Bonfire en Loekie@work in de binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ushi

Re: Bonfire en Loekie@work in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:55

Ziet er leuk uit, je ziet gewoon dat de pony's er lol in hebben! Waarom zou je dan niet eens kunnen gaan springen. Zou wel voortaan ander sjabrakje gebruiken, en een gondbalk lijkt mij ook niet overbodig. Is alleen maar makkelijker voor je pony's! Verder goed dat jullie een cap op hebben!

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:57

Ik vind het ook leuk

Toad

Re: Bonfire en Loekie@work in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 17:02

Het dekje in maat cob is binnen, zal er de volgende keer foto's van maken alstie op Bonfire ligt, dan wordt daar in ieder geval niet meer over gezeurt

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:36

Toch nog even over het dekje.... als je het zonde vind om die met zijn naam erop niet te bruiken, leg er dan een andere onder. Want als het dekje niet groot genoeg is, is het wachten tot je schuur- en drukplekken krijgt bij de onderkant van de zweetbladen en zodra je dat ziet, ben je al te laat.

Ik vind het leuke foto's. Erg schattig die bolletjes van shetjes.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:57

ja daarom zei ik dat ook al, maar dan is het weer gezeur.. het is niet raar bedoeld maar mischien is het beter voor de pony.. 20 euro jammer dan als het voor je pony niet goed is moet je het gewoon niet op doen,, en net als Duke zei doe er dan een andere onder ben je van het probleem af allebij happy