Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cp112 schreef:maar ik gaat nu mijn eigen paard zoeken, en ondertussen is dit topic een beetje "verziekt" door een bepaald persoon, dus laten we het nu weer gewoon over het paardje en de foto's hebben, daarom heeft de TS dit topic geplaatst.
veel plezier bij je paard 

ga zo door! 
genoeg mensen die het wel respecteren

magic_lover schreef:
Ik weet nu voor de volgende keer dat ik iig zeker geen foto's meer ga plaatsen dankzij 1 persoon

TJTlover schreef:magic_lover schreef:ehm
ze is misschien officieel niet 3 maar over 2 maand al wel. en per 1 januari zijn alle twenters 3
en ik ga heus niet op een 2,5 paard galloperen jemig
ehm ik rijd haar ook niet aan de teugel zoals je (waarschijnlijk niet) gelezen heb gaat ze zelf mijn hand op zoeken...
gefrustreerd ofzopfff
Maar dan is ze nog geen 3 !!!!
Normale mensen beginnen er met 3 jarige leeftijd rustig op te gaan zitten, en zijn dan niet al helemaal aan het galloperen enz..![]()
Ja hoor, een paard dat nog niet zo lang onder het zadel is, die gaat meteen je hand opzoeken,
en vandaar dat je de teugels zo strak hebt...ja tuurlijk..
Marliesje schreef:Zo wat een reacties weer, gezellig!
Persoonlijk vind ik het er super uitzien voor de 2e keer!
Heerlijk dat je de 2e keer los al meteen een galopje kon pakken. Als zo'n paard het zelf aanbiedt waarom niet?
En ideaal een paard dat zelf je hand opzoekt.
Wat betreft het jonge, tis misschien wat vroeg, maar wie weet is de TS van plan haar van de zomer nog een paar maanden op de wei te zetten.
Om daarna het werk weer op te pakken, alleen maar handig als er dan de basisknopjes al opzitten. En het paard kan dan nog lekker jong zijn in de zomer en genieten van het gras in de wei. Dat wordt heel veel gedaan en imo is daar niks mis mee.

kijk dan gewoon niet in het topic.. magic_lover schreef:wil voorjaar met haar naar de keuring, al dat achter de rust is mag ze lekker nog een half jaartje/jaar rustig aan doen en genieten van de jeugd
En zoals iemand hier ook al zei: er worden al wel meer W'tjes ingereden nu hoor, je bent niet de enige 

TJTlover schreef:Ik zeur verder nooit hier op bokt.
Ik vind juist dat er vaak teveel gezeurt word over te zwaar, te groot en dit en dat. En als ik er dan wat van zeg dat dit paard veel te jong is om al op gereden te worden dan word ik meteen aangevallen..
Tja..
Cayenne schreef:
Dat klinkt heel verstandigEn zoals iemand hier ook al zei: er worden al wel meer W'tjes ingereden nu hoor, je bent niet de enige
Verstandig ook dat je er begeleiding bij hebt. Veel succes op de keuring

TJTlover schreef:magic_lover schreef:
Ik weet nu voor de volgende keer dat ik iig zeker geen foto's meer ga plaatsen dankzij 1 persoon
dank je...![]()
Hoef ik het ook niet meer aan te zien..
Misschien is ze inderdaad nog wel wat jong, maar als Angela liever nu rustig aan begint, wie ben jij dan om haar uit te maken voor van alles en nog wat... Citaat:Heb wel is gehoord dat ze westernpaarden zelfs met de 1,5 al zadelmak maken dan weer de wei op doen.
BillyJean schreef:Ik zie nu net dat die TJTlover pas 14 jaar is.
Laat me even niet lachen, kind waar heb je het over, hoe durf je je in dingen te mengen waar je helemaal nog geen verstand van KAN hebben!
BillyJean schreef:Ik zie nu net dat die TJTlover pas 14 jaar is.
Laat me even niet lachen, kind waar heb je het over, hoe durf je je in dingen te mengen waar je helemaal nog geen verstand van KAN hebben!