leandro @ vrijspringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikkitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:26

Heb er nog wel wat over te zeggen. En het is niets negatiefs.

Ik vind het er goed uitzien, ik denk ook niet dat de hindernis hoger is dan je zegt. 1.20 is echt een hoge sprong hoor, het verschilt daartussen is echt wel duidelijk.
Ik vind het prachtig diertje en die ene foto, je balken kunnen goed buigen.

Ik vind het vrijspringen best kunnen, zolang het niet te vaak en te hoog is op de nog jonge leeftijd. Zoals je het nu gedaan hebt, is het goed.

Veel succes en plezier nog.

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:52

ben het wel met CelticCry eens, zou ook nog toch wel even een kogelbescherming omdoen. Maar ik vind het een superleuk paard!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 19:53

bedankt ja wat kunnen die balken goed buigen he haha ik vindt het zelf wel een lollige foto.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:58

Leuke foto's....zou wel ff iets om de benen doen voor de bescherming!

AL_A

Re: leandro @ vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:50

Haha, er zitten wel wat rare-grappige-aparte hoe wil je het noemen Foto's bij..
Maar het is leuk!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 20:52

bedankt

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:58

.. Die foto met die balken is heel leuk, ho heb je dat gedaan ?? Ik heb wel zoon functie op de computer avn Fish eye , maar dit HAhaha

Bescherming, zou ik de volgende keer indd ook doen.

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 21:08

judith dan leen ik jou bescherming wel want die heb ik nog niet ik weet niet hoe ik dat heb gedaan ik denk fototoestel bewogen ofzow

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:23

heb ik ook wel eens gehad zo'n rare boog erin. wel grappig effect. komt inderdaad omdat je op dat moment net wat bewoog.

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 21:31

ja enne cp112 jij vroeg nog of ik wedstrijden ga rijden...nou ik hoop dat ik wel wedstrijden met hem kan rijden straks ja....in mei misschien een springwedstrijd van school en dressuur.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:21

Nou het is weer van hoog niveau het commentaar
Mandy, ziet er goed uit hoor. Trek je niets van het gezeur aan en ga jezelf zeker niet verdedigen

Over die reactie's hier over het springen op jonge leeftijd. Wat denk je dat die hengstenhouders allemaal doen? Denken jullie nou echt dat die wachten tot die paarden een keer het 7e jaar gepasseerd zijn? Die beesten springen op hun 7e al op hoog niveau. De sprongetjes die Leandro eens in de zoveel tijd maakt stelt niks voor. Zo lang je het rustig aan doet en je hem niet 3 a 4 keer per week intensief laat springen is er niks aan de hand! De manier waarop Mandy rijdt is zeker niet intensief, dus meid lekker zo door gaan

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 07:54

bedankt mistral94 ik rijdt absoluut niet intensief ja meestal als ik ga rijden ga ik lekker naar buiten toe

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:31

ik vind t leuke foto's hoor!!

en op die leeftijd kan hij best zo af en toe een sprongetje maken, is helemaal niks mis mee!

op de centrale keuringen voor het kwpn laten ze drie jarigen ook vrijspringen, en dat is heeel wat hoger!

dus geeft niet, springen is leuk voor de afwisseling en mag best.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:10

leandrotje schreef:
het is een kruizing met een tinker ja...wat het verder is weten we niet. we denken dat de vader ico sun is.

Waarom denk je dat? Je kan er zo achterkomen dmv dna hoor
Hij springt verder leuk hoor... en wat betreft t losspringen met 3,5 ik zie t probleem niet hoor. Maar goed, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben hè, anders worden ze niet gelezen

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:18

Ik vind het er leuk uit zien hoor!! mooie springtechniek heeft hij. En ik heb 2/3 jaar springles gehad en hindernissen lijken heel snel hoger dan je denkt hoor. Ik ging ook eens een keer heel hoog (tenminste dacht ik) op een pony van 1.35 en dacht toen dat ik 1meter nogwat had gesprongen. toen bleek het 70/80 cm te zijn. Deze hindernissen zien er inderdaad hoog uit maar als de ts zegt dat het niet hoger dan 95 cm was dan zal dat dan toch wel zo zijn?

