Toronto @ work op zn nieuwe stek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:49

Ziet er goed uit hoor! Knappe vent!
Nogmaals veel plezier met hem!

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:02

zeer knap dier! Veel plezier er mee!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:03

Jongens, ben vandaag voor het eerst op mijn enigste eigenste paard gaan zitten ietwat nervous van tevoren omdat ik WEET hoe hij kan expoderen.

Eerst even gelongeerd, met BP en Helm...... toen de binnenbak in, er liepen nog twee paarden. Hou hier in je achterhoofd dat hij in zn broek scheit voor andere paarden.... EN nog nooit met andere paarden in de bak gelopen heeft.... en dan op een nieuwe stek

Vond het erg spannund. Ik had een springzadel geleend van een vriendin van mij, zodat ik nog enige steun had als hij zou gaan......

Ik ging erop, iets spanning...... komt de hoefsmid langs de bak gelopen met een dribbelend peerd...... Toronto kan goed passageren geen probleem, schuttie zo uit zn mouw Maar bleef met 4 beentjes op de grond...... gelukkig, gewoon zitten, been eraan en hand mee........ reageerde hij super op

naja al met al dus super fijn gereden, hij heeft zich een keer half omgedraaid omdat er een tegenligger kwam, is twee keer gaan zitten omdat er een tegenligger kwam en was een aantal keren gewoon erg gespannen omdat er een tegenligger kwam....... Ben dus heel, heel, heel tevreden, heel tevreden. EN super trots op hem......

ben gewoon gelukkig, ik had dit ook echt even nodig....... nu denk ik te weten dat ik de wereld met hem aankan. Zo vol vertrouwen als hij dan toch zo een enge situati ingaat..... vreemde binnenbak, paarden die hij eng vind er ineens bij, nieuwe stal..... en dan toch met 4 benen op de grond blijven....... Wel reageren maar eerlijk reageren en controleerbaar blijven......... echt, echt super........

ben blij

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:07

Dat klinkt echt super Kim

Heerlijk op die roze woljes,hè?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:08

ik ben helemaal in de 7de hemel kan niks dan glimlachen

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:10

mooi om te horen dat het allemaal goed verlopen is

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:49

ik ben helemaal blij, had dit vertrouwen van hem in mij....... en vice versa ook echt, echt even nodig

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 02:35

wow, je nieuwe paard is echt geweldig
en wat super, dat gevoel van vertrouwen
heel veel geluk met hem

Damber

Re: Toronto @ work op zn nieuwe stek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:30

Kim, van harte...

Je hebt hem toen bij Tyrza laten zien en het is echt een heel mooi paard met een hoog knuffelgehalte ... Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van jouw verhalen over hem..

Meid, heel veel plezier met je nieuwe aanwinst ennuh.. ik kom snel bij je kijken...

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:37

Een hele mooie grote "skietebroek"dus? Gefeliciteerd, niks is er beter dan een eigen paard. Hij zal heus nog wel eens vreselijk uit zijn schuif gaan( w.s. als je je BP voor het eerst maar eens niet om doet) Maar jou denkende te kennen zal je dat met beleid en belonen wel oplossen.

Maar 1 vraag: Wordt zijn staart nog voller?

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:39

Ik heb dat al 1,5 jaar geprobeerd voller te laten worden, maar ik ben bang dat het bij dit dunnen staartje zal blijven, Amondi. Hij is notabene al voller geworden, kun je nagaan!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:42

Zonde, amondi had ook altijd zo'n schrielig ding ik heb er wel eens achter gestaan en bedacht of ik er geen inplants in kon doen( deed mijn vriendin wel als ze met haar fries op wedstrijd ging! die spaarde startharen!)

Liesje89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 12:39

Hé Kim!
Ik zag jou gister nog bij Mr Ed Ik heb je zweep nog vastgehouden. Érg licht hoor
Leuk paard! Veel plezier ermee verder. Ben benieuwd hoe 'ie toont onder het zadel, hij ziet er zo al errug stoer uit!!

