Margot_VH schreef:haha velletje komt er neit tussen scheurt wel enorm haha
Ik heb fenders, dan heb je daar geen last van

Veroon, zo letterlijk zal ze het wel niet bedoelt hebben denk ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margot_VH schreef:haha velletje komt er neit tussen scheurt wel enorm haha

alleen op die dag was het wat minder, maar bij mij was het gister ook wat minder doordat femke gespannen was, en dat we er alle 3 ff tussenuit geweest zijn dus het was allemaal weer ff wennen
Allegra schreef:Margot_VH schreef:haha velletje komt er neit tussen scheurt wel enorm haha
Ik heb fenders, dan heb je daar geen last van
Veroon, zo letterlijk zal ze het wel niet bedoelt hebben denk ik

venissa schreef:ik weet niet waar je mee bezig bent cindymaar hierboven staat er waarom margot zonder rijbroek enz reed

Cinnepin schreef:venissa schreef:ik weet niet waar je mee bezig bent cindymaar hierboven staat er waarom margot zonder rijbroek enz reed
Mag ik vragen vanwaar ineens zo'n hap reactie? Als je je meening geeft hoef je niet ineens ergens mee bezig te zijn hoor
Het was niet kwaad bedoelt...
en omdat er al was uitgelegt hoe en wat

wat anderen zeggen intereseren me niet 
maar was een beetje gepikeerd op de opmerkingen die margot kreeg

Margot_VH schreef:ik val je neit aan ik zeg alleen dat ik het kanp vindt dat je dat op foto's en zker met jas aan dat kan zien
Citaat:ik trek me ook nisk van jou aan

Cinnepin schreef:wel raar dat je dit aan mij persoonlijk zegt terwijl heel veel mensen hetzelfde zeggen
En ook met een jas aan kan je zien of je meedraait in de wendingen
En zoals ik al 17373 keer heb gezegt het was niet kwaad bedoelt
en kijk de volgende keer ook naar de reacties van de anderen voor je mij alleen aanvalt
Gigantisch veel idd
Waarvan de ene het ook nog eigenlijk altijd met jou eens is, maar ja.