Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ShadowFax schreef:Volgende keer zwarte ruiter in het kostum van de ringwraithsdat maakt het nog completer bij de muziek... whieeeiee.
Lang geleden toen ik zelf nog dagelijks op dat zwarte mormel rondscheurde heb ik met een aantal vrienden LOTR verfilmd, en ik was, gezeten op Kwibus de zwarte hengst, gehuld in een magere Hein kostuum een van de ringgeesten
Die muziek is werkelijk briljant en geen happy end *klapt* hector schreef:ShadowFax schreef:Volgende keer zwarte ruiter in het kostum van de ringwraithsdat maakt het nog completer bij de muziek... whieeeiee.
Zo'n film heb ik ook al een keer gemaakt.Lang geleden toen ik zelf nog dagelijks op dat zwarte mormel rondscheurde heb ik met een aantal vrienden LOTR verfilmd, en ik was, gezeten op Kwibus de zwarte hengst, gehuld in een magere Hein kostuum een van de ringgeesten

BasiNami schreef:Haha! Echt geweldige film! Dat meisje op dr shet moest hem wel inhouden ofniet, ze kon jullie allang voorbij
Maar de wilde hengst had er wel zin in 
Komt er een vervolg??

Echt Super!
Leuk Idee
Echt leuk! En mooi gedaan trouwens! Jullie hebben je plezier wel gehad denk ik,en de pony's precies ook!

Marja1988 schreef:welk ene filmpje?
Het journaal - maar dan anders?
Starwars- the attack of the flappie?
of LOTA?
of geen van deze
)
NEE HOOR!