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 12:47

stoer paardje!ik ben benieuwd naar foto's van onder het zadel!is dit trouwens hetzelfde op paard als dat in je topic samen met die tiësto?(wel al lag geleden)

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 13:11

zoals ik al eerder zei; heerlijk voor je kim, nu heb je tenminste weer een peerd voor jezelf!! echt een lekker ding!!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 21:33

Heinekengirl schreef:
Hé Kim!
Ik zag jou gister nog bij Mr Ed Ik heb je zweep nog vastgehouden. Érg licht hoor
Leuk paard! Veel plezier ermee verder. Ben benieuwd hoe 'ie toont onder het zadel, hij ziet er zo al errug stoer uit!!

hahaaa was jij dat

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 21:53

grmublegrumble Ik heb vandaag dus de wedstrijd gewonnen. Welke wedstrijd vraag je je dan af....... Nou de wedstrijd wie het hardst van zn paard af kan knallen

Hij was al wat stoerder vandaag beetje stouter, maakte wat meer duidelijk dat hij liever eens op onderzoek uit ging, dan als een mak lammetje achter me aan lopen.... geeft allemaal niks want dat betekend alleen maar dat hij zich thuis begint te voelen. Op stal had ik dat al gemerkt, en daarom al besloten om hem zaterdag tussen de andere paarden te zetten, hij geeft wel aan daar behoefte aan te hebben.

Nu heb ik een kei mooi dressuurzadel, maar met nul, comma nul steun...... die gaat er dus uit

Er stond iemand te wachten om te longeren dus ik heb ook niet echt lekker door gelongeerd, eventjes 10 minuutjes aan de lijn en toen erop..... hij voelde al wat stugjes aan en was wat naja kleuterend maar wel bewerkbaar

Toen mijn bijrijdster kwam (die zou er vandaag ook op gaan) toen zei ik tegen haar, gaat je maar aankleden.... ondertussen stap ik bij haar vandaan, ze bukt, pakt haar plastic tasje en haalt daar haar chaps uit........ DAT was de DRUPPEL en toen explodeerde hij op een nieuw zadel, zonder houvast...... is dat geen grapje bij sprong 5 was ik hem een soort van helemaal kwijt en heb ik me maar laten vallen, er was toch geen redden meer aan

Helaas viel ik op mijn linkerschouder (ben ik 10 jaar geleden aan geopereerd omdat hij gemiddeld 3 keer in de week uit de kom schoot) en jahoor, schouder uit de kom , gelukkig raak je daar zo geroutineerd in dat je dit zo weer voor elkaar heb, al was ik wel even bang dat dit me eigenhandig niet ging lukken...... maar ik had hem vrij snel weer op zn plek, weer opgestapt...... nog even wat gedraafd en toen Charlotte erop , ze keek terecht wat witjes, want ze had hem zien springen maar ze heeft alleen gestapt. En ik kan me dat ook wel voorstellen.

Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik toch wel erg slecht zag........ lag mijn bril nog in de bak bril zoeken, bril gevonden...... alleen de glazen waren eruit, glazen ook weer gevonden, glazen in bril gestopt....... alleen mijn rechterglas wil niet meer helemaal omdat het montuur ietwat verbogen is

Zucht, nu maar op zoek naar een betaalbare Prestige

LindaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:49

Dus dit is jouw paardje Kim, mooi dier!! Erg lief koppie ook.

Wel minder wat er vandaag gebeurd is... Ik hoop dat je niet al te bont en blauw bent.

Groetjes Linda (van de schimmel bij Geral).

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 22:53

hoi Linda ik hoop ook dat hij zich verder gewoon fijn gaat gedragen

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:56

Leuk paard heb jij Kim

Laat we het nog maar op een beetje spanning van hem houden

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:37

Wat een verhaal Kim, vooral met het stukje van bril kwijt moest ik toch wel stiekem lachen, en die schrijfstijl van jou doet 't 'm helemaal, geweldig!

Ik vind het echt een prachtig beest, en geweldig dat je hem gekocht hebt! Nou, hou ons maar op de hoogte met je vorderingen en wedstrijdjes die je zo nu en dan eens wint

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:29

oh oh oh wat een draak. Wel mooi dat hij zich al thuis begint te voelen.. Hopen dat hij niet vaker zo uit zijn stekker gaat en dat je bijrijdster al het vertrouwen kwijt is.. Succes!

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:02

wat leuk joh!! gefeliciteert met je aanwinst! hij is echt wat ik ook wel zou willen, een paard die lief is maar soms ook een beetje stout