Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nee das overdreven maar ze kan wel goed strekken!
Commentaar ga ik niet geven, aangezien je zelf zegt dat t een mindere dag was en dat kun je ook terug zien, en ik heb al je andere foto's gezien, die zien er wel goed uit, dus het was gewoon een minder dagje vandaag

ben 1.65 en denk dat Kate toch wel 1.75 ofzo is, dus scheelt wel een stuk. 
xjessx schreef:Pluutje: Ze is vaak wat drammerig, als ik dr de ruimte geef dan loop ik als maar te tobben, ik rijd dr ongeveer een half uur zo en dan t laatste kwartiertje t neusje er meer uit!
zal eens op je profiel kijken! 
xjessx schreef:Dankje
Ik heb precies t zelfde Pluutje ze dramt gewoon door mn hand heen dat ik af en toe echt een wat strengere ophouding moet maken, voordat ze van mij was is ze erg grof gereden heb ik via via gehoord vandaar dat ze ook wat stug is!
.
haha ik had al eerder uitgelegd dat ik geen stille beenligging heb en ze heel licht aan de hulpen is en ik dat niet wil verpesten door constant been te geven

xjessx schreef:Dankje wel allemaal
Hebbie me zien rijden dan mies?
Adil18: Zie profiel daar loopt ze 100x beter haha
Klopt idd dat ik teveel naar beneden kijk en ook dat ik mn benen afsteek Fleur is echt heel licht aan de hulpen en dat wil ik niet verzieken, heb namelijk niet zo'n stille beenhoudingvandaar dat ik mn benen afsteek!

veel meer concurrentie.
haha