Commentaar is al gegeven.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Commentaar is al gegeven.. Purtje schreef:volgens mij doen jullie springen bij ons op stal in de les van thomas op de hooge stee

Maxielover schreef:
Mijn tip : Doe je beugels een gaatje langer en probeer je hakken overdreven (voor je gevoel) uit te drukken. Dan komen je knieen op de juiste plaats en ben je weer in balans.
frappa schreef:Purtje schreef:volgens mij doen jullie springen bij ons op stal in de les van thomas op de hooge stee
ja, ja dat klopt.Hij word altijd alleen zo heet als ik bij jullie ben. Maar ja we hij vind het wel ontzettend leuk.
_Linda_ schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3PYMGQPS[/img]
Nog 1. Ze lijken niet volkomen op elkaar maar ze hebben wat van elkaar weg.
), kan er ook wel een keer foto bij zetten. _Linda_ schreef:
. Die neusriem van paard op jouw foto moet zeker vier gaten of meer omhoog. Hoort twee vingers onder het jukbeenuitsteeksel te liggen.

Lusitana schreef:_Linda_ schreef:
Even volkomen off-topic, maar ik kan het niet laten. Die neusriem van paard op jouw foto moet zeker vier gaten of meer omhoog. Hoort twee vingers onder het jukbeenuitsteeksel te liggen.
De martingaal is/lijkt ook te kort afgesteld (of zakt toevallig op de foto zo laag). De ringetjes moeten tot de schoft reiken en de martingaal mag nooit de normaal aangenomen teugel naar beneden trekken.
Die zit percies goed alleen zit het stop ding op de foto te hoog waardoor hij te kort is en dus wat te strak staat. Moet het stop ding wat meer omlaag doen waardoor de ringetjes meer gaan hangen en het langer word en dus de teugels niet naar beneden worden gedrukt. Kortom niet zo'n goeie foto.
Rocco1 schreef:mooie anda zeg !! las in je profiel dat hij veel meegemaakt had bij zijn vorige eigenaresse.. germdie mensen kun je toch ook wat doen he !!
super dat je hem zo goed begeleid hebt
het ziet er erg netjes uit en ik vind het echt een mooi paard. ben er maar trots op
horselover21 schreef:Rocco1 schreef:mooie anda zeg !! las in je profiel dat hij veel meegemaakt had bij zijn vorige eigenaresse.. germdie mensen kun je toch ook wat doen he !!
het ziet er erg netjes uit en ik vind het echt een mooi paard. ben er maar trots op
Oke oke.. zijn vorige eigenaresse heeft het niet netjes gedaan om hem weg te brengen naar een westernstal, maar ZIJ is niet degene die hem zo bang gemaakt heeft!!
Zij was juist degene die hem aandacht gaf, hem een mooier uiterlijk gaf, echt een mooi mannetje van hem maakte, maar toen ze hem weg bracht om in te rijden is het DAAR fout gegaan. Niet bij de eigenaresse zelf.
En toen ze hem dus terug kreeg van die stal, was er geen land met hem te bezeilen... en toen waren ik en kimmie261 de klos, om dit even op te lossen.
Gelukkig kwam frappa al snel kijken naar hem, en kocht hem!!
IK vind ook zeker dat hij het super getroffen heeft, en daar ben ik erg blij mee, maar de vorige eigenaresse is zolang ze hem gehad heeft erg blij met hem geweest hoor!!
:P:P horselover21 schreef:Rocco1 schreef:mooie anda zeg !! las in je profiel dat hij veel meegemaakt had bij zijn vorige eigenaresse.. germdie mensen kun je toch ook wat doen he !!
Oke oke.. zijn vorige eigenaresse heeft het niet netjes gedaan om hem weg te brengen naar een westernstal, maar ZIJ is niet degene die hem zo bang gemaakt heeft!!
Zij was juist degene die hem aandacht gaf, hem een mooier uiterlijk gaf, echt een mooi mannetje van hem maakte, maar toen ze hem weg bracht om in te rijden is het DAAR fout gegaan. Niet bij de eigenaresse zelf.
En toen ze hem dus terug kreeg van die stal, was er geen land met hem te bezeilen... en toen waren ik en kimmie261 de klos, om dit even op te lossen.
Gelukkig kwam frappa al snel kijken naar hem, en kocht hem!!
IK vind ook zeker dat hij het super getroffen heeft, en daar ben ik erg blij mee, maar de vorige eigenaresse is zolang ze hem gehad heeft erg blij met hem geweest hoor!!
die mensen kan ik echt wat doen !!