Pedisha v Kennedy (Z2) @ wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:08

ik vind die foto van schuinvoor wel wat hebben...

Miss_Monet

Re: Pedisha v Kennedy (Z2) @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:13

Ik zal voor het uitvergroten 8,9 of de laatste kiezen

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:15

heey

echt wat een mooi paard!
ik zou de 3 foto of de laatste foto laten uitvergroten

greetz

marieke15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:16

ik zou 2, 8 of de laatste doen
echt een super mooi paard

LOCA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 04:12

Ik vind foto 9 op zich het mooist, het is jammer dat ze de rug weg drukt, of eigenlijk dat de ruiter de rug weg drukt, bv foto 9 heeft hij een prachtig voorbeen gebruik, echter steek je je benen af en is de stang aangespannen. Mijn advies is eigenlijk omdat je ook aangeeft dat hij achter het bit kruipt, de stang thuis te laten en hem te motiveren de achterbenen meer onder te laten treden door aan de voorkant het neusje er meer uit te rijden en actiever maken aan je been dmv overgangen, eerst terug de basis voorelkaar krijgen alvorens stang en trens te gaan gebruiken. SenT gebruik je voor de verfijning om het af te maken.

mymymy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 08:57

4, 9 of 10 uitvergroten

ziet er wel netjes uit alleen volgens mij heb je je stang nogal strak aangetrokken (kan een momentopname zijn hoor)

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 09:49

Knor schreef:
Ik vind foto 9 op zich het mooist, het is jammer dat ze de rug weg drukt, of eigenlijk dat de ruiter de rug weg drukt, bv foto 9 heeft hij een prachtig voorbeen gebruik, echter steek je je benen af en is de stang aangespannen. Mijn advies is eigenlijk omdat je ook aangeeft dat hij achter het bit kruipt, de stang thuis te laten en hem te motiveren de achterbenen meer onder te laten treden door aan de voorkant het neusje er meer uit te rijden en actiever maken aan je been dmv overgangen, eerst terug de basis voorelkaar krijgen alvorens stang en trens te gaan gebruiken. SenT gebruik je voor de verfijning om het af te maken.

Zoals ik al zei was dit een wedstrijd van een tijd geleden waarbij het 1 van de eerste keren met stang en trens was. Het is een bloedpaardje wat soms heet en kan worden en dan erg de rug wil wegdrukken en achter de teugel kruipen zoals ze daar deed, en zoals ik al eerder zei gaat het nu allemaal een stuk beter.

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 09:50

De rest bedankt voor de reactie's.

Ik heb jammer genoeg geen recente foto's van haar, maar ze staat nu te koop en daarom wou ik graag 1 van deze foto's vegroten als aandenken, en daarom wou ik graag van jullie weten welke jullie zouden uitvegroten.

Ik had trouwens op die wedstrijd 186/189 punten

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:09

Foto 8 en 10 vind ik wel erg mooi

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:02

mooie foto's
echt heel mooi!

ik zal de laatse uitvergrote

beenyman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:10

het paard loopt op sommige foto's nog wel op de voorhand, maar verder een leuk paard hoor, mooi kopje!

farfalla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:28

Jammer dat mensen gaan zeggen 'ik zou er geen een doen, ze zijn allemaal niet mooi' Echt belachelijk vind ik dit. Sorry maar moest ik ff kwijt.

Ik zou absoluut 9 doen! Die is echt heel mooi!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:06

farfalla schreef:
Jammer dat mensen gaan zeggen 'ik zou er geen een doen, ze zijn allemaal niet mooi' Echt belachelijk vind ik dit. Sorry maar moest ik ff kwijt.

als dat iemands mening is, mag hij/zij dat toch gewoon zeggen? Ieder persoon heeft andere eisen die hij stelt bij het zien van een foto. *Nederland heeft: vrijheid van meningsuiting, dus bokt ook!*

knapmannetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:17

kelliej schreef:
He masja dank je wel! Jammer genoeg gaat dat denk ik niet want ze staat te koop.

Ik zou voor foto 8 gaan en het hoofd die vind ik het mooist. Ik zag dat je een toppic had geopend om haar te verkopen en dat daar een slotje op zat omdat ze al verkocht zou zijn. Heb je er al verkocht of nog niet?

Wel jammer dat je haar verkoopt of verkocht hebt, ik vind het een erg leuk paard.

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:28

ik zou foto 12 én 13 doen

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 12:34

knapmannetje schreef:
kelliej schreef:
He masja dank je wel! Jammer genoeg gaat dat denk ik niet want ze staat te koop.

Ik zou voor foto 8 gaan en het hoofd die vind ik het mooist. Ik zag dat je een toppic had geopend om haar te verkopen en dat daar een slotje op zat omdat ze al verkocht zou zijn. Heb je er al verkocht of nog niet?

Wel jammer dat je haar verkoopt of verkocht hebt, ik vind het een erg leuk paard.

Ze is nog niet verkocht, maar vond het naderhand niet zo een goed idee om een advertentie op bokt te plaatsen omdat daar toch niet echt serieuse reactie's op kwamen, vandaar dat daar een slotje op zat.
Ene kant vind ik het ook wel jammer, maarja iets nieuws is ook weer eens leuk.

farfalla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:34

missmiekie schreef:
farfalla schreef:

als dat iemands mening is, mag hij/zij dat toch gewoon zeggen? Ieder persoon heeft andere eisen die hij stelt bij het zien van een foto. *Nederland heeft: vrijheid van meningsuiting, dus bokt ook!*

Ja, vrijheid van meningsuiting. Maar dit vind ik toch wel een beetje een belediging voor degene op de foto. Je kunt ook gewoon niet reageren. Als de foto's nou slecht van kwaliteit waren is het nog wat anders, maar dat was hier ook niet het geval.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:40

Van deze foto's zou ik er geen een vergroten. Vind ze allemaal net niet mooi of scherp genoeg, of net op een gek moment genomen...
Als je nu tóch nog een mooie foto van d'r wil laten uitvergroten zou ik een héle mooie hoofdfoto oid. (laten?!) maken!

Wel een leuk paard trouwens!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:26

black beautyy!!
Echt prachtbeestje is t!
Succes verder

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:27

Echt heel erg mooi

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:50

wat een geweldig paard zeg. hele mooie uitstraling, doet me een beetje denken aan mijn vannetey (kennedyxBelisar)

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:01

foto´s 8 & 9 vind ik het mooiste, de eerste paar foto´s zijn wat achter de loodlijn die zou ik niet doen. Mooi paard hoor!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:48

Tja, als ik heel eerlijk ben.. Vind het best mooie foto's, maar er zit er niet een tussen die ik echt de moeite van het vergroten vind. Weet je wat maf is, ik vind jouw paard mooier tonen zonder witte bandages. Bij de meest paarden vind ik mét bandages juist mooier.

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 15:03

patos schreef:
Tja, als ik heel eerlijk ben.. Vind het best mooie foto's, maar er zit er niet een tussen die ik echt de moeite van het vergroten vind. Weet je wat maf is, ik vind jouw paard mooier tonen zonder witte bandages. Bij de meest paarden vind ik mét bandages juist mooier.

Ja dat klopt ja, heel veel vinden haar dan ook chiquer Weet ook wel dat dit niet de beste foto's zijn maar goed moet het er maar mee doen.

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:41

kelliej schreef:

Jeetje... Dan zou ik Gaby nu al vragen