vip(v. obelisk) @ work(verkoopfoto's) *veel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: vip(v. obelisk) @ work(verkoopfoto's) *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:09

sjaantje schreef:
Ik vind 4, 7 en 21 wel leuk. Van zo'n foto van voor kun je erg weinig zien. Leuk paard verder! Hoe oud is hij?

[edit] Ik zie al in je profiel dat hij 4 is

hij is 3,5. (van juli 02) en nu een maand of 4 onder het zadel(2x in de week rijden)

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:50

Met het gevaar om voor mieren**ker uitgemaakt te worden.
Als je besluit om een paard rondom in witte bandages en met wit dekje op de foto te zetten voor de verkoop, vind ik het netter om hem dan ook in te vlechten, dat maakt het plaatje net wat mooier af.
Ik vind het een heel mooi dier, jullie vinden vast snel een goed tehuis voor hem.

Grass

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:52

Ik vond foto 12 en 24 het mooist als verkoopfoto's.
Op foto 12 draaft ie mooi ruim, en foto 24 maakt nieuwsgierig en staat ie lekker fris op. Leuk dier!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 14:03

wat een mooi paard! ik zou 4 en 22 doen

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 15:32

MissJ schreef:
Als je besluit om een paard rondom in witte bandages en met wit dekje op de foto te zetten voor de verkoop, vind ik het netter om hem dan ook in te vlechten, dat maakt het plaatje net wat mooier af.
Ik vind het een heel mooi dier, jullie vinden vast snel een goed tehuis voor hem.

haha ik weet het. maar aangezien we alleen op dinsdag en donderdag rijden en ik nog gewoon op school zit had ik daar geen tijd meer voor. plus de laatste keer dat ik heb gevlochten was eh.. heel lang geleden dus dan zag het er heel wat lelijker uit dan los

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:33

Mooi paard ! De foto's zijn toch nog redelijk gelukt vind ik... Succes met de verkoop

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:36

boeflover schreef:
haha ik weet het. maar aangezien we alleen op dinsdag en donderdag rijden en ik nog gewoon op school zit had ik daar geen tijd meer voor. plus de laatste keer dat ik heb gevlochten was eh.. heel lang geleden dus dan zag het er heel wat lelijker uit dan los

Met mooie aparte creaties her en der?

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:45

Mooie foto's! Een plaatje is het;)
Leuk om eens een bruine Obelisk te zien. Op stal staan er twee maar die zijn beide zwarte. Succes met de verkoop, maar dat zal wel lukken.

Jasmijn76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:49

MissJ schreef:

vind stiekem dat je wel gelijk heb en dat de persoon die hem rijd een andere jas had kunnen aantrekken..maar dat is misschien wel HELEMAAL gezeur ..het doet eigenlijk het paardje geen goed, het is een gaaf paard hoor en mooie foto's...zou een van de laatste uitkiezen, lekker met die oren erop en dan nog een standfoto erbij....

succes met de verkoop hoor!

Damber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:10

Wat een prachtpaard.... helemaal geweldig.. Ben verliefd geworden . Ik zou voor foto 1, 4, 18 en 21 gaan... helemaal geweldig, en zoals gezegd... een standfoto

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:11

Echt een lekker ding
Leuk paardje hoor!

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:08

Foto 16 21 en 22 vind ik het beste en mooiste. Komt je paard er in ieder geval zo positief mogelijk naar voren! Succes!

r0dY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:51

ik ga voor foto 4
hoofdfoto
en standfoto, met alleen hoofdstel, zonder bandages of peeskappen

leuk paard verder succes met de verkoop

Retlaw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:05

hey wat een super lekker paardje !!
foto 24 mooi, enne het ziet er super uit, wat me opvalt is dat het paard zijn staart steeds zo mooi draagt !!!
geen spanning te bekennen zo op de foto's jammer dat hij weg moet, wat is de vraag prijs als ik vragen mag...enne die ruiter waarom is ie te huur ???

het plaatje was inderdaad misschien af geweest als de ruiter niet die jas aan had
maar goed, hij staat er op en hoe !!