Hihi
babouchka babouchka babouchka ja ja ja
Ik blijf verliefd, heb de video nog even terug gekeken en ook al loopt ze stukken met de neus in de wind te snurken en te passageren toch blijf ik dr leuk vinden, hoop zo dat ik niks leukers vind
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hihi
babouchka babouchka babouchka ja ja ja
. Straks is een ander je voor... Anoukie schreef:Joh, als je hier je zinnen op hebt gezet, waarom niet meteen kopen. Straks is een ander je voor...
maar ja het is wel een investering voor de komende 7 jaar zo wat, en t kost allemaal een hoop centen, dus wil tegenover mn vader wel een goede keus maken, Kadans was ook zo'n investering waar we genoeg profijt van hebben gehad en dat wil je nu weer.. Maar ik ben enthousiast dus als het aan mij ligt dan wordt deze t !

wil deze schoonheid wel een keer in het echt bekijken~! sanne_ schreef:Wat een leukerd! Je zit er ook heel netjes op. En met een jong paard kun je best wat zijgangetjes enzo proberen, helemaal geen punt. Het geeft alleen maar aan dat ze graag werkt en meedenkt, en dat is hartstikke mooi.
Hoe raak je eigenlijk in Antwerpen verzeild? Kende je die mensen ofzo?
chanine schreef:Oh wat jammer dat Kadans verkocht is.. vond dat altijd zo'n prachtbeest en hoopte nog veel meer foto's van hem te zien..
Niet verkocht aan een bokker toevallig?
Deze ziet er ook mooi uit, daar niet van..
Maar wat een sprongen zeg!
Echt een geweldig beestje

Dat mag ik dan toch hopen 
leuke naam
de naam van mijn paard lijkt erop
) 
(kan je hem nog veranderen
?) NathalieW schreef:wat denk je dat je trainer van haar vindt?
Stel dat hij/zij het echt absoluut niks vind, neem je haar dan ook niet?
Kadans was ook een superlekkerding zeg! Wow,,
is deze groter dan Kadans?
Alvast veel plezier met dr (mocht je dr nemen) en ik hoop dat jullie samen een fijne toekomst tegemoet gaan!
Greetz Nathalie
p.s. Wat vind je eigenlijk zelf van dr naam?(kan je hem nog veranderen
?)
we gaan zondag ook nog naar andere paardjes kijken dus we zullen zien.. Anoukie schreef:Hahahaha, leuke foto's! Wat ik dan wel heel komisch vind, is die foto waarop het paard opstijgt en je die vent heel rustig weg ziet lopen met zijn poepschepje, onbewust van wat er achter hem gebeurd![]()
!
Leuk paard, mooie merrie hoor!
Ja daar moest ik ook om lachen! Leuk hoor, zo'n pittige merrie, als je die eenmaal voor je gewonnen hebt...

)
Loopt netjes hoor... 
foto's 
weet je al of je dr gaat doen?
je past echt bij dr ! succes met keuze maken, denk wel dat je ver met dr komt
Liefs Fiona