Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een geweldige foto's!
Ik moest er ook even over denken... Leuk een dialect.
ik snap dit niet als je er een slee achterknupt (in dit geval letterlijk) doe het dan iig op een manier zodat je pony er geen last van heeft en dat het niet zo gevaarlijk is. de stijgbeugelriem die je om zijn borst hebt geknupt zit veel te laag hardstikke gevaarlijk als je pony aan de kletter was gegaan 
Nimber schreef:idd arm witje.ik snap dit niet als je er een slee achterknupt (in dit geval letterlijk) doe het dan iig op een manier zodat je pony er geen last van heeft en dat het niet zo gevaarlijk is. de stijgbeugelriem die je om zijn borst hebt geknupt zit veel te laag hardstikke gevaarlijk als je pony aan de kletter was gegaan
Fijn dat je zo'n geweldige schat van een pony hebt dat hij zo onwijs lief en braaf was ondanks dat het zo langs zijn voorbeentjes liep, moet hardstikke zeer gedaan hebben
[/quote]
Nimber schreef:idd arm witje.ik snap dit niet als je er een slee achterknupt (in dit geval letterlijk) doe het dan iig op een manier zodat je pony er geen last van heeft en dat het niet zo gevaarlijk is. de stijgbeugelriem die je om zijn borst hebt geknupt zit veel te laag hardstikke gevaarlijk als je pony aan de kletter was gegaan
Fijn dat je zo'n geweldige schat van een pony hebt dat hij zo onwijs lief en braaf was ondanks dat het zo langs zijn voorbeentjes liep, moet hardstikke zeer gedaan hebben
eetjuhhhh schreef:als een iemand het zegt weet ze het wel hoor, je hoeft dat kind niet meteen de grond in te trappen! Ze weet nu toch wel wat ze fout heeft gedaan!? maarja.....afzeiken is makkelijker he.....doe ff normaal...
Citaat:ze negeert het...dan is het schijnbaar...
Misschien neemt ze hét wel aan als er meerdere mensen zijn die het zeggen