Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bietjuhh schreef:springen gaan mijn beugels tegen de balkjes aan die leggen dus gewoon op emmers niet in zo standaart waar je normaal mee springt die vallen dan gauw er af.
Jammer...
Sorry hoor maar je komt echt niet geloofwaardig over....
bietjuhh schreef:Meschien omdat ik niet lekker vind met vet korten beugels ? te groot haalt niet uit hoor vago !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denk toch dat je dan zegt dat het wel uitmaakt of het groot is.
LoveMyNonny schreef:Je bent ook wel te groot hoor, maar shetjes kunnen wel veel hebben, als je zwaarder als 50 kg weegt is ´t niet echt leuk meer maafr misschien weeg je wel veel minder. ik weet het niet.
das waar.. maar je moet niet zolang zijn dat je bijna mee kan gaan lopen, dan is het niet te doen voor de pony. En wordt het wel zielig. Das mijn mening

xxxvagoxxx schreef:de TS wilt het niet aannemen
Ik vind dat ze er heus nog wel is afentoe op kan rijden.
maar absoluut niet springen en heel erg lang op de shet rijden e.t.c.
want de TS zit de shet in de weg
En alleen poetsen enz. is ook leuk!
superwoman schreef:bietjuhh schreef:Meschien omdat ik niet lekker vind met vet korten beugels ? te groot haalt niet uit hoor vago !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien vindt die pony het niet fijn als je je benen in haar flanken legd![]()
kijk nou eens goed naar die foto. Ziet het er volgens jou vriendelijk uit???
ik wil je niet afzeiken en je zal het goed bedoelen, maar wees wel eerlijk tegenover jezelf en die pony!
Ga zelf eens met iets sjouwen wat erg groot is... maar het weegt niet zoveeldenk toch dat je dan zegt dat het wel uitmaakt of het groot is.
Jolliegirl schreef:wat een gezeur weer... over te groot en te zwaar...
ik heb ff getemd, weet niet wat ze ermee doen, maar ik uit mijn mening op dit moment maar niet, aangezien de springfoto's het toch niet doen