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:53

ik vind het heel leuke foto's ! vooral van die balken die gebogen zijn!! en ik vind dat het best een keer kan dat springen en idd Hedwig18 ik denk dat het hoger lijkt!!

nog heel veel plezier met je paardje

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:22

... zo mandy, nu wat positief commentaar

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:25

jouw paardje kan al hoog springen! veel plezier er nog mee

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:32

Zo'n gezeur over dat springen en de leeftijd...
Is weer écht bokt hé .
Bij ons staat er nu een 3.5/4 jaarse op stal.. Die springt al vrij van zijn 1/2 jaar... Die loopt nu(onderling) parcours 70/80 en binnen 2 maanden 80/90..(heeft al 1 parcours 90 gesprongen!!). Af en toe bij training springen ze 1meter 110/120..
Maarja.. terug on-topic..

Ik vind dat je paardje een heel goede techniek heeft.. Spring je er al mee onder het zadel ook?(nouja als je het niet wil zegge moet je niet hoor, anders in pm ofzo dan heb je geen gezaag van beterweters.. ). Ga je later parcours met hem springen? Alvast veel suc6 met al je plannen!

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 20:23

sennerin schreef:
Zo'n gezeur over dat springen en de leeftijd...
Is weer écht bokt hé .
Bij ons staat er nu een 3.5/4 jaarse op stal.. Die springt al vrij van zijn 1/2 jaar... Die loopt nu(onderling) parcours 70/80 en binnen 2 maanden 80/90..(heeft al 1 parcours 90 gesprongen!!). Af en toe bij training springen ze 1meter 110/120..
Maarja.. terug on-topic..

Ik vind dat je paardje een heel goede techniek heeft.. Spring je er al mee onder het zadel ook?(nouja als je het niet wil zegge moet je niet hoor, anders in pm ofzo dan heb je geen gezaag van beterweters.. ). Ga je later parcours met hem springen? Alvast veel suc6 met al je plannen!

Is dat nu een type foutj, vanaf een half jaar of neit

Misschien dat ik nu ook wat zeikerig overkom, maar is dat neit een beetje heel erg vroeg ?? een veulen laten vrijspringe, ik weet natuurlijk niet hoevaak dat gedaan word, maar het lijkt mij een type-foutje

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:19

ja zeker apart al vanaf een half jaar???? maar goed nu merken ze er misschien niks van, maar als die wat ouder is merken ze het vanzelf wel, dat is die al fijn wat versleten, maar goed mijn zorg niet.

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:30

het is vanaf zijn 1 - 2 e jaar. dan was hij dus 1-2 jaar oud. iemand hier uit de buurt heeft ook een paardje van 2 jaar en die doet shows met vrijspringen(allemaal 2 jarigen). wat de TS doet is egt niet slecht voor het paardje hoor.sommigen vinden het juist leuk en bouwen zo alleen maar spieren op. en het werkt ook goed voor een ontspannen rug. dus @snoeske niet zo zeuren, je loopt al vanaf pagina 1 dit topic te verzieken. en @ de TS, super leuk dat je straks ook westrijden gaat rijden heel veel succes alvast

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:11

@ cp112 wat loop ik dit topic al vanaf blad 1 te verzieken??? er staan maar 5 zeur berichten op van de 72 berichten nee wowie wat veel hee! ik zeg gewoon mijn mening hoe ik erover denk als dat al verzieken is moeten ze geen topic's plaatsen over dit. dan kan je het verwachten, en ik ben de enige niet die negatief erover is, dus hou je ff in wil je!

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:24

cp112 schreef:
het is vanaf zijn 1 - 2 e jaar. dan was hij dus 1-2 jaar oud. iemand hier uit de buurt heeft ook een paardje van 2 jaar en die doet shows met vrijspringen(allemaal 2 jarigen). wat de TS doet is egt niet slecht voor het paardje hoor.sommigen vinden het juist leuk en bouwen zo alleen maar spieren op. en het werkt ook goed voor een ontspannen rug. dus @snoeske niet zo zeuren, je loopt al vanaf pagina 1 dit topic te verzieken. en @ de TS, super leuk dat je straks ook westrijden gaat rijden heel veel succes alvast

1 á 2 jaar is nog vroeg !!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 21:05

heey

nou ik vindt het gezeik nu wel dat het over kan!
als ik met hem wil springen doe ik dat en 1 - 2 jaar vindt ik ook jong ja......
ik heb ik mei straks een wedstrijd als het goed is en dan spring ik een parcour van 80-90 cm maar dan moet ik eerst kijken of ik dat durf zo hoog....