Frappa@work op Lazlo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:44

wat een plaatje

Nicole_

Re: Frappa@work op Lazlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:22

Gaaf beesje zeg
kan ook goed springen , de rest ziet er ook netjes uit

Dressage_Haf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:17

Dit paardje ken ik nog wel.. die zou ik bij gaan rijden.. mar toen niks meer gehoord van de eigenaresse van toen.. wat ziet ie er goed uit zeg... Leuk om te zien..!!! veel plezier met m.. en je mag trots op m wezen..!!!

Idith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:20

heej leuk beestje hopen da die goeie eigenaar krijgt!

danie_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:28

hey mooi beesie .. maar je had erover dat hij te koop staat
als dat zo is wil je me dan pben ik heb namelijk interesse
alleen ik geef je een tip met het springen: geef hem meer teugels om te springen dan heeft hij daar geen last van ( in mond getrek) en misschien de beugels ook wat korter
succes verder he

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:34

Nimmedor schreef:
hij is vreselijk op de kop getrokken snel dressuurlessen nemen zou ik zeggen...

En springruiter? Daar is al helemaal niks van te zien, paard heeft geen goede techniek, springt als een hert en je gaat niet mee.

Hij zou leuk kunnen dressuren als jij meer aan je rijden gaat werken...

als je ook het filmpje zou bekijken, zie je dat dat echt niet het geval is, tjeez, normaal reageren is ook moeilijk he?

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:01

Joh, fran laat nimmerdor lekker kletsen. We zijn niet allemaal zo goed als haar en als je maar goed kan springen op je eigen paardje toch die je "dagelijks" rijdt.

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:05

idd hij zou wel iets ontspannender mogen lopen.. ik weet dat dat niet altijd even makkelijk is want ik heb ook een heethoofd maar op ten duur zal hij zijn eigen gangen gaan verpesten en dat zou zonde zijn..
succes met de verkoop

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:07

je wil niet weten hoe goed ie gaat lopen door zijn hete gedrag...

dan tilt ie pas zijn benen op,maar doe het franny maar eens na,als het je eigen paard is waar je elke dag op zit,is toch wat anders als een wildvreemd paard,die helemaal strak stond..

daarnaast moet ie wel bij de les blijven,en is het niet de bedoeling dat hij een eigen leven gaat leiden,in zijn "heetheid"

MissVanna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:09

Over dat diep lopen mee eens maarja daar zijn al vele antwoorden op gegeven.

Verder een heel leuk paardje

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:32

frappa schreef:
Nimmedor schreef:

En springruiter? Daar is al helemaal niks van te zien, paard heeft geen goede techniek, springt als een hert en je gaat niet mee.

Zou je ook normaal kunnen antwoorden
want je komt zo wel zeer arrogant op mij over.
En waaraan kan je zien dat hij in de krul getrokken is, vind ik altijd zo knap dat mensen dat van foto's af kunnen zien en daar totaal geen argumentatie bij geven ....

Knap he. Die mensen hebben een glazen bol denk ik.

Ik vind het er voor een eerste keer niet onverdienstelijk uitzien. Het is niet smetteloos, maar dat kun je ook niet verwachten van een eerste keer vind ik. Al helemaal niet als hij ook nog eens megaheet is.

Overigens vind ik zijn springtechniek er zo op het eerste gezicht niet heel denderend uitzien. Misschien toch lekker mee gaan dressuren dan. Succes met de verkoop.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:28

Heel erg stoer paard zeg!!

Vind het er niet zo ontspannen uitzien. Lijkt alsof zijn hoofd tegen zijn borst wordt getrokken. Verder ziet het er netjes uit hoor. Erg gaaf peerd

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:30

wat toch een heerlijk paardje zeg!

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 00:07

Leuk paard! Kan volgens mij lekker lopen, alleen door deze amazone vind ik hem veel te kort gereden (ook tijdens de sprong). Ziet er ook niet lekker ontspannen uit. Ze mag dan misschien met springen niet zoveel ervaring hebben, maar zeker ook met dressuur moet ze het paard iets meer lengte in de hals geven.

jordan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:28

Zijn jullie allemaal zo origineel met jullie antwoorden en hebben er echt verstand, want het enige wat ik lees is commentaar. Alleen het vreemde is het lijkt wel alsof het allemaal gekopieerd is. Ze zijn allemaal hetzelfde.

