Fleur@work onder mij en Kathleen_vW (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:17

Vind het echt een leuk beestje.

Niet om je af te kraken, maar vind wel dat haar neusje er vaak iets meer uit mag(vond ik in eerdere topics ook), tis goed bedoeld hoor... Daarom vind ik het er bij Kate net wat beter uitzien, vooral de laatste foto.
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 26-12-05 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Re: Fleur@work onder mij en Kathleen_vW (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:21

Oh my god ik wil die uitgestrekte draf hebben

Ik vind haar bij jouzelf beter lopen, bij Kathleen valt ze iets uit elkaar.
Al denk ik dat het voor haar erg raar geweest is om van een paard naar een kleine pony te gaan

Fleur ziet er weer top uit, het blijft een super knappe dame.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 22:48

Pluutje: Ze is vaak wat drammerig, als ik dr de ruimte geef dan loop ik als maar te tobben, ik rijd dr ongeveer een half uur zo en dan t laatste kwartiertje t neusje er meer uit!
Taaclover: Die uitgestrekte draf is idd heel byzonder haha ze kan echt strekken als Salinero nee das overdreven maar ze kan wel goed strekken!
Kate vond het idd heel raar, ik vind het zelf ook raar als ik op een paard stap

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:56

daar hebben we dat ''kwijlhafje'' weer
Ik blijf erbij dat ik dr geweldig vind Commentaar ga ik niet geven, aangezien je zelf zegt dat t een mindere dag was en dat kun je ook terug zien, en ik heb al je andere foto's gezien, die zien er wel goed uit, dus het was gewoon een minder dagje vandaag

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:03

Jaaa!! Fleurtje *o/*
Ziet er netjes uit hoor, allebei. Haha.. als Kathleen erop zit, zie je toch dat ze niet zo heel groot is

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:13

Dankje wel allebei
Jaa idd ik ben maar een kleintje ben 1.65 en denk dat Kate toch wel 1.75 ofzo is, dus scheelt wel een stuk.

Janne88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:18

ik weet niet of al dit commentaar ook op mij slaat? maar k zei toch eerst dat t er ook netjes uitziet enzo? ik vind t verder echt kwijlfoto's, ik zou willen dat ik zo'n beestje had en m dan ook nog zo zou kunnen laten lopen. maargoed..je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen als mensen proberen opbouwende kritiek te geven?

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:22

Ik voel me ook niet aangevallen maar sommige mensen zien dingen die absoluut niet waar zijn, ik heb al een paar keer gezegd dat het een slechte dag was en als je betere foto's wil zien hoe ze loopt als ze goed loopt dat je dan maar 's in mn profiel moet kijken
Vat jouw compliment dan ook goed op hoor

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:25

xjessx schreef:
Pluutje: Ze is vaak wat drammerig, als ik dr de ruimte geef dan loop ik als maar te tobben, ik rijd dr ongeveer een half uur zo en dan t laatste kwartiertje t neusje er meer uit!

Ken het probleem, paardje wat ik rijdt is hetzelfde verhaal...blijft lastig!Mijn instructeur dramt er erg op dat ik zelf veel lucht blijf geven. Als ze dramt moet ik haar even terugnemen maar vooral daarna weer hand naar voren. Dramt ze dan nog dan sterker terugnemen etc. Moet zeggen dat er de laatste keren toch wel wat verbetering in zat. Het is vooral voor mezelf ook erg wennen en erg consequent zijn. Terug is ook echt terug en daarna weer los.

Maarja, je zal ook wel goed les hebben neem ik aan. Vind het in ieder geval een erg leuk dier en leuk dat je al zo ver bent gekomen met haar!

Janne88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:26

ok, dan is t goed zal eens op je profiel kijken!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:29

Ik blijf het een prachtige haflinger vinden, je hebt haar erg goed aan het lopen!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:32

Dankje
Ik heb precies t zelfde Pluutje ze dramt gewoon door mn hand heen dat ik af en toe echt een wat strengere ophouding moet maken, voordat ze van mij was is ze erg grof gereden heb ik via via gehoord vandaar dat ze ook wat stug is!

