aan doen als je de pony least maar dat paardje is
of
Ongezond Dik
Of Ongezond Dik en ook nog eens net drachtig waardoor ze als ze zo door gaat nog eens 2 keer zo dik is en dus echt een gevaar voor zichzelf wordt.

Een hoefbevangen drachtige merrie lijkt mij niet wat je als manegehouder als doel moet hebben.

Maargoed, ik ken die hele man niet dus ik hoop dat hij weet wat hij doet .

Verder vind ik jou en Mexx echt een heel lief stel! Hoe lang leas je haar al ?

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 16:49

ruitje schreef:
Ik denk dat een hoop mensen zich zorgen maken om je pony . Ze vallen jou niet aan, jij kan er blijkbaar niets aan doen. Maar ik zie bijvoorbeeld een leuke pony die nóg leuker zou zijn als ze wat dunner was. Snap je ?

Ik vraag mij hardop af wat voor iemand de manegehouder is. Jij kan er niets aan doen als je de pony least maar dat paardje is
of
Ongezond Dik
Of Ongezond Dik en ook nog eens net drachtig waardoor ze als ze zo door gaat nog eens 2 keer zo dik is en dus echt een gevaar voor zichzelf wordt.

Een hoefbevangen drachtige merrie lijkt mij niet wat je als manegehouder als doel moet hebben.

Maargoed, ik ken die hele man niet dus ik hoop dat hij weet wat hij doet .

Verder vind ik jou en Mexx echt een heel lief stel! Hoe lang leas je haar al ?

dankje
uh..3 jaar

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:13

Ja jullie zijn idd een leuk stel samen..

hopelijk komt alles goed..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:27

ruitje schreef:

Ik snap wel dat die mensen bezorgt zijn hoor.. Maar waarom moet dat in iedere post dubbel en dwars van de voorganger overgekalkt worden.
De TS zegt zelf dat ze er niks aan kan doen..

Als zij niet tot de eigenaar door kan dringen zal hij er wel vroeg of laat zelf achter komen..

Maar goed als ze drachtig is dan vind ik dat jullie moeten ophouden met zeuren. Is ze nie drachtig dan denk ik dat de TS er alles aan gaat doen om haat af te laten vallen oid.
Maar een pony valt niet van de een op de andere minuut 100 kg af hoor.. Daar gaan maanden soms een jaar overheen.. Dat zie ik wel bij mij paard..

Weer ontopic..
Het meeste commentaar dat ik wilde geven is al gegeven.. Zorg dat je je paardje voorwaartser rijd. dat wil niet zeggen sneller laten lopen maar meer de achterhand er onder te krijgen

Verder indd je beugels een gaatje (of 2) langer en let op de hakjes en de handjes

Ik weet niet of je les neemt met haar?
Maar misschien kunnen jullie dan nog beter worden en gecorrigeerd worden! Het ziet er verder wel netjes uit

Veel plezier nog met haar!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:45

sjietaah schreef:
ruitje schreef:

Ik snap wel dat die mensen bezorgt zijn hoor.. Maar waarom moet dat in iedere post dubbel en dwars van de voorganger overgekalkt worden.
De TS zegt zelf dat ze er niks aan kan doen..

Als zij niet tot de eigenaar door kan dringen zal hij er wel vroeg of laat zelf achter komen..

Maar goed als ze drachtig is dan vind ik dat jullie moeten ophouden met zeuren. Is ze nie drachtig dan denk ik dat de TS er alles aan gaat doen om haat af te laten vallen oid.
Maar een pony valt niet van de een op de andere minuut 100 kg af hoor.. Daar gaan maanden soms een jaar overheen.. Dat zie ik wel bij mij paard..

Weer ontopic..
Het meeste commentaar dat ik wilde geven is al gegeven.. Zorg dat je je paardje voorwaartser rijd. dat wil niet zeggen sneller laten lopen maar meer de achterhand er onder te krijgen

Verder indd je beugels een gaatje (of 2) langer en let op de hakjes en de handjes

Ik weet niet of je les neemt met haar?
Maar misschien kunnen jullie dan nog beter worden en gecorrigeerd worden! Het ziet er verder wel netjes uit

Veel plezier nog met haar!

