ik moest er echt opletten wilde ik het zien..!! jeesus waar kan je je druk om maken zeg
bij mij zit er zo vaak een zagseltje in zijn staart So what ?? bokt we zijn weer lekker bezig !!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bij mij zit er zo vaak een zagseltje in zijn staart So what ??
lhOveSs_siDj schreef:en daar gaan we weer met het 'bekende' bok gezeik..!! worden jullie nu nooit ziek van jezelf ?? :S

Verosjaak schreef:het was alleen grappig dat die over niets springt en je ziet duidelijk dat hij te diep loopt(op de foto's althans.) en als men geen commetaar wil hebben moeten ze geen foto's plaatsen want dan krijg je altijd wel een commentaar. alleen mensen vatten het verkeerd op want als je iets gewoon normaal opvalt zitten ze je metteen af te zeiken dat jij niet zo moet zeiken maar ik zeg alleen wat. dat is toch de bedoeling van bokt.
lowara schreef:pak ze frank
ach, bokt weer hoor. dus je schimmel moet ten alle tijde spierwit zijn? erg knap. Mijn Tinkermerrie is dit zeker niet en heeft ALTIJD aan beide kanten bij de kont 2 strontvlekken. so what? kijkt met toch lekker de andere kant uit?
ik ga mijn paard niet elke dag wassen. en zo te zien is frank ook zo slim om dit gewoon zo te laten.
qua rijden en houding etc, dit kan ik van 3 foto's niet zien natuurlijk. maar goed, het gaat erom DAT je kon rijden begreep ik?
en dan heb ik t niet over t paard

kan jou dat wat schelen joh zelf weet je beter toch plien4tarzan schreef:Ik denk dat veel meisjes last hebben van hun hormonen en dat ze daarom zo kattig doen
Er is altijd wat te zeuren over foto´s. Het paard springt hoog over balkjes heen. Nou en?
Als hij over een hindernis was gesprongen stonden er dingen over het ontbreken van een grondbalk, over zijn schoene, cap en ga zo maar door.
Hij neemt het zekere voor het onzekere: hij heeft gewoon 3 grondbalken!

Geweldig dat topic met die reactie van morning