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:35

mooi beest loopt ook erg netjes.
weet haar lijf goed te gebruiken ga zo door!!
hoe groot is ze eigenlijk?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:37

xjessx schreef:
Dankje
Ik heb precies t zelfde Pluutje ze dramt gewoon door mn hand heen dat ik af en toe echt een wat strengere ophouding moet maken, voordat ze van mij was is ze erg grof gereden heb ik via via gehoord vandaar dat ze ook wat stug is!

Tja, laten we blijven hopen, haha. Ik heb het soms echt heeeeel erg, dat ik een ophouding geef er dat er gewoon totaaal geen reactie komt.
Maar andere keren zijn er dan wel weer stukjes dat ze erg fijn loopt en dan weet ik weer waar ik het voor doen...Merries he, je weet nooit waar je aan toe bent

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:39

Lijkt wel of je over de mijne praat haha Fleur is precies zo, soms komt er idd helemaal geen reactie maar als ze dan weer lekker loopt dan loopt ze gewoon super!
Moniek: ze is 1.36 en een klein beetje

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:41

1.36 pfff ze oogt dus veel groter
maar dat doet er niet toe ze is echt heel mooi
veel plezier met haar

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:43

Goh dat is een mooi beest! Ziet er ook heel netjes uit, alleen het lijkt alsof je soms je onderbenen wat af steekt op sommige foto's. Maar dat kan natuurlijk schijn zijn .
Succes verder!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:49

Nee is zo Cadish haha ik had al eerder uitgelegd dat ik geen stille beenligging heb en ze heel licht aan de hulpen is en ik dat niet wil verpesten door constant been te geven

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:51

WAAW wat een haf
jullie rijden haar allebei super netjes
ga zo door !

celintjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 00:33

Pff.. wat een gezeik overal
Ik vindt jullie een SUPER combi
en t loopt allemaal SUPER netjes!!
Zo!!!!
Succes in jullie verdere cariëre
Liefs, Hanneke

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 00:37

xjessx schreef:
Dankje wel allemaal
Hebbie me zien rijden dan mies?
Adil18: Zie profiel daar loopt ze 100x beter haha
Klopt idd dat ik teveel naar beneden kijk en ook dat ik mn benen afsteek Fleur is echt heel licht aan de hulpen en dat wil ik niet verzieken, heb namelijk niet zo'n stille beenhouding vandaar dat ik mn benen afsteek!

Heb je niet zien rijden, miss kunnen we deze vakantie een keer afspreken?? hihi, maar ik kwam een tekening ophalen die Kate had gemaakt en heb even een blik geworpen bij Fleur. Kate zei idd dat ze 1.36 is, maar ze oogt echt veel groter. Dusty, (er staan ook foto's van haar in mn profiel) is 136.5 en zij is voor mn gevoel toch echt kleiner (maar ook ieler, miss scheelt dat zo?) want jij komt een stuk minder onder Fleur uit dan ik bij Dusty. (alhoewel, ik hoor nog steeds dat het nog best kan haha)

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 00:45

Dankje wel allemaal
Ja kan mies das wel gezellig
Ze heeft ook denk ik wat langere benen dan Dusty, maar ik wil dr binnenkort toch nog een keer laten opmeten ze is op dr 8ste niet meer gemeten dus zou eigenlijk nog wel moeten, heb toch wel liever een D dan een C veel meer concurrentie.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 00:49

haha ja ik ken het, vooral nu je ouder wordt is het minder leuk om tegen al die jonge meisjes te rijden. Ik had ook graag gehad dat Dusty iets groter was (het was voor mn ego niet al te goed om er uit gereden te worden door een meisje van 11, terwijl je zelf 17 bent haha gelukkig niet al te vaak gebeurd, maar toch)

maar buiten dat alles, de foto's zien er echt goed uit! tis gewoon een gave dame!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 00:52

Dankje wel haha
Ja idd ik vind het maar sneu als ik dan boven zo'n klein lief schattig meisje eindig haha vandaar dat ik dan liever een D heb en als ze niet als D gemeten kan worden dan wordt het toch echt tussen de paarden starten!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 01:06

haha, mag je tegen mij!