Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ir111 schreef:Leuk paardje.
Hij lijkt op de 2e foto wat te kantelen, of zie ik dat verkeerd? Blijft lastig, van een foto oordelen... Ik vind persoonlijk dat je je handen wat hoger mag dragen.

is ook niet nodig hoor hihi.. vriendelijke hulpteugel 
Astridd schreef:in 2 woorden: gaaaaaaf beestje
valt me eerlijk gezegt nog mee dat je geen commentaar hebt gekregen over de thiedemann teugel..is ook niet nodig hoor hihi.. vriendelijke hulpteugel
echt leuk beestje heb je
)kylah schreef:bedoel je de tweede foto van de die gene die ik er later bij heb gezet? of van de 1e post?
moet handen dus juist laag houden van instructrice
kylah schreef:doordat hij snel zijn hoofd omhoog gooit moet ik niet aanmoedigen door me handen wat hoger te houden. zodra hij rustig is met zijn hoofd kan ik mijn handen wat hoger gaan dragen
op die foto was ik op de kleine volte aan het rijden en vroeg ik dus beetje stelling. kantelen komt dus door mij
tenminste, hij moet nog meer lengtebuiging krijgen
)
vind ik juist heel mooi, jammer dat het er wat schuin opstaat, want het is een mooooie foto!MirandaFuego schreef:Ja, die foto gaat hij teveel buigen in de nek ten opzichte van zijn lijf, je moet proberen om hem dan iets meer vóór je te houden! ( is maar een klein probleempje, niets ergs ofzotenminste, hij moet nog meer lengtebuiging krijgen
)
Ik denk dat het wel een compliment vind dat het eruit ziet alsof het gemakkelijk gaat, terwijl hij zo moeilijk is!
Goed hoor!
De 1e foto van de tweede sessievind ik juist heel mooi, jammer dat het er wat schuin opstaat, want het is een mooooie foto!
Oja, ik keek in je profiel, toen zag ik je jonkie, dat koppie deed me erg denken aan mijn vorige paardje, die er helaas niet meer is...
Maar ze ziet er heel lief uit, leuk paardje ook!

denk dat ik der niet meer herken!
kylah schreef:@superwoman: ik zal er eens op gaan letten. het klopt dat ik er niet altijd even ontspannen op zit. dit is iets waar ik nu heel erg mee aan het werk ben en wat gelukkig al wat beter gaat. was dus nog erger
Iedereen is bezig met ïets om te verbeteren