De pot verwijt de ketel?
Ze zegt zelf dat ze les heeft en dat haar beugels langer moeten .
Volgens de TS is ze dan pas net drachtig, dus dan zou ze JUIST moeten afvallen. Een drachtige merrie moet zichzelf niet in de weg zitten....

Maargoed, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je al met de eigenaar heb gepraat TS, want volgens mij wil jij zelf ook wel dat er iets veranderd ?

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:00

dit is toch niet te geloven zeg!!!
Waar gaat dit over.. de TSer heeft al 10x gevraagd om ontopic te blijven en te stoppen met zeuren over het te dik zijn van haar pony.
De TSer weet zelf ook wel dat ze te dik is, maar er blijven mensen irritant en blijven erom vragen of nu wel of niet drachtig is!!
kappen nu mensen en geeft haar de antwoorden waar ze om vraagd.. straks word dit topic gesloten voor deze onzin, zouden jullie ook niet leuk vinden toch??

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:08

ruitje schreef:
sjietaah schreef:
..

De pot verwijt de ketel?
Ze zegt zelf dat ze les heeft en dat haar beugels langer moeten .
Volgens de TS is ze dan pas net drachtig, dus dan zou ze JUIST moeten afvallen. Een drachtige merrie moet zichzelf niet in de weg zitten....

Maargoed, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je al met de eigenaar heb gepraat TS, want volgens mij wil jij zelf ook wel dat er iets veranderd ?

Ik zei dat ze daar indd gelijk van had van die beugels..
En dat ze les heeft heb ik dan over heen gelezen.. wat wil je ook met al die onnnuttige info over een dikke pony..
Maar sorry dat ik dat niet heb gelezen dan.. Mijn oprechte excuses hoor..

En ik zeg toch ook niet dat ze NIET moet afvallen.. Ik zeg alleen dat dat echt niet van de een op de andere minuut gaat.. omdat sommigen aan hun commentaar te zien morgen een slanke pony op de foto willen..

Maar goed.. Goedbedoeld commentaar kan dus ook al zo de grond in worden geboord.. Jammer dat zelfs dat niet meer kan..

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:24

sssstttttt.. niet zo mopperen op elkaar, denk aan de TSer..

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 21:30

hihi wat een discussie hier
Uh..ik ben vandaag weer bij mexx geweest, maar ben de eigenaar niet meer tegengekomen
hopelijk morgen!

ps: ik zie echt wel dat haar buik dikker word. En dat is niet alleen maar vet volgens mij..maargoed, ik ben benieuwd!

Niek123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:43

ik denk als jij je langer maakt .. dat je beugels goed zitten.. ik denk als je gaatje losser doet dat ze te lang zijn..maar aan de hand van foto's is dat moeilijk te zien

colleen3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:43

mexx is echt een hele leuke pony (of paard??).
jullie samen zijn een leuk stel!!
veel plezier nog samen

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:51

leuke pony hoor alleen je had je beugels idd érg kort, en op 1 foto was te zien dat je ze heel erg scheef had

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 11:28

Niek123 schreef:
ik denk als jij je langer maakt .. dat je beugels goed zitten.. ik denk als je gaatje losser doet dat ze te lang zijn..maar aan de hand van foto's is dat moeilijk te zien

ja indd, dat is ook wel een beetje het geval.
Heb gister met de les de beugels 1 gaatje langer gemaakt, volgens mijn instructise was dit het goede voormaat. Was wel even wennen zeg

Lins_Vetra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:48

Nou, ik vind het er erg leuk uitzien hoor! NIet geforceerd, lekker relaxed. Als je gewoon lekker doorgaat met lessen, komt het helemaal goed hoor!

ambertJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:50

is je pony nou nie te dik?

of is ze drachtig

Michje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:58

ambertJ schreef:
is je pony nou nie te dik?

of is ze drachtig

Lees het topic maar even door, anders begint het gezeik opnieuw