Dit paard loopt als hij ontspannen is uit zichzelf zo diep, dan gaat hij knabbelen op het bit, ondanks dat hij heet is. Je kunt dan ophoudingen geven om hem op de loodlijn te krijgen. Werkt niet hij blijft diep lopen.
Tijdens het Springen is hij wel degelijk rond. Ik heb vroeger een paard gehad die sprong vierkant, dan zie je echt wel het verschil. Als Franny hem niet kort had gehouden met de sprong, was hij na de sprong er vandoor gegaan.

Vergeet niet jullie hebben allemaal makkelijk praten, het is een paard van 1.68 met alleen maar volbloed in zijn lijn. Als hij lekker loopt, dan gaat hij je uitproberen. Schrikt plotseling ergens van, op dat moment ben je afgeleid. Hoppathe hij maakt een rare draai en je ligt eraf. Maar bij Franny lukt hem dat niet, bij haar moet hij werken. Petje af.

Dames jullie weten het allemaal zo goed, maar dit paard is geen makkie. En ik ben er trots op dat Lazlo er zo bij loopt en dat hij op deze site getoond wordt.

Jullie hebben alleen maar commentaar, probeer het zelf maar eens uit op hem. Dan wil ik je nog weleens horen.
Sorry maar ik wordt vreselijk boos op commentaar wat onterecht is.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:03

ik moet echt ontzettend lachen om een aantal reacties in dit topic, de helderziende boktlui zijn weer ruimschoots vertegenwoordigd. Dit paard is heel gevoelig en heet, en echt knap dat er mensen zijn die uit 2 foto's en 20 seconden film kunnen beoordelen hoe een paard is. Ik heb lazlo meerdere malen " live" aan de slag gezien, zelf ook een paar rondjes gehobbeld en geloof me maar, dat paard kan geweldig springen en met een goede ruiter ook heel goed kan lopen, maar hij is heel gevoelig en bepaald niet de allermakkelijkste. Braaf en superwerkwillig, maar wel met veel bloed. Als er iemand is die netjes kan zitten en fijn kan rijden dan is het Franny wel, ik zou willen dat ik zo zou kunnen rijden. Degene die het allemaal zo goed weten, ik zou zeggen, maak een afspraak met Femke zodat je het aan de rest van ons voor kunt doen... ik wens je veel succes..

Ik vind het wederom knap van je Fran, hoe je hem aan het lopen krijgt... ik wil jouw zit!!!

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:11

Gaaf paard !!!!!

loulou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:13

Nimmedor schreef:

volgende keer even een veelzijdigheid of springzadel lenen. met een dressuurzadel kun je echt niet springen je blijft dan altijd achter met de beweging.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 10:15

loulou,ik heb geen springzadel...en verder op stal 1 iemand,maar diegebruikt dat alleen voor haar eigen paard,wat logisch is hoor,dus helaas moesten we het op een dressuurzadel doen....

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:13

Toch wel feey dit is lazlo van Elly . Hij ziet er goed uit ja . Ik heb hem ook een tijdje gereden voor Elly is een paard die zich snel opkropt in een houdinkje gaat lopen en die zeer zeker niet door iedereen te rijden is. Dat ik hoorde dat Elly hem aan 2 jonge meiden verkocht had wist ik al dat dat niet goed kon gaan heel jammer voor het paard .Ik hoop echt dat jullie een goed tehuis voor hem vinden dat verdiend hij het is geen paard dat door jan en allman gereden moet worden.Ik hoop dat jullie eerlijk zijn bij de verkoop dat mensen weten waar ze aan beginnen voor de goede ruiter een heel leuk paard. Je hebt een klik met dit paard of je hebt het niet .SORRY dit moest ik even kwijt

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:14

Wauw super paardje
Hij loopt lekker!
En zoals altijd weer super mooie fotos!

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:15

jordan1 schreef:

Zijn jullie allemaal zo origineel met jullie antwoorden en hebben er echt verstand, want het enige wat ik lees is commentaar. Alleen het vreemde is het lijkt wel alsof het allemaal gekopieerd is. Ze zijn allemaal hetzelfde.

Dit paard loopt als hij ontspannen is uit zichzelf zo diep, dan gaat hij knabbelen op het bit, ondanks dat hij heet is. Je kunt dan ophoudingen geven om hem op de loodlijn te krijgen. Werkt niet hij blijft diep lopen.
Tijdens het Springen is hij wel degelijk rond. Ik heb vroeger een paard gehad die sprong vierkant, dan zie je echt wel het verschil. Als Franny hem niet kort had gehouden met de sprong, was hij na de sprong er vandoor gegaan.

