Black_White schreef:Nee ik zit dit keer niet naast 'Showteam', ik zit thuis eens lekker alle berichten te volgen. Ik heb dus ook dit hele topic gelezen, en ook dat super lange bericht wat veel mensen overslaan.
maar als alle bokkers helemaal lol hebben, en zich af vragen of het niet zeer doet aan de edele delen van die jongen, of helemaal in een scheur liggen omdat er een pony bokt, zal ik maar eens preken. En ik klets geen lange verhalen als ik dat niet nodig vind, en ik stel me ook absoluut niet aan.
Dus hier mijn lange bericht:
Ik vind het echt heel banketstaaf dat dit een beetje word afgewimpeld als oh het is maar een shet, en het is maar dollen. Denk na mensen.... Iedereen zit over mensen te piepen van ooo jij bent veelste groot, en bladibladibla, dan zit er een meisje van 12 op zo'n shet en dr benen steken dr een klein beetje onderuit. Nou ik zal je vertellen, daar heb ik geen problemen mee. En nog beter, bij de shetten grand national heb ik er ook behoorlijk grote kinderen op zien zitten. Maar dit! Dit noem ik nou te groot/te zwaar. En dan niet een klein beetje, maar heel veel. En je kunt dan net zo lang tegen mij banketstaaf dat het voor de lol is, nou dan zal ik je vertellen dat je die bolletjes in je hoofd eens moet gebruiken. Weet je hoe die heten? Die noemen we ogen, en je kun er mee kijken. En weet je al waar naar je moet kijken? Naar die shet. Ziet die er dol gelukkig uit? Ziet die er uit of hij er plezier in heeft? Ziet die er naar uit dat ie zit te wachten op van die jongens die lol willen hebben? Nou al ik het goed lees, weten jullie het antwoord dus wel. De pony is dol gelukkig (volgens jullie), De pony heeft er plezier in (volgens jullie), de pony kan niet wachten tot die achterlijke jongens op zijn rug gaan rijden (volgens jullie). Nou ik kan je vertellen, dat die pony niet op jullie zit te wachten. Als een pony er plezier in heeft bokt hij ook niet dat je er afvalt.
Het lijkt allemaal misschien wel plezierig, omdat de pony klein is, omdat jullie ze niet serieus nemen. Voor jullie is dit grappig, lekker rodeo rijden, lekker lachen. Nou neem van mij aan, voor de pony is het net even anders. Voor de pony is het eerder pijn leiden. Wat denk je, dat het plezierig is voor de pony als zo'n grote gast (in verhouding tot de pony is hij groot) op zijn rug zit te stuiteren. En een shet kan echt niet 3x zijn eigen gewicht houden hoor, vergeet het maar rustig. Beter nog (of erger) de rug is een van de zwakste delen van een paard. Maar blijven jullie maar lekker in de waan dat je op deze manier met de pony kun omgaan hoor, zoals showteam eerder zijn. verpest de shet! Ga maar lekker lol maken, lekker plezierig als je pony straks van uitputtig door zijn pootjes zakt (misschien nu wel een beetje overdreven, maar straks niet meer als je zo doorgaat). Ga nog maar heel veel lange berichten typen, dat je pony het leuk vind, en ga maar lekker in jezelf geloven.
Owjah, en voor de mensen die nou gaan zeggen nou zeg niet zo uitvliegen, en het slaat helemaal nergens op, denk nog maar eens goed na voor dat je zo iets plaatst. Dit is geen bericht van ik ga de dieren bescherming bellen, maar een bericht om er op te wijzen dat je niet zo door moet gaan.
maar ik denk dat ik zo wel klaar ben met mijn preek.
amen
dit kunt u allemaal natuurlijk wel weten ja...
want u plaatst u zelf nu toch redelijk hoog door hier een mening te geven van iets waar u a niet bij was dus ook geen dergelijke mening kan uitlaten. (waar u vind van wel)
en u zogenoemde preek heeft nu niet een nuttige wetenschappelijk of feitenlijk oordeel geveld zodoende er dus weer alleen maar subjectieve oordelen ontstaan die dus nergens opslaan. en u probeert dat alleen maar opzij te schuiven door daar onder wat over te schrijven.
en u zegt dat u nooit lange berichten schrijft zonder onzin...
nou dan zeg ik u dit!!!