Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anydale schreef:Vind het een mooi paard, maar ik vind de foto's een beetje mat overkomen. De foto's die in je profiel staan zijn veel gaver! Verder ziet het er wel erg netjes uit!
Suzanne F. schreef:venusjah schreef:Woow,die kan mooi lopen!Wat heb jij geluk om zo'n mooi paard onder je kont te kunnen hebben!
Lezen is ook een kunst he?![]()
Mooi dier hoor!! Wat waren de punten?
Liesje28 schreef:HOI
Suzanne F. schreef:venusjah schreef:Woow,die kan mooi lopen!Wat heb jij geluk om zo'n mooi paard onder je kont te kunnen hebben!
Lezen is ook een kunst he?![]()
Mooi dier hoor!! Wat waren de punten?
venusjah schreef:Ik bedoelde idd dat het paard van haar is en dat ze er dus hoogst waarschijnlijk ook oprijd,dat bedoel ik met dat ze een mooi paard onder haar kont heeft![]()
jammer is dat het niet zo is
Verder mooie combi en loopt mooi!!kyralover schreef:soals u/jij er op zit lijkt het ofdat paardrijden makkelijk isjammer is dat het niet zo is
Verder mooie combi en loopt mooi!!
liefs Noraly
Maar toch bedankt

gigelo schreef:Ziet er leuk uit...
op een of andere manier spreekt het balzflug bloed mij bijna altijd aan.
Maar hij is pas 6 en nu al zz-licht?

marjolein80 schreef:Het lijkt me niet zo verstandig om je hoofdstel 1 keer in de week in een emmer olie te dompelen....
Verder een leuk jong paad!

leuke seal
) er boven? En zoja,was daar de grond goed? Want ik ben daar ook geweest en het paard van Poppetje ( hier op bokt) kon d'r niet echt op lopen

Fannie schreef:Leuke foto'sleuke seal
![]()
En over dat hoofdstel, zonnebloemolie doen we allang niet meer, nu doen we dat voort met groene zeep af eens in de zoveel tijd. Ik vind het hoofdstel wel mooi![]()
Hoe gaat het met die zwarte, voyager, al gestart met 'm?
Groetjes fanny
Ik moet zeggen dat ik een oud hoofdstel dat ik tegen kwam een nacht in een emmer met zonnebloem olie gezet heb en de dag erna was het weer echt leer i.p.v. karton haha, dus het werkt echt! Er is inderdaad niks mis met het hoofdstel, maar goed, ieder zo ijn eigen smaak denk ik dan maar en als Sealtje maar goed loop dan maakt dat hoofdstel ook weinig uit he haha, maar werkt groene zeep goed dan?

). Haha nee grapje, ik vind hem niet lelijk of zo hoor, ookal vind ik glimmender normaal ook mooier.