Vergeet niet jullie hebben allemaal makkelijk praten, het is een paard van 1.68 met alleen maar volbloed in zijn lijn. Als hij lekker loopt, dan gaat hij je uitproberen. Schrikt plotseling ergens van, op dat moment ben je afgeleid. Hoppathe hij maakt een rare draai en je ligt eraf. Maar bij Franny lukt hem dat niet, bij haar moet hij werken. Petje af.

Dames jullie weten het allemaal zo goed, maar dit paard is geen makkie. En ik ben er trots op dat Lazlo er zo bij loopt en dat hij op deze site getoond wordt.

Jullie hebben alleen maar commentaar, probeer het zelf maar eens uit op hem. Dan wil ik je nog weleens horen.

Hihi echt laz zoals ik hem ken!!zoals jij beschrijft..

Heb hem zelf gereden,en wat ik zelf vond als hij heet werd hij heerlijk ging lopen!
Alleen het nadeel,hij gaat zn eigen ook heel sterk maken,en krijg je idd wel eens rare sprongen er tussendoor

Als je hem lekker aan het werk houd,dan komt het vanzelf wel goed met zn hoofdje!

Denk dat veel mensen ook niet weten dat hij ook altijd op super scherpe bitten is gereden,ik heb er van de zomer een dubbel gebroken in gehangen,en dat was volgens mij voor het eerst in zn leven!

Heb hem zelf meegemaakt toen ik hem nog niet reed,toen liep hij alleen naar beneden getrokken door een slof haalde je die eraf,was het een sterrenkijker,dus oordeel niet te snel over dit paard!

Wat springen betreft met de juiste ruiter is het een super springer!!!

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:19

huppeltje schreef:
Toch wel feey dit is lazlo van Elly . Hij ziet er goed uit ja . Ik heb hem ook een tijdje gereden voor Elly is een paard die zich snel opkropt in een houdinkje gaat lopen en die zeer zeker niet door iedereen te rijden is. Dat ik hoorde dat Elly hem aan 2 jonge meiden verkocht had wist ik al dat dat niet goed kon gaan heel jammer voor het paard .Ik hoop echt dat jullie een goed tehuis voor hem vinden dat verdiend hij het is geen paard dat door jan en allman gereden moet worden.Ik hoop dat jullie eerlijk zijn bij de verkoop dat mensen weten waar ze aan beginnen voor de goede ruiter een heel leuk paard. Je hebt een klik met dit paard of je hebt het niet .SORRY dit moest ik even kwijt

Dit is zeer zeker waar,hoop dat hij nu ergens blijvend terecht komt...
Als ik hem had kunnen kopen stond ie nu al in stal hier.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:29

jordan1 schreef:
:Z

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een beetje kinderachtig vind hoe je reageert.
Als je foto's laat plaatsen op Bokt kan je er vanuit gaan dat je niet alleen posifief commentaar zult krijgen.
Ik zeg ook niet dat ik het beter zou kunnen, ik zeg alleen dat het lijkt alsof zijn hoofd tegen zijn borst wordt getrokken.
En als ik dat zo vind, dan vind ik dat, of je dat nou leuk vindt of niet.

Heeft niks met helderziendheid te maken, en heeft er ook niks mee te maken of ik het beter kan of niet.

Beetje jammer dat je niet eens tegen een beetje commentaar kunt. Je gaat er toch niet dood van of wel? Je zou er ook een positieve draai aan kunnen geven en er misschien zelfs wat van kunnen leren

Maar ik blijf erbij dat ik het een heel erg gaaf peerd vind

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:56

Nimmedor schreef:

nu ga ik ook eens even iets zeggen
ik was ook aan het rijden toen ze met lazlo bezig waren (op de filmpjes met de tinker) en ik moet zeggen dat Franny enorm goed kan rijden.
dit paard was ter plaatse aan het lopen en ook ter plaatse aan het bokken enzo, franny reed hem enorm goed en met het springen was hij zo energiek dat ik zelfs versteld stond dat ze erop bleef zitten.

techniek? hij springt enorm goed maar hij is gewoon een beetje hyper (en probeer jij dan maar eens mee te gaan als hij een paar keer als een hertje springt!!!)

dus oftewel ga jij nu braaf en lief zijn of je houd je grote bek