!!ik weet waar dat is.....
in de winter als het donker is dan is het daar heel mooi
! haha met al die lichtjes
al die paardjes daar hebben korte staarten toch?
groetjes wendy
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!
! haha met al die lichtjes
doet ze zowiezo als ik afstap altijd ff een hinnikje 
marije86 schreef:Texas1 schreef:
ze heeft nergens last van...het is gewoon uit pure zenuwachtigheid...straffen helpt niet...ze doet het ook niet altijd. Als het haar even teveel wordt of te moeilijk gaat ze de lucht in of als ze er geen zin in heeft vlucht ze zo. Er is er ooit vroeger door iemand anders steigeren aangeleerd ik denk dat ze zo op haar manier denkt als ik dat doe zal ik het wel goed doen. Ze is daarna ook gewoon weer makkelijk door te rijden hoor maar ze heeft weleens der kuren.
ken ik wel een beetje,nerveus omhoog,iets niet snappen omhoog of gewoon niet willen en straffen werkt afrechts,gewoon doorgaan zoals je zelf denkt dat het het beste is!
mooi beestje ff weer ontopic

Texas1 schreef:hmmm dat zijn weer 1 van de verhaaltjes....nee we hebben in de achterwei achter het huis in de dijk een ondergrondse stal waar ze in kunnen maar die staat altijd onder water dus daar drinken ze uit

Monchique schreef:Texas1 schreef:hmmm dat zijn weer 1 van de verhaaltjes....nee we hebben in de achterwei achter het huis in de dijk een ondergrondse stal waar ze in kunnen maar die staat altijd onder water dus daar drinken ze uit
whaha joh dat verhaal gaat al wat langer rondt onder de westlanders hoor!hihihih!
Maar het is daar echt mooi
Trouwens ook leuk paardje waar je op zit
maar bedankt!
Mijn oom woont namelijk vlakbij dat huis. Echt super
Texas1 schreef:Innaldo: van Ed King Hill.....

ik ben altijd benieuwd naar familie...wij hebben uit scarlet ook nog een merrie genaamd Texas in mijn profiel staat die en we hebben nog meerdere veulens van ahar gehad...