Dat is het oude vriendje van Sunny
Fijn dat het goed met hem gaat! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fijn dat het goed met hem gaat!
Sammiej schreef:
Tégen Youngster gereden op een wedstrijd.
Niet op hem.
youngster schreef:Heeeej daar heb ik mijn naam vandaan
Dat is het oude vriendje van SunnyFijn dat het goed met hem gaat!
Ik had al wel in je profiel gekeken of 'mijn' Youngster er iets mee te maken had
kinuh schreef:youngster schreef:Heeeej daar heb ik mijn naam vandaan
Dat is het oude vriendje van SunnyFijn dat het goed met hem gaat!
Ooh wat grappigIk had al wel in je profiel gekeken of 'mijn' Youngster er iets mee te maken had
Youngster ken ik inmiddels al een jaar of 10 denk ik.
juliaaa schreef:Wat een leukie! En nog een beetje aan elkaar wennen he? Ik vind jullie heel leuk bij elkaar!!
rij je nu weer op een andere stal??!! haha ziet er goed uit hoor.. groetjes mies
kom je weer eens langs? shine_miesj schreef:hoi kinuh!! leuk beest zegrij je nu weer op een andere stal??!! haha ziet er goed uit hoor.. groetjes mies
Alacairion schreef:Zozo, heeft ie weer een andere verzorgster?
Leuk voor je zeg, t is een leuk paardje! Jullie moeten nog wat aan elkaar wennen zo te zien, maar dat zal wel goedkomenkom je weer eens langs?
Hij is idd nu nog wat met me aan het rennen enzo, maar dat gaat al over
En natuurlijk kom ik weer eens langs
ik heb nog best vaak tegen deze pony moeten rijden vorig jaar

steffie4ever schreef:heee wat leukik heb nog best vaak tegen deze pony moeten rijden vorig jaar
![]()
dr is alleen niet veel meer van de bespiering over vergeleken met de 1e foto, jammer..
maarja met goedlessen kun je dat er weer aanrijden natuurlijk, veel plezier er nog mee!
Het is echt een super pony
Jooske schreef:Wat een liefie zeg!!!

) krumel schreef:echt een supermooi paardje, ook al is er niet meer zoveel bespiering over
daar kun je denk ik wel veel van leren! en aangezien je er nog niet zo lang op rijdt zal het ook wel veel vooruit gaan nog, je hebt les, dus daar zal het niet aan liggen (en aan het paardje denk ik ook niet)