Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Maar nu was hij duidelijk gras aan het eten, en had er niet zoveel zin in. Jammer voor de foto dus maar even ietsje meer pushen. Voor een keertje niet zo kwaad.
).
Harvumi schreef:Ik geloof niet dat ik mijn hond ook de vloer op mep als hij moet gaan liggen.....

ponyzotje schreef:nja Harvumi en Noeki, een hond is ook wat gemakkelijker om 'op de grond te meppen'. Toch denk ik dat je dat zelfs bij een grote hond niet lukt, dus bij een pony ook niet. 't Is duidelijk dat de pony het bevel wel al kende maar even niet zoveel zin had. (Als het geen toevallige ligfoto is inderdaad, maar daar ga ik niet vanuit)

Nee oke 

ceciel schreef:dat slaan op de kont zijn kleine klopjes, net zoals je op de hals klopt,,
benzi kijkt wat bang uit zijn ogen, dat komt omdat die net ze even keek maar hij is echt neit bang hoor!
daarom hoor je het ook duidelijk.. omdat het toch maar kleine klopjes zijn
dierenbeul bah ceciel schreef:basje trekt zelf het touw naar achteren als die steigert, en op dat filmpje daar geven we hem klopjes op z'n kont! tuurlijk slaan we hem niet.,! het zijn kleine klopjes die je ook wle eens op de hals van een pony geeft

ik vind dit egt NERGENS op slaan....en dan nog zeggen dat het kleine klopjes zijn.,,whaha laat me niet laggen..laggen..eerder huilen...dat die pony het nog voor je doet is ook nog een wonder..die van mij zou al 10x hebben gebokt ofzo..
vaag hoor