Sneew'witje'@sleework

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:11

Als je niet eens weet wat een klepel is zou je niet aan zoiets moeten beginnen.
Maar goed ik zal het je proberen uit te leggen. Je pony zet stappen en dus gaat bijv. eerst links naar voor en dan rechts. Je slee zou dan ook met eerst links naar voor gaan en dan naar rechts. Dit doet je slee niet dus schuurt je borsttuig van links naar rechts om je slee gelijk te houden. Met een klepel los je dit op omdat dan die klepel van links naar rechts gaat.
Snappie?

Die wollendoek lost helemaal niets op trouwens. Dat schuurt alleen maar meer. Je longeerlijn snijdt nog steeds. Gebruik dan in ieder geval een drukverdeler.

LadyRoS

Re: Sneew'witje'@sleework

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:34

Hahahaha Wat een geweldige foto's!
Stoere shet hoor!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:14

Inderdaad!! Erg leuke foto's!!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:25

Ander wordt voor klepel is zweng. Ik moest er ook even over denken... Leuk een dialect.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:48

idd arm witje. ik snap dit niet als je er een slee achterknupt (in dit geval letterlijk) doe het dan iig op een manier zodat je pony er geen last van heeft en dat het niet zo gevaarlijk is. de stijgbeugelriem die je om zijn borst hebt geknupt zit veel te laag hardstikke gevaarlijk als je pony aan de kletter was gegaan

Fijn dat je zo'n geweldige schat van een pony hebt dat hij zo onwijs lief en braaf was ondanks dat het zo langs zijn voorbeentjes liep, moet hardstikke zeer gedaan hebben

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:08

Nimber schreef:
idd arm witje. ik snap dit niet als je er een slee achterknupt (in dit geval letterlijk) doe het dan iig op een manier zodat je pony er geen last van heeft en dat het niet zo gevaarlijk is. de stijgbeugelriem die je om zijn borst hebt geknupt zit veel te laag hardstikke gevaarlijk als je pony aan de kletter was gegaan

Fijn dat je zo'n geweldige schat van een pony hebt dat hij zo onwijs lief en braaf was ondanks dat het zo langs zijn voorbeentjes liep, moet hardstikke zeer gedaan hebben

Ben het helemaal met je eens

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 17:47

Laura2span:Bedankt voor het uitleggen

LadyRos:Bedankt

Minnie_muis:bedankt

Sjonniej:Dat woord ken ik wel!

Nimber en Martine1232:Hij ging niet aan de kletter!En we hadden al een paar keer geoefend zonder slee er achter!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:09

_catlover_:bedankt voor de voorbeelden! [/quote]

Graag gedaan hoor!
Groetjes Kelly!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:13

Nimber schreef:

In het topic van SANEX heb ik gezegd dat je mits je een goed tuig fabriceert, je geen tuigje hoeft te hebben. Maar dit vind ik wel het andere uiterste, hebben jullie er van te voren eigenlijk wel over nagedacht? Denk je nou echt dat een stijgbeugelriem niet snijd?

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 18:52

_Catlover_:Hahahah nogmaals bedankt!

Patos:Het heeft echt niet gesneden en denk je nu echt dat ik voor die ene keer in het jaar dat dit shetje voor de slee staat een heel tuig aan ga schaffen!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:07

Je hoeft geen heel tuig aan te schaffen, dat zegt Patos toch!!
En dat het niet schuurde, kan je pony praten dan? Dat je dat zo zeker weet.
Als er een heleboel mensen zeggen; zo een dun leertje schuurt! Zou het dan écht niet zo zijn???

De volgende keer is het beter om wat langer na te denken hierover. In de mensport worden niet per ongeluk met hele brede borsttuigen gereden.

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:10

.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 09-01-26 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:16

Oh dus omdat jij geen zin hebt om er geld aan uit te geven mag je pony pijn hebben? Sorry maar ik vind het heel triest dat mensen hun eigen plezier voor het welzijn van hun pony laten gaan.

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 16:47

Hier kan wel een slotje op!
Want volgens jullie mishandel ik mijn paard toch alleen maar
dus misschien is het maar beter als ik haar verkoop!
Toch?

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:08

Misschien is het beter als je wat met het commentaar doet, heeft je paardje ook nog eens profijt van. Doe je niets met het commentaar, dan is het misschien wel beter om m te verkopen ja...

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:07

Patos:Ik doe toch ook wat met het commentaar dat heb ik toch al duizend keer gezegd dat ik de volgende keer goed zal opletten dat de beugel riem nooit meer zo laag gaat en dat ik volgende keer een gewoon tuig doe!hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:07

als een iemand het zegt weet ze het wel hoor, je hoeft dat kind niet meteen de grond in te trappen! Ze weet nu toch wel wat ze fout heeft gedaan!? maarja.....afzeiken is makkelijker he.....doe ff normaal...

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:11

eetjuhhh:heel erg bedankt! Inderdaad vind ik dit erg vervelend je zegt tien keer dat je dit nooit meer zal doen en goed op zal letten! Maar je moet het hier een stuk of 30 keer horen!

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:18

ja irritant he, ik vind het ook vreselijk, ik hoef alleen maar naar een foto te kijken en dan weet ik al meteen of ze erover gaan zeiken of niet.
Maar je hebt echt een uberleuke shet!!!

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:19

Heel erg bedankt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:20

eetjuhhhh schreef:
als een iemand het zegt weet ze het wel hoor, je hoeft dat kind niet meteen de grond in te trappen! Ze weet nu toch wel wat ze fout heeft gedaan!? maarja.....afzeiken is makkelijker he.....doe ff normaal...

ze negeert het... dan is het schijnbaar...

Misschien neemt ze hét wel aan als er meerdere mensen zijn die het zeggen

Laurine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:21

ah goshi wat leuk

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:24

Bedankt!

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:46

Citaat:
ze negeert het...dan is het schijnbaar...

Misschien neemt ze hét wel aan als er meerdere mensen zijn die het zeggen

Nou ik zou het ook negeren hoor als op een gegeven moment 30000 mensen tegen me lopen te zeiken als je bij de eerste persoon die er wat van zegt al hebt gezegt dat je het niet meer zal doen...

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:49

Menino:Ik negeer het niet ik heb bij de eerste reactie van Oosterhoff al gezegd dag ik er de volgende keer goed op zal letten! En dat noem jij negeren??