Kantjes Aniek@springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silverking

Re: Kantjes Aniek@springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:04

Leuke pony
Je kunt je rug midder hol houden en iets meer meegeven. Veder veel plezier ermee en succes!!

ankythebest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:04

ik vind dat je niet mooi zit ik krijg nu les van een springruiter dus ik weet hoe je moet zitten
niet uig bedoet hoor je springt mooi

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:04

ankythebest schreef:
ik vind dat je niet mooi zit ik krijg nu les van een springruiter dus ik weet hoe je moet zitten
niet uig bedoet hoor je springt mooi

Jij kan zelf niet eens fatsoenlijk over een laag kruisje springen zag ik op je foto's, dus houd je commentaar voor je.
Enne Karnaval; Netjes!

__sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:09

heej, ziet er erg leuk uit, maar van mij mag je je hande ook wat meer naar voren doen, dan kan je pony met zn hoofd wat meer naar voren en ga je vanzelf ronder zitten met je rug! maar het ziet er verder erg netjes uit! succes!

evelintje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:13

Vroeger wou mijn moeder dat ik dressuur moest rijden..Ze wou niet dat er met mij iets gebeurde dus vroeger met een shetlandertje hobbel hobbel dressuur bwa vond ik maar saai
Dus ben ik begonnen met springen..met het shetlandertje waar ik dan wel veel aflag.. Maarja was wel fijn.. Dus het is altijd mogelijk om van dressuur over te schakelen op springen ! Ik vind dat je goed zit , en je concentreert je echt goed ( zie ik aan je gezicht !!!)
Dus ja netjes , maar vergeet niet je dressuur nog altijd te onderhouden