Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patos schreef:Als je per se op deze manier wil blijven longeren zou ik de klip die nu op schofthoogte zit 1 of 2 ringen lager doen.
patos schreef:Ik zou het paard ook veel liever rond ingesteld zien. Je zou eens over een pessoateugel na kunnen denken, daar kan ik persoonlijk heel fijn mee overweg. Je voorkomt daarmee dat de neus op de borst wordt getrokken, en ook kun je goed stelling vragen en de buitenkant tegelijkertijd ondersteunen. Ik vind dit in ieder geval geen fijn gezicht.
Je krijgt idd waarschijnlijk nog wel meer kritiek dan tot nu toe is gegeven, ik zou er toch wat mee doen.
little_angel schreef:@florislover sorry dat ik het zeg maar we proberen je alleen maar te helpen door je aanwijzingen en commentaar te geven , soms komt dat wat hard aan omdat je het op wel 100 verschillende manieren kan opvatten en lezenen anders moet je geen foto's plaatsen!
maar sorry als het hard aankwam we proberen je alleen te helpen
en ik ben het wel met je eens dat de meeste eerst even moeten nadenken voordat ze een reactie plaatsen