Manegepony: Rakker @ Work.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 00:21

edelweis1 schreef:
oeps... sorrie,, dubbel geklikt

en daarvoor is dat kruisje onderin je reactie zodat hij weggehaald kan worden
moet je wel doen voordat er iemand of jijzelf reageerd, want dan is het kruisje weg

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 09:40

Jammer dat jullie dat vinden, en ik vind die foto's van mij erop echt ook verschrikkelijk... Zo gaat het meestal helemaal niet en zeker niet het hele uur. En ik wil ook even zeggen dat Rakker niet altijd en de hele dag en bij beginners aan de teugel loopt. Dat is echt niet waar!!!

christellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:50

Ik vind het echt niet kunnen dat mensen die al 20 jaar rijden en een eigen paard hebben, mensen gaan afzeiken die op een manege rijden, en dus op paarden rijden die nou eenmaal bijna nooit ontspannen, nageeflijk etc. lopen. Dus ga ff foto's bekijken van mensen die echt wat hebben aan jullie proffesionele advies
en plaats foto's van jezelf erbij waarop je het goede voorbeeld geeft, dan leren wij ook nog wat...

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 20:41

Haha, ja je hebt gelijk, dank je wel!

christellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 18:46

maaja,
kheb dr al een boos bericht op gehad...

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:53

christellie schreef:
Ik vind het echt niet kunnen dat mensen die al 20 jaar rijden en een eigen paard hebben, mensen gaan afzeiken die op een manege rijden, en dus op paarden rijden die nou eenmaal bijna nooit ontspannen, nageeflijk etc. lopen. Dus ga ff foto's bekijken van mensen die echt wat hebben aan jullie proffesionele advies
en plaats foto's van jezelf erbij waarop je het goede voorbeeld geeft, dan leren wij ook nog wat...

als je foto's op bokt zet, kun je ook reacties verwachten. En van bokt zeker negatieve reacties. En ook van mensen die '20 jaar rijden, en een eigen paard hebben'. Ja sorry hoor maar dit vind ik echt bullshit!
Commentaar is om er wat mee te doen.. Iemand die geen 20 jaar rijd, en op een manege rijd kan die net zo goed gebruiken als iemand die deze dingen wel heeft.
Op deze foto's zien we gewoon dat het best wel mis gaat, en daar zeggen we wat van.. duuh
om maar te hopen dta er wat mee gedaan word, ze zet immers de foto's op bokt om commentara te krijgen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:18

christellie schreef:
maaja,
kheb dr al een boos bericht op gehad...

Wie kaatst kan de bal verwachten. Als jij zomaar een bericht hier neerzet en er meteen vanuit gaat dat iedereen die commentaar heeft ' 20 jaar rijdt en een eigen paard heeft' en ook meteen afzeikt, tja. Waarom moet je het zelf altijd beter kunnen als je iemand gewoon wilt helpen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:31

Snoevie schreef:
leuk dier,alleen het zadel ligt een stuk te ver naar voren

dat was inderdaad ook het eerst wat mij opviel.
Het zadel mag de schouders niet belemmeren. hier ligt het zadel over de schouders heen, het zadel mag wel aansluiten aan de schouders ( er tegen aanliggen ) maar er zeker niet overheen

christellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:23

sorry