De gallopwissels zijn ook heel netjes. Over je houding is al wat gezegt en ik ben het daar wel mee eens maar verder echt heel mooi !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De gallopwissels zijn ook heel netjes. Over je houding is al wat gezegt en ik ben het daar wel mee eens maar verder echt heel mooi !
Tenminste, zo ziet het eruit. De galop zou wat meer sprong mogen hebben, maar dat komt wel als hij wat makkelijker in de voorhand is, dan kun je hem waarschijnlijk beter uitzitten met die grote sprongen. Succes in de Z2! 
rockey schreef:waarom verkoop je hem?
KarinvdM schreef:Hij heeft soms periodes dat hij behoorlijk sterk is en dat is nu ook zo.
Hij moet leren meer te dragen, als ik hem dat vraag reageert hij daarop omdat hij dat nog erg moeilijk vind. Ik ben er niet blij mee dat hij zich zo sterk maakt, maar hij moet daar wel doorheen. Het gaat allemaal niet vanzelf, zeker niet met zo'n groot paard.

zodat je bovenlichaam netjes stil boven je paard kan "zweven" misschien kan je instructie je daarbij helpen. Je hebt een heel mooi paard trouwens, lekker fors en groot! Succes en veel plezier met je mooie nieuwe bak!
)!
Fijn in zn vel, veel meer spieren!
chalotje schreef:Kun jij niet beter eerst in het lichtrijden proberen je paard meer naar de hand toe te rijden? Ik vind dat je aan de teugels hangt en als ie zich al zo moeilijk kan dragen maak jij hem het er met je zit niet makkelijker op.
KarinvdM schreef:Natuurlijk kan ik gaan lichtrijden en hem naar de hand toe rijden. Maar als ik weer ga zitten en hem meer bijelkaar wil rijden wordt hij weer sterk.
Hij vind het moeilijk en reageert door sterk te worden. Tja, daar zal hij toch echt doorheen moeten. Ik kan dan wel steeds weer gaan lichtrijden en hem meer naar de hand toe rijden, maar dat is waarschijnlijk ook precies dat wat het paard graag wil; dat is immers een stuk makkelijker voor hem.
Miss_Petit schreef:Karin, ik had het filmpje al gezien, maar vind het er enorm fijn uitzien!![]()
Romanoff is enorm groot, lang. Een hele klus om die (bij elkaar) te rijden. Hij lijkt steeds sterker te worden, en vind hem in vergelijking met vorige jaar al enorm meer body hebben gekregen!
Hoe oud is hij nu een jaar of 8? Beloofd nog wat aangezien ze zeggen dat ze pas na hun 10e hun top bereiken
. Ik had het filmpje ook al gezien.
. Ik weet hoe moeilijk het is om een groot en lang paard aan elkaar te rijden en hem te laten dragen. Petje af hoor, bij jullie is de stijgende lijn zeer duidelijk te zien!
? chalotje schreef:Een paard moet op dezelfde manier blijven lopen, ookal ga je doorzitten. Als dat niet het geval is, ligt het aan je eigen manier van zitten.
Zo is het mij tenminste altijd geleerd.
KarinvdM schreef:chalotje schreef:Een paard moet op dezelfde manier blijven lopen, ookal ga je doorzitten. Als dat niet het geval is, ligt het aan je eigen manier van zitten.
Zo is het mij tenminste altijd geleerd.
Hij wordt niet sterk omdat ik ga doorzitten, maar omdat ik daarbij meer van hem ga vragen.