Verder vind ik dat je een heel leuke pony hebt, wat een gave shetlandpony zeg
Hoe groot is hij ongeveer? Vind je hoofdstel erg gewaagd, maar met het dekje met roze bies is het een leuke combinatie! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe groot is hij ongeveer? Vind je hoofdstel erg gewaagd, maar met het dekje met roze bies is het een leuke combinatie! 

*Zo,dat is gezegt
*

Pattypaard schreef:Leuk hoofstel! Leuke pony ook,, al vind ik het er niet zo leuk uitzien
Je trekt hem best nogal in zijn mond, of houd in ieder geval te teugels voor mijn gevoel veels te strak en je hebt je handen te laag. (vind ik)

missmiekie schreef:IndianRose schreef:5e Foto was trouwens wijken![]()
Vandaar die teugel..
wijken??![]()
ehh ik heb toch echt geleerd dat je je binnenhand van de hals moet doen hoor om stelling te vragen, plus dat je recht boven je paard moet zitten!
plus dat ik ook geleerd heb dat je pas aan wijken ed moet beginnen, als de basis helemaal in orde is, maar ja, wie ben ik?
je moet niet je binnenhand van de hals afdoen?? _Kruimeltje schreef:Ik vind 't rijden er eerlijk gezegd niet goed uitzien, maar als jullie maar plezier hebben! Dat hoofdstel is trouwens wel echt supergaaf!
Sfiejj schreef:En ik vind het zadel ook helemaal niet goed voor zo'n pony.. Ik heb het gevoel dat dat NOOIT goed kan liggen en het ligt ook veeels te ver naar voren..

missmiekie schreef:IndianRose schreef:5e Foto was trouwens wijken![]()
Vandaar die teugel..
wijken??![]()
ehh ik heb toch echt geleerd dat je je binnenhand van de hals moet doen hoor om stelling te vragen, plus dat je recht boven je paard moet zitten!
plus dat ik ook geleerd heb dat je pas aan wijken ed moet beginnen, als de basis helemaal in orde is, maar ja, wie ben ik?

) probeer wel recht te zitten. 

Ramona_lief schreef:Sfiejj schreef:En ik vind het zadel ook helemaal niet goed voor zo'n pony.. Ik heb het gevoel dat dat NOOIT goed kan liggen en het ligt ook veeels te ver naar voren..
Daar heb je staartriemen voor. Natuurlijk kunnen zadels wel goed liggen op een shet, net als op alle andere paarden! Dat is een beetje dom om zoiets te zeggen.
Veel te ver naar voren, kan je oplossen met een staartriempje
Ramona_lief schreef:_Kruimeltje schreef:Ik vind 't rijden er eerlijk gezegd niet goed uitzien, maar als jullie maar plezier hebben! Dat hoofdstel is trouwens wel echt supergaaf!
Tsjaa hier heeft ze veel aan..
Zeg dan niks of geef haar tips wat er niet goed aan is. Hier heeft ze ook niks aan en zo voel je je alleen maar kl*te.
Geef haar gewoon tips wat dan beter kan!
.
lowara schreef:wijken hoort bij de basis
maar goed, wel een leuke pony, apart tuig ( aaah rose) probeer wel recht te zitten.

Navidad schreef:
ik vind het een leuk teddybeertje,
en dat hoofdstel is niks voor mij
verder be n ik het eens met de bovenstaande reackties (houding van het rijden exc) probeer daar wat aan te doen en eventueel les met hem te gaan volgen.
succes ermee