Ik zal wel een keer een foto maken van die gave foto die in de kantine hangt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammie schreef:Onvoorstelbaar dat iemand op zo'n niveau nog daar met d'r handen zit.
Zonde. Ziet er verder wel netjes uit.

)IlonaS schreef:die foto 4 ben ik aan het passageren en dan is het juist de bedoeling dat hij achter gaat zitten!!!
Zoals je ziet doet hij dit hier erg goed!!!!!!!
. Het lijkt wel alsof Bokt er af en toe een sport van maakt om mensen weg te pesten
.Kel2004 schreef:Ik heb al eerder gereageerd, maar kan het toch niet laten
Jammer dat veel mensen commentaar hebben over de kleinste dingetjes. Het lijkt mij dat als je ZZ-L rijdt er vaak genoeg naar je gekeken is door juryleden.....De wp's zijn binnen voor het ZZ-L dus er zal weinig mis zijn met de handhouding (sowieso, de houding opzich)
Het paard is niet overbouwd, gaan we vanuit omdat de eigenaresse het zegt, en dan nog, al is het paard wel overbouwd, hij kan het werk tot dit niveau goed aan, en misschien nog wel hoger (dat zullen we wel zien aan een eventuele topic over toekomstig ZZ-Z debuut)
Jammer dat mensen met afschuwelijk foute foto's in hun profiel (kelliej: veel te veel stang.........) zulk commentaar leveren op een op de foto's correcte nette amazone!

kelliej schreef:Als je foto's plaats kan je ook commentaar verwachten ook al rij je grand prix of nog in de B, en we hebben het niet over mijn profiel maar het gaat toch om de foto's van dit toppic. Ik ga toch ook niet op jou profiel commentaar hebben.
Kel2004 schreef:Ik heb al eerder gereageerd, maar kan het toch niet laten
Jammer dat veel mensen commentaar hebben over de kleinste dingetjes. Het lijkt mij dat als je ZZ-L rijdt er vaak genoeg naar je gekeken is door juryleden.....De wp's zijn binnen voor het ZZ-L dus er zal weinig mis zijn met de handhouding (sowieso, de houding opzich)
Het paard is niet overbouwd, gaan we vanuit omdat de eigenaresse het zegt, en dan nog, al is het paard wel overbouwd, hij kan het werk tot dit niveau goed aan, en misschien nog wel hoger (dat zullen we wel zien aan een eventuele topic over toekomstig ZZ-Z debuut)
Jammer dat mensen met afschuwelijk foute foto's in hun profiel (kelliej: veel te veel stang.........) zulk commentaar leveren op een op de foto's correcte nette amazone!
IlonaS schreef:Bedankt voor de mensen die het voor me op nemen,ik ben er niet zo gevoelig voor dat mensen zo reageren,als ik er zelf maar vertrouwen in heb en als mensen zoals bart bax maar vertrouwen in mij en mijn paard hebben dan kan al niemand mij meer kwetsen!