Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FuRyoMaRLoeS schreef:Wuahaha... Heerlijk topic weer dit
Ben het met veel mensen hier eens. Je bent echt verschrikkelijk veel bezig met de voorkant van je pony..
Let eerst maar op je eigen zit!
Verder een leuke pony

. En je moet er zoiezo vanuit gaan dat je commentaar krijgt, want niemand rijdt perfect!
Als je alleen maar wilt horen (nee heb je niet gezegt dat weet ik ) van oohh leuk beest enz.. dan zit je hier gewoon fout
Iedereen hier krijgt commentaar op de foto's die ze plaatsen.Dus gewoon lekker positief opnemen, en probeer er wat mee te doen in de les! Dan zul je zien, als je dan over n maand of paar maanden weer foto's plaatst, dat het dan een stuk beter gaat en je positievere opmerkingen krijgt ! 

ik vind jullie heel goed bij elkaar passen!!
Emorfan schreef:Nou Mijn vriendin had vorige keer ook een Topic geplaast en daar kreeg ik ook veel betere reactie dan dit dus:S:S hier heb je een foto
bij deze foto had ik weinig cometaar
En dit is dan in galop met hem nou Welke vindt je het beste oke daar heb ik ook geen ontspanning dat weet ik dat hebben ze allemaal al gezegt groeten van Carola
Flower schreef:Emorfan schreef:ik weet het al :S:S:S Leuk hoor.Echt een manege kindje.dat vindt ik dus best wel hard Als ik een echt manege kindje zou zijn dan zou ik nou nog steeds bij de manege de belle rijden en dat doe ik niet meer:S:S:S :@:@ Jullie kunnen meschien wel beter rijden dan mijn.Maar wat maakt het nou uit wat je bent als het jullie uit maakt kun je beter niet reageren jullie kennen me nog eens niet:S:S Groeten
Kan je niet tegen een grapje ... ?
Kort lontje
Ik zei toch al dat jullie plezier hadden, dat is veel belangrijker
@ StalHaast... Springpony volgens haar pro loopt hij M + 5![]()
![]()
en heb nooit op (of nee, wel 3mnd) op een manege gereden