Ik heb me ook geplaatst voor de halve finale. Jammer
dat je niet kunt anders hadden we tegen elkaar kunnen rijden. Ik rijd een Weltmeijer dussss ook duits haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat je niet kunt anders hadden we tegen elkaar kunnen rijden. Ik rijd een Weltmeijer dussss ook duits haha

Pascha schreef:Mooie foto's, en jammer dat je niet meedoet met de halve finale!! Is Ed trouwens lichter van kleur geworden?

chalotje schreef:Pascha schreef:Mooie foto's, en jammer dat je niet meedoet met de halve finale!! Is Ed trouwens lichter van kleur geworden?
Als ie geschoren is wordt ie altijd lichter van kleur
Normaal is ie inderdaad veel donkerder, maar ik vind dit eigenlijk ook wel mooi!
chalotje schreef:Mijn vader heeft hem eerst gereden ja... Hij staat al vanaf z'n derde bij ons
Wie ben je dan? Misschien heb ik je wel eens gezien op een wedstrijd?

Pasha schreef:Wauww ziet er goed uit zeg!!
Volgens mij heb ik jullie wel gezien!
Veel succes met die halve finales dan!!!Shanna16 schreef:Van wanneer is dat dan?
Shan dit was toch toen we samen hebben staan kijkentenminste toen heb ik haar wel gezien of...

Jullie zijn echt een supermooie combinatie! Succes nog! Easterlover schreef:Ja inderdaad Lau, volgens mij was dat toen, toen ik er ook was
Ergens in December, toch?

Zou er ook zeker een paar bestellen als ik jouw was

chalotje schreef:Easterlover schreef:Ja inderdaad Lau, volgens mij was dat toen, toen ik er ook was
Ergens in December, toch?
Pff, net die wedstrijd....Toen ging het slécht!
Maarja, de week daarop nam ik revanche
Verder ziet het er mooi uit
Sfiejj schreef:Wat een super mooi paard en een super mooie combinatie. Ik vind alleen wel dat lijkt dat het paard toch op de 1 of andere manier uit elkaar loopt. Maar dat kan aan mij liggen. Volgens mij is het paard ook aardig lang..Verder ziet het er mooi uit