Ogrande (van Ilona_s)@ work (ZZ-licht)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 00:30

En vaak geeft zo een dik bomber jack een heel vertekend beeld..
Ik zal wel een keer een foto maken van die gave foto die in de kantine hangt

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 00:30

enne mijn houding,ik ben op de meeste foto's los aan het rijden en ga dan nooit heel erg achter in het zadel zitten,juist om in het begin de rug wat te sparen en ik wil me niet steeds goed praten maar op de foto's waar ik wat meer ga verzamelen zit ik naar mijn mening kaarsrecht!!!

Sammie

Re: Ogrande (van Ilona_s)@ work (ZZ-licht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 02:48

Onvoorstelbaar dat iemand op zo'n niveau nog daar met d'r handen zit.
Zonde. Ziet er verder wel netjes uit.

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:12

Houding vind ik persoonlijk niet eens zo storend hoor. Vind het er heel ontspannen uitzien.. Leuk paard en succes met de wedstrijden! En ben heel benieuwd naar een filmpje!

Katja

Re: Ogrande (van Ilona_s)@ work (ZZ-licht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:21

Sammie schreef:
Onvoorstelbaar dat iemand op zo'n niveau nog daar met d'r handen zit.
Zonde. Ziet er verder wel netjes uit.

Wat is er nou weer mis met haar handen?

Ik vind het er fijn uitzien voor een training en kan me goed voorstellen dat je hem wat lager rijdt want hij drukt volgens mijn wel makkelijk te rug wat weg als je hem hoger instelt.
De volgende keer graag ook galopfoto's.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:25

Het enige wat ik aan de handen kan opmerken dat het wat mooier zou zijn wanneer de binnenhand tijdens de appuyementen wat meer van de hals gebracht zou worden.

Ik vind het er gewoon lekker uitzien hoor

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:41

Ik heb al eerder gereageerd, maar kan het toch niet laten
Jammer dat veel mensen commentaar hebben over de kleinste dingetjes. Het lijkt mij dat als je ZZ-L rijdt er vaak genoeg naar je gekeken is door juryleden.....De wp's zijn binnen voor het ZZ-L dus er zal weinig mis zijn met de handhouding (sowieso, de houding opzich)
Het paard is niet overbouwd, gaan we vanuit omdat de eigenaresse het zegt, en dan nog, al is het paard wel overbouwd, hij kan het werk tot dit niveau goed aan, en misschien nog wel hoger (dat zullen we wel zien aan een eventuele topic over toekomstig ZZ-Z debuut )

Jammer dat mensen met afschuwelijk foute foto's in hun profiel (kelliej: veel te veel stang.........) zulk commentaar leveren op een op de foto's correcte nette amazone!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:49

IlonaS schreef:
die foto 4 ben ik aan het passageren en dan is het juist de bedoeling dat hij achter gaat zitten!!!
Zoals je ziet doet hij dit hier erg goed!!!!!!!

Ben je daar niet aan het piafferen? Het frame is aan de onderkant dusdanig verkort dat ik vermoed dat je daar piaffeert.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:55

Jammer toch dat iemand, die nog niet zo lang op Bokt zit aan het aantal berichten te zien, in een fototopic waar ze haar ZZ-Licht paard gewoon fijn door de baan stuurt, zo afgebrand wordt . Het lijkt wel alsof Bokt er af en toe een sport van maakt om mensen weg te pesten .

Sorry, offtopic, maar ik zou allang bedankt hebben als dit mijn eerste ervaring zou zijn met Bokt...

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:57

Kel2004 schreef:
Jammer dat veel mensen commentaar hebben over de kleinste dingetjes. Het lijkt mij dat als je ZZ-L rijdt er vaak genoeg naar je gekeken is door juryleden.....De wp's zijn binnen voor het ZZ-L dus er zal weinig mis zijn met de handhouding (sowieso, de houding opzich)
Het paard is niet overbouwd, gaan we vanuit omdat de eigenaresse het zegt, en dan nog, al is het paard wel overbouwd, hij kan het werk tot dit niveau goed aan, en misschien nog wel hoger (dat zullen we wel zien aan een eventuele topic over toekomstig ZZ-Z debuut )

Jammer dat mensen met afschuwelijk foute foto's in hun profiel (kelliej: veel te veel stang.........) zulk commentaar leveren op een op de foto's correcte nette amazone!

Als je foto's plaats kan je ook commentaar verwachten ook al rij je grand prix of nog in de B, en we hebben het niet over mijn profiel maar het gaat toch om de foto's van dit toppic. Ik ga toch ook niet op jou profiel commentaar hebben.

