Ursy schreef:Wat een prachtig paard en wat een heerlijk achterbeen!!!
thanx

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ursy schreef:Wat een prachtig paard en wat een heerlijk achterbeen!!!
Cassebas1991 schreef:nou meissie
het ziet er super uit.....en ja ik weet dat hij wat lager zo mogen...maar zoals je al zelf zei het is de eerste keer dat er een vreemde op zijn rug zit dat is nu eenmaal een beetje eng voor m....ik heb ook geen idee wie ze is (doet er nu ook niet toe) maar ik vindt dat als je er zelf op zit dat je m prima aan het lopen hebt...lekker ontspannen....niet te veel spanning op de mond en rug......dat gaat helemaal goed komen.....je hebt de kennis en ervaring (ik neem er nog steed mijn petje voor af, want ik begin er allemaal niet meer aan....je weet ook waarom)
het is echt een plaatje aan het worden...dat wordt een goed paard...weet je zeker dat je die wilt verkopen![]()
groetjes Ez
maverick schreef:
wat kylan zegt klopt, ik kan m ook al lager instellen, maar dit was voor hem de eerste keer dat er iemand anders op zat, dus hij vond het een beetje spannend.![]()
Verder bied hij het zelf zo aan, vanaf dag de 3 de dag of zo, als ie spanning voelt op de teugel komt naar beneden en da ga ik nie afstraffen. Vandaar uit zijn we zachtjes verder gaan werken.
nico1982 schreef:wat een super hengst om te zien en nog maar zo kort onder het zadel... dat wordt vast een toppertje als je er de juiste ruiter opzet! succes!!! en je paard kan de hele dag op stal of in wei met zijn hoofd op de grond.... dus voor degenen die hem te hoog vinden ingesteld, daar ben ik het niet helemaal mee eens, het zijn toch echt moment opnames
sammie_44 schreef:Hmm.. 2,5 week onder zadel? Sorry geloof ik niets van. klinkt wel stoerVerder goed paard! Kan erg mooi sjouwen.