Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ietwat nervous van tevoren omdat ik WEET hoe hij kan expoderen.
geen probleem, schuttie zo uit zn mouw
Maar bleef met 4 beentjes op de grond...... gelukkig, gewoon zitten, been eraan en hand mee........ reageerde hij super op
kan niks dan glimlachen

... Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van jouw verhalen over hem..
Ik heb je zweep nog vastgehouden. Érg licht hoor 
Heinekengirl schreef:Hé Kim!
Ik zag jou gister nog bij Mr EdIk heb je zweep nog vastgehouden. Érg licht hoor
Leuk paard! Veel plezier ermee verder. Ben benieuwd hoe 'ie toont onder het zadel, hij ziet er zo al errug stoer uit!!
Ik heb vandaag dus de wedstrijd gewonnen. Welke wedstrijd vraag je je dan af....... Nou de wedstrijd wie het hardst van zn paard af kan knallen
beetje stouter, maakte wat meer duidelijk dat hij liever eens op onderzoek uit ging, dan als een mak lammetje achter me aan lopen.... geeft allemaal niks want dat betekend alleen maar dat hij zich thuis begint te voelen. Op stal had ik dat al gemerkt, en daarom al besloten om hem zaterdag tussen de andere paarden te zetten, hij geeft wel aan daar behoefte aan te hebben.
maar wel bewerkbaar
en toen explodeerde hij
op een nieuw zadel, zonder houvast...... is dat geen grapje
bij sprong 5 was ik hem een soort van helemaal kwijt en heb ik me maar laten vallen, er was toch geen redden meer aan
, gelukkig raak je daar zo geroutineerd in dat je dit zo weer voor elkaar heb, al was ik wel even bang dat dit me eigenhandig niet ging lukken...... maar ik had hem vrij snel weer op zn plek, weer opgestapt...... nog even wat gedraafd en toen Charlotte erop
, ze keek terecht wat witjes, want ze had hem zien springen
maar ze heeft alleen gestapt. En ik kan me dat ook wel voorstellen.
bril zoeken, bril gevonden...... alleen de glazen waren eruit, glazen ook weer gevonden, glazen in bril gestopt....... alleen mijn rechterglas wil niet meer helemaal omdat het montuur ietwat verbogen is
ik hoop ook dat hij zich verder gewoon fijn gaat gedragen

Wat een verhaal Kim, vooral met het stukje van bril kwijt moest ik toch wel stiekem lachen, en die schrijfstijl van jou doet 't 'm helemaal, geweldig!
hij is echt wat ik ook wel zou willen, een paard die lief is maar soms ook een beetje stout