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:59

Wij zijn inmiddels al gewend dat we niet kunnen rijden
Toch Nouk?

Sorry, weer on-topic

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:00

kelliej schreef:
Als je foto's plaats kan je ook commentaar verwachten ook al rij je grand prix of nog in de B, en we hebben het niet over mijn profiel maar het gaat toch om de foto's van dit toppic. Ik ga toch ook niet op jou profiel commentaar hebben.

Dan kan je ook commentaar verwachten ja, maar als je commentaar gaat leveren over de bouw van een paard, wat je op bewegingsfoto's helemaal niet kunt zien, lever dan geen commentaar.

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:02

Ik zei alleen hoe ik het eruit vond zien op die ene foto, maar dat heb ik pas een stuk of 4 x verteld.

knightloekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:02

Kel2004 schreef:

goed gesproken
ik vind dat er hier over het algemeen maar weinig mensen zijn die een paard op een correcte manier kunnen laten bewegen.. over de rug, onstpannen en los door het lijf

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:04

Bedankt voor de mensen die het voor me op nemen,ik ben er niet zo gevoelig voor dat mensen zo reageren,als ik er zelf maar vertrouwen in heb en als mensen zoals bart bax maar vertrouwen in mij en mijn paard hebben dan kan al niemand mij meer kwetsen!

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:06

Ik wil jou ook niet kwetsen, Vind dat je een leuk paard heb en had het alleen over die ene foto zei ook dat het er op de rest netter uti zag. maar vind het ook onnodig dat er sommige mensen er zo diep op in moeten gaab, het lijkt mij dat als het 1 keer verteld word wel genoeg is!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:08

IlonaS schreef:
Bedankt voor de mensen die het voor me op nemen,ik ben er niet zo gevoelig voor dat mensen zo reageren,als ik er zelf maar vertrouwen in heb en als mensen zoals bart bax maar vertrouwen in mij en mijn paard hebben dan kan al niemand mij meer kwetsen!

Je reageert anders wel nogal gevoelig!
Maar dat kan me wel voorstellen hoor, want het is toch je paard en dat ligt altijd gevoelig, bij iedereen, het is toch je lieveling.
Maar je moet je niet laten ontmoedigen want ik vind het mooie foto's. Je kunt altijd wel wat aanmerken, op wie niet, maar het beeld is gewoon mooi.

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:09

Heb gister toevallig les gehad, en mijn instructrice kent Bart ook heel goed, ze had laatst met je gepraat zei ze, en vond jullie een super leuke combie! Ze rijd zelf PSG dus zij weet er ook echt wel het eea van.

Ik heb het wel eens met Bart over bokt gepraat, hij lacht zich altijd dood!! Als je hem weer ziet moet je maar eens vertellen over alle ophef die je foto's veroorzaken, daar kan ie wel om lachen denk ik!!

He veel succes nog met je paard!

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:10

Als ik het goed zie sta je bij vitanova? verder vind ik het er goed uitzien op foto's ziet er soms heel moeilijk uit je kunt beter als je je mening wil geven dat alleen doen als je het paard ook in het echt hebt zien lopen. Verder vind ik het jammer dat je je dan aan gevoelen valt ze kunnen hier soms over de meest kleine dingen ze....! Jij rijd ZZ-L zo is het toch en niet veel meer mensen hier!!!! Zo moet jij en vooral de gene die de foto's erop heeft gezet maar denken. En misschien kan je er nog wat van leren. Anky leert ook nog elke dag.

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:14

Nou ik zet normaal zelf ook geen foto's op bokt dat heeft mijn stalgenoot en vriendin gedaan (angeliek) ik probeer iedereen in zijn waarde te laten want iedereen gaat toch voor het zelfde (sportief en met plezier paardrijden) en iedereen is toch blij met zijn eigen paard!!!

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:16

hallo vossie wie is jou instructrice dan?? En inderdaad Bart lacht hier smakelijk om! Ik ook hoor!!! hahahaha

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:17

Dat vind ik nou ook heb je goed gezegd als je maar plezier beleeft met je paard dat is tien keer belangrijker dan het hele gezeik er om heen. Maar had ik het nou goed gezien?

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:19

Je bedoeld of ik bij vitanova sta?? Ja dat klopt!

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:20

Ik pm je de naam van haar wel ff, lijkt me verstandiger, hahaha!

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:21

gelukkig rijd iedereen hier verder boven de 80% in de GP dus kunnen ze je duidelijk vertellen wat er allemaal mis aan is

Ik vind het mooie foto's leuk om te zien hoe het verschil tussen losrijden én het aan het werk gaan is.

Ik hoop dat ik ooit zo mooi kan zitten als jij en dat ik de zz licht haal!