Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yoghurt schreef:Je zit heel erg met een holle rug, en dat is wel jammer. Je hebt je bekken verkeerd gekanteld zeg maar. Je moet je bekken naar voren kantelen en zeker niet naar achteren, anders kun je totaal niet op je paard inwerken. Maar je zei al dat dat een verbeterpunt was, dus veel succes ermee, dat komt vast helemaal goed
Gilraen schreef:uhm...wil je nu zeggen dat dat van khaan mijn schuld is? je weet hoe erg ze vooruit is gegaan sinds ik haar deed...en toen marga erbij kwam ook
*edit: dit is een vraag geen aanval;-)
milo schreef:Gilraen schreef:uhm...wil je nu zeggen dat dat van khaan mijn schuld is? je weet hoe erg ze vooruit is gegaan sinds ik haar deed...en toen marga erbij kwam ook
*edit: dit is een vraag geen aanval;-)
khaan ging vaker lopen en daardoor ging ze inderdaad vooruit, maar je houdt je handen erg vast, en daardoor is khaan ook vaster komen te zitten, wat nu pas bijna opgelost is. dat is geen verwijt of zo, je deed je best wel, maar je was niet ontspannen op d'r, durfde dr geen ruimte te geven met je handen, en dat zie ik persoonlijk weer bij Ivana gebeuren. het was een tip, en ik weet dat het niet het leukste is wat je kan horen, maar neem het mee voor ivana, dat je echt je handen moet ontspannen.
verder wet ik dat je netjes kan zitten, als je het niet forceert.
lekker chillen op het paard, komt alles goed.
liefs
Yoghurt schreef:Owja superwoman, een kort maar krachtige opmerking over 'op je kont zitten en niet op je doos'. Ik heb geprobeerd m een btje subtieler uit te leggen, maar jij begrijpt in elk geval direct wat ik bedoel haha. Heej Gilraen succes er nog mee he. Het is idd best wel vervelend dat je zoveel negatief commentaar ineens over je heen krijgt, maar t komt vast wel weer goed
Gratis les
); je zit op je doos. En idd ook in dat andere topic op die foto die door iemand nog in het topic is gezet. Mijn lijkt het trouwens een zeer pijnlijke houding
Voor zowel je rug als je...