Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knor schreef:Ik vind foto 9 op zich het mooist, het is jammer dat ze de rug weg drukt, of eigenlijk dat de ruiter de rug weg drukt, bv foto 9 heeft hij een prachtig voorbeen gebruik, echter steek je je benen af en is de stang aangespannen. Mijn advies is eigenlijk omdat je ook aangeeft dat hij achter het bit kruipt, de stang thuis te laten en hem te motiveren de achterbenen meer onder te laten treden door aan de voorkant het neusje er meer uit te rijden en actiever maken aan je been dmv overgangen, eerst terug de basis voorelkaar krijgen alvorens stang en trens te gaan gebruiken. SenT gebruik je voor de verfijning om het af te maken.

farfalla schreef:Jammer dat mensen gaan zeggen 'ik zou er geen een doen, ze zijn allemaal niet mooi' Echt belachelijk vind ik dit. Sorry maar moest ik ff kwijt.
Ik zou absoluut 9 doen! Die is echt heel mooi!
kelliej schreef:He masja dank je wel! Jammer genoeg gaat dat denk ik niet want ze staat te koop.
knapmannetje schreef:kelliej schreef:He masja dank je wel! Jammer genoeg gaat dat denk ik niet want ze staat te koop.
Ik zou voor foto 8 gaan en het hoofd die vind ik het mooist. Ik zag dat je een toppic had geopend om haar te verkopen en dat daar een slotje op zat omdat ze al verkocht zou zijn. Heb je er al verkocht of nog niet?
Wel jammer dat je haar verkoopt of verkocht hebt, ik vind het een erg leuk paard.
missmiekie schreef:farfalla schreef:Jammer dat mensen gaan zeggen 'ik zou er geen een doen, ze zijn allemaal niet mooi' Echt belachelijk vind ik dit. Sorry maar moest ik ff kwijt.
Ik zou absoluut 9 doen! Die is echt heel mooi!
als dat iemands mening is, mag hij/zij dat toch gewoon zeggen? Ieder persoon heeft andere eisen die hij stelt bij het zien van een foto. *Nederland heeft: vrijheid van meningsuiting, dus bokt ook!*

patos schreef:Tja, als ik heel eerlijk ben.. Vind het best mooie foto's, maar er zit er niet een tussen die ik echt de moeite van het vergroten vind. Weet je wat maf is, ik vind jouw paard mooier tonen zonder witte bandages. Bij de meest paarden vind ik mét bandages juist mooier.
Weet ook wel dat dit niet de beste foto's zijn maar goed moet het er maar mee doen. kelliej schreef:He masja dank je wel! Jammer genoeg gaat dat denk ik niet want ze staat te koop.