loena@"work" naja...proberen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:32

't is toch ongelovelijk dat de bokkers hier alleen reageren op (in hun ogen) EXTREEM slechte, of EXTREEM goede ?
Als je commetaar geeft(zie--> AARDIG BEDOELT ADVIES) hoeft 't niet op 'n manier gezegd te worden dat je iemand figuurlijk de grond in boort. Ik vind 't jammer dat 't paardje in zijn vorige jaren zo mishandelt is, en ik vind dat jij er heel goed aan doet om hem nog lekker paard te zijn, ipv de training gelijk te beginnen ( Voor mensen die seabiscuit hebben gezien, nou een goed voorbeeld ) Ik zou idd gewoon goed losrijden, enorm veel stappen, als ze in de stap omlaag komt mooi zo houden, contact met de mond en goed doordrijven. (op een gegeven moment móet ze toch is loslaten ) Om nou gelijk met atributen te zwaaien (bijzet etc.) zou ik niet doen Gewoon lekker rustig en lekker paard laten zijn. Ik zou ook zeggen dat't een ouder paard is, maar zo zie je maar, schijn bedriegt Heel veel succes komt helemaal goed met 't paardje !

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 23:36

bedankt voor je reactie
die bijzet heb ik 2x gebruikt en voor de rest heeft die aleen in de kast gelegen
seabiscuit heb ik nog niet gezien maar wil het heel graag.
ik vind het voor de rest heel knap dat sommige mensen aan de hand van foto's kunnen zien dat ze haar rug wegdrukt terwijl ik er naast stond en zelfs foto's van heb gemaakt en het niet heb gezien

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 00:13

LadyLuna schreef:
:oo ik dacht juist dat het al een bejaarde pony was..

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, vind het niet echt plezierig beeld om naar te kijken ofzo

hier vben ik het wel mee eens...
Najah de tips zijn al gegeven, leuke peesbeschermers BTW!

Charl_otter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 00:46

Haha grappig!
Klein ponytje

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 09:26

jee, ik verbaas me er een beetje over dat deze pony pas drie jaar is... ik snap dat ze dus een verleden heeft en dat dat kan tekenen maar toch... en nee er is niks mis met nu rustig de training oppakken, maar pas dan wel op, zelfs lichte training onder het zadel kan erg veel spierpijn opleveren, het beeld is iig niet fijn... forceer de boel niet verder en ga een kalm en overwogen trainings schema opzetten als je wat wilt vragen van deze pony... ik kan er niks aan doen, maar ik vind het dier nu niet echt gelukkig ogen...

AL_A

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:00

Tja.. Oke.. alles is al gezegd..
Vind het nou ook niet echt leuk om naar te kijken nee..

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:02

het ziet er uit alsof hij ergens last van heeft. misschien kan je een keer naar zijn rug/nek laten kijken? want dit is een onnatuurlijke houding.

succes met het verder inrijden

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 23:50

zoals ik al eerder zei heeft ze niet hard moeten werken en ze heeft niets medisch