Ruiterbewijs op Manege Grol

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:45

heey!
Ik heb ook al 2x bij manege grol strandrit gemaakt! wij gaan namelijk rond deze tijd altijd naar port selande maar het eerste jaar zat ik op een heeeel druk paard ze begon te bokken al op het erf! maar met rijden was ze super lieff ging wel hard maar wel lief top beessie. kan het zijn dat ze memphis heette? en afgelopen jaar zat ik op sophie die witte. best wel oud leeft ze nog? . maarre ik dacht oww nee ik krijg een slome maar ze was niet te houden op het strand had er duidelijk heeeel veel plezier in. hoop op een antwoord

_Aise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 23:35

Azzaro schreef:
heey!
Ik heb ook al 2x bij manege grol strandrit gemaakt! wij gaan namelijk rond deze tijd altijd naar port selande maar het eerste jaar zat ik op een heeeel druk paard ze begon te bokken al op het erf! maar met rijden was ze super lieff ging wel hard maar wel lief top beessie. kan het zijn dat ze memphis heette? en afgelopen jaar zat ik op sophie die witte. best wel oud leeft ze nog? . maarre ik dacht oww nee ik krijg een slome maar ze was niet te houden op het strand had er duidelijk heeeel veel plezier in. hoop op een antwoord

nou, dan zal ik maar even antwoorden he
Het kan heel goed dat jij op Memphis hebt gereden, want die staat inderdaad op de manege EN is een race-monster.
Maar wel heel lief is ze he!
En Sophie is er inderdaad nog, maar die doet wel iets rustiger aan.
Ze heeft nog wel erg veel plezier in haar werk (en in lekker hard gaan) dus ze mag zeker nog wel mee naar het strand, maar er wordt wel een beetje extra op haar gelet.

Bedankt voor je reactie!

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 09:39

oke leuk dat je reageerde ik heb er ook nog een filpmje van echt gaaf gewoon! Ik vind hety echt een leuke manege! Jou foto''s zien er ook leuk uit! wel halen het ruiterbewijs haha

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:48

mini_bienie schreef:
Leuke foto's! Enneuh... leuke instructeur (ja ik ken m)

Haha! Ja vind je m echt zo leuk?

sissie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:56

Leuke foto's! De paarden zien er wel goed uit vind ik.
Ik heb op Grol ook een strandrit gereden, met Urbanus. Ken je 'm?

Janne88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:09

Hee wat grappig, ook ik heb (lekker origineel) een paar strandritten gemaakt bij Grol. Een keer op Hatsjie geloof ik en op nog een andere haflinger, weet zn naam niet meer. maar was echt gaaf!!

lisannetj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:13

wat gaaf!! ik heb toevallig samen met een goede vriendin van mij een strandrit gemaakt van manege Grol!! ik zat op het paard met het nummer 13 en zij zat op Amigo..het was echt tegek!!

Stormpiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:51

Heeej.. Super haffies k heb wel een foto van Macho !1 even kijken of ik hem hier op kan krijgen, Want met die foto's ben ik nog een regelrechte ramp hierzo

Stormpiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:55

Ik ben hem nu aan het inscannen op de computer

Stormpiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:07

Uhmmm.... toen deeddie het niet bij mijn album ? Iemand ideen hoe je een foto moet verkleine jaa... I know ben niet zo slim met computers haha

brendaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:49

heej leuk om mezelf weer terug te zien!! haha als mensen foto's willen moeten ze het even zeggen heb bijna van alle manege pony's/paarden een foto(wel met kerstmuts:P) nou zeg het maar!!!en mildred is er niet meer en urbanes is verkocht.

brendaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:50

uhm..sorry beetje raar dat ik zeg mildred is er niet meer en urbanes is verkocht!! ze zijn allebei gewoon verkocht sorry!!! en sophi is helaas overleden:( erg vervelend..

ssssuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 20:20

Ik heb 3 maanden geleden nog op Hatsjie een duinrit gemaakt

lisannetj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:00

brendaa schreef:
uhm..sorry beetje raar dat ik zeg mildred is er niet meer en urbanes is verkocht!! ze zijn allebei gewoon verkocht sorry!!! en sophi is helaas overleden:( erg vervelend..

weet jij toevallig ook hoe het paard hete met nummer 13? ik zou niet weten hoe hij heet,, maar daar heb ik een strandrit opgemaakt!

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:48

Grol is leuk, ik heb er een x een strandrit gemaakt op een hyperhaf.. Stefan ofzo ..

Mooie foto's

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:52

_Aise_ schreef:
CocoChanel schreef:
Ik heb daar een keer een strandrit gemaakt ik reed op pumba toen, een bruin ( niet zo groot) paard. Is dat die pumba? Hij lijkt er iig wel verdacht veel op Of het is een andere die erop lijkt. Het is wel al een paar jaar geleden.
ik denk niet dat het die Pumba is, want die is een eigen paard en naar mijn idee nooit van de manege geweest.
Maar heel eerlijk gezegd ken ik alleen deze Pumba en kan ik mij niet herinneren dat er ooit een andere pumba is geweest..

Jawel, naar wat ik mij kan herinneren is pumba heel even van Grol geweesten heeft Carla hem daarna gekocht.

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:00

Barbara_m schreef:
mini_bienie schreef:
Leuke foto's! Enneuh... leuke instructeur (ja ik ken m)

Haha! Ja vind je m echt zo leuk?

Zou niet goed zijn als ik m niet leuk zou vinden

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 08:13

aah zielig dat sophie is overleden heb toen echt lekker op haar gereden zonde was een leuk paardje! Maarja ze werd al echt oud dat kon je ook al aan haar zien nou hier mijn foto van de strandrit met sophie vorig jaar in januari geloof ik
Het is de witte die vooraan staan
Afbeelding
We moesten wachten omdat er weer iemand vanaf was gedonderd :S ga dan gewoon niet mee naar het starnd toch

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 08:14

oww brendaa? wanneer is sophie eigenlijk overleden pas of al een tijdje?

AppaloosGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 10:01

Sophie is van de zomer overleden, ja ze was heel oud en versleten.

.. Komen de foto's van de afgelopen les er ook op
Was ook weer een geweeldige les..haha

brendaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:01

jaa inderdaad ze na de zomer overleden ongeveer... en ik hoop ook dat de foto;s van de laatste les er op komen haha en nummer 13=eureka volgens mij..

Perzik

Re: Ruiterbewijs op Manege Grol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:20

superhaffies schreef:

whaaa!! op dit paardje heb ik strandrit gemaakt. egt een super leuk hafje.. whaha is macho er ook nog?

Ik ook!
Toen was hij net nieuw al die paarden vielen mij aan

brendaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:52

macho is er nog !!

Yavanna

Re: Ruiterbewijs op Manege Grol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:46

Yep, nr 13 is Eureka, is momenteel ook al een oud baasje,
En Pumba was idd van de manege,en is al jaren, ik denk zo'n 3 jaar al weer van Carla.
Mildred is ook al weer bijna 2 jaar weg, de een zegt prive verkocht, de ander zegt geslacht, wat ik niet hoop, wánt ondanks haar zeer onbetrouwbare gedrag naar mensen, was het toch mijn lievelingspaard. Ze was iig niet meer te handhaven op de manege.
En Linda is geen kruising van een Haf en Belg, maar wat ik van Maan heb begrepen is het een Bercheron. Zal het zo nog eens vragen als we de paarde buiten gaan zetten.
Erg leuke foto's iig, zal het eens tegen Maan zeggen, volgens mij weet ze het nog niet. Oh, en haar Linda was een jaar of 4/5 geleden